0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فن گرل
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب فن گرل

نویسنده:
رینبو راول
ناشر:
آذرباد
درباره فن گرل
نور اتاق هم عجیب بود و برای وقت صبح زیادی زرد بود، هوای خوابگاه هم بوی تند مواد شوینده می‌داد که کت فکر نمی‌کرد بتواند به آن عادت کند. کت گوشی‌اش را برداشت و زنگ بیدارباش آن را خاموش کرد، یادش آمد که هنوز به ابل پیامی نداده بود. قبل از خواب حتی ایمیل یا اکانت صفحه‌ی فن‌فیکس اش را هم بررسی نکرده بود. حالا به ابل پیام داد: «اولین روز، بعداً بیشتر می‌گم.» تخت آن‌طرف اتاق همچنان خالی بود. کت می‌توانست به این وضع عادت کند. شاید ریگان تمام وقتش را در اتاق یا آپارتمان دوستش می‌گذراند. دوست ریگان بزرگ‌تر به نظر می‌رسید- شاید با بیست پسر دیگر بیرون از محوطه‌ی کالج در یک خانه‌ی نابسامان با یک کاناپه در حیاط جلویی زندگی می‌کردند. بااینکه فقط خودش در اتاق بود بازهم برای تعویض لباس‌هایش در آنجا احساس امنیت نمی‌کرد. ممکن بود ریگان یا دوستش هرلحظه وارد اتاق شوند... و ممکن بود یکی از آن‌ها از منحرفان دوربین به‌دست باشند. کت لباس‌هایش را به حمام برد و روی یک صندلی آن‌ها را عوض کرد. دختر دیگری کنار روشویی ایستاده بود و با ناامیدی سعی می‌کرد نگاه دوستانه‌ای داشته باشد. کت وانمود کرد که متوجه‌اش نشده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۸ مگابایت
تعداد صفحات
556 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۳۲:۰۰
نویسندهرینبو راول
مترجم نوشین حیدری ثانی
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
FANGIRL
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۲۳
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
57,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۸ مگابایت
۵۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 72 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
36 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

مثل تمام کتاب های رینبو راول، بسیار روان و لذت بخش بود، طوری که آخر کتاب احتمالا از خود خواهد پرسید که واقعا در این صفحات چه خوانده اید؟! من به شخصه کتاب های رینبو راول را دوست دارم، چون زندگی واقعی را به تصویر میکشند و راست می گویند و سعی در نادیده گرفتن بدی های زندگی ندارند. ولی اگر به کتاب هایی با فرهنگ ایرانی عادت دارید و یا فرهنگ آمریکایی را چندان نمیشناسید، این کتاب احتمالا به نظرتان خسته کننده می آید. موضوع این است که خانم راول با آثاری همچون النور و پارک و یا تلفن ثابت نشان میدهند که توانایی آفریدن داستان های جذاب تری از فن گرل را هم دارند. پس اگر فن گرل را بعد از این دو اثر می خوانید، شاید کمی ناامید شوید. با این حال، به طور کلی خواندن این کتاب برای من خوشایند بود.

4

لطفا در نظر داشته باشید که این کتاب مال نوجوون هاست. اگه انتظار یک داستان با موضوع خاص و جدی یا یک عاشقانه حماسی و بی نظیر هستین این کتاب به دردتون نمی خوره. اگه می خواین یک کتاب سبک و بی دغدغه بخونین و یک رومانس سبک و کیوت هم کنارش باشه می تونین رو این کتاب فکر کنین. قبل از شروع انتظارش رو داشته باشین.

4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

برای من کتابای رینبو راول مثل دسر میمونن انتظار خاصی ازشون ندارم ولی در عین حال برام لذت بخش هستن کتاب وایب تینیجری داره و مخصوصا برای نوجوون‌های کتابخونی که درگیر مشکلات نوجوونی هستن خیلی قابل درکه ترجمه خوب و روون بود، سانسور به داستان آسیبی نزده و جاهایی که سانسور شده کاملا مشخصه چه اتفاقی داره میوفته داستان قابل پیش‌بینی هستش ولی با این حال قلم راول همیشه منو با خودش همراه میکنه و از خوندنش خسته نمیشم:)

5

به نظرم برای افراد نو جوان و جوان مناسب باشه، شاید یه جاهایی درست نوشته و جمله بندی نشده،،، ولی من با کمال میل و شور و اشتیاق درحال خواندن هستم، راستش من شخصی نیستم که هر کتابی رو بپذیرم،،، این داستان من رو تحریک میکنه به خوندنش، پیشنهادش میکنم. خیلی ممنون از فیدیبو و لطفا رمان هایی مثل فن گرل رو بیشتر بگذارید در فیدی پلاس، اکثرا روانشناسی و متناسب برای بزرگسال رو داشتند.

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

یکی از بهترین کتاب‌های تینیجری‌ای بود که تا به حال خوندم. شخصیت کت خیلی ملموس و قابل درک بود و لوی هم با اون خنده‌هاش واقعاً دوست‌داشتنی بود. این که شخصیت‌ها، همه چی تموم نبودن و هر کدوم مشکلات خاص خودشون رو داشتن، به نظرم از نقاط قوت کتاب بود. در کل من خیلی دوسش داشتم و حس می‌کردم خودم اون جا کنار شخصیت‌هام!

2

گمان می‌کنم اگر طرفدار فن‌فیکشن باشید، بیشتر از کتاب لذت خواهید برد. و این که اگر مجموعه کتاب‌های هری پاتر را خوانده‌باشید یا سریال magicians را دیده‌باشید، بخش‌هایی از کتاب خیلی خیلی به نظرتان آشنا می‌آید!

5

اول اینکه خیلی کتاب خوب و عالی بود و همینطور ترجمه بنظرم خوب بود، ولی من با داستان‌های فن‌فیکشن ارتباط برقرار نمی‌کنم و متاسفانه قسمت‌های باز و سایمون را رد کردم ولی در کل داستان خوبی بود و من یکی از طرفدارهای رینبو راول هستم:)

5

سلام من به شخصه از کتاب های خانم راول خیلی خوشم میاد و یک سوال داشتم : ایا سیمون اسنو این کتاب با سیمون اسنو کتاب ادامه بده یکی هست یا نه؟؟ در کل فکر کنم این کتاب هم به خوبی بقیه کتاب های خانم راوب باشه.

4

کتاب خوبی بود. یکم از وسطای کتاب داستان کش دار شده بود ولی در نهایت پایان خوبی داشت. بنظرم اگه کسی با فضای فن بودن و فن فیکشن نویسی اشنا نباشه فضای کتاب زیاد براش ملموس نیست.

4

واقعا تا مثل کت دیوونه فن فیکشن نباشید درکی ازش نخواهید داشت من خودم به شخصه عاشق فن فیکشنم و یجورایی با کت همزاد پنداری کردم، اینکه فن فیکشن یهو میاد میشه کل زندگیت

نمایش 26 نقد دیگر
4
(73)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
32,900
٪50
16,450
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فن گرل
٪50
فن گرل
رینبو راول
آذرباد
4
(73)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
32,900
٪50
16,450
تومان