0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
این کتاب شما را موفق می کند

معرفی، خرید و دانلود کتاب این کتاب شما را موفق می کند

نویسنده:
جو اسمار
درباره این کتاب شما را موفق می کند

این کتاب شما را موفق می‌کند، به همین سادگی! یک راهنمای کوچک صد صفحه‌ای که با خواندن آن می‌توانید به هر چیزی که در زندگی می‌خواهید، برسید. این کتاب پس از تحقیقات و مطالعات عمیق و گسترده‌ی «جو اسمار» نوشته شده است. روان‌درمان‌گرها و مشاوران زیادی هم در نوشتن آن به نویسنده کمک کرده‌اند. پس به این تیم حرفه‌ای و متخصص اعتماد کنید تا در زندگی شخصی، عاطفی و شغلی، به فردی موفق تبدیل شوید.

درباره کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند

این کتاب پر است از نکات کوچک و بزرگی که برای موفق شدن در زندگی باید آن‌ها را بدانید. ابزارها و راهکارهای این کتاب ساده و کاربردی هستند. خیلی زود یاد می‌گیرید که چطور سیاست‌مدارتر باشید و خوب و درست مذاکره کنید. هنر انتقاد کردن و انتقاد شنیدن را هم می‌آموزید. یاد می‌گیرید که چطور سروقت کارها را انجام دهید، از دیگران تقاضای کمک کنید، و انگیزه دهید و انگیزه بگیرید. حتی درباره‌ی شبکه‌سازی، زبان بدن و فریب نخوردن هم چیزهای زیادی یاد می‌گیرید.

خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند که از تغییر نترسید و به آدمی ریسک‌پذیر و جسور تبدیل شوید، البته ریسک‌هایی منطقی و معقول. پس از خواندن این کتاب و اجرای راهکارهای آن می‌بینید که چقدر پویاتر شده‌اید، سراغ تجربه‌های جدید می‌روید و دیگر از اشتباه کردن نمی‌ترسید. تمام این مهارت‌ها می‌تواند زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان را متحول کند. این کتاب بر اساس آخرین و جدیدترین یافته‌های پزشکی و روان‌شناسی نوشته شده و مبنای مطالب آن رفتار درمانی شناختی است. با این حال برای این که بتوانید مطالب آن را درک کنید، نیازی نیست در این رشته‌ها تخصص داشته باشید. اسمار با زبانی بسیار ساده و روان این کتاب را نوشته‌اند. برای این که کار خواندن این مطالب آسان‌تر شود، نویسنده آن‌ها را به اجزای کوچک‌تر و ساده‌تر تقسیم کرده‌اند. استفاده از نمونه‌ها و داستان‌های واقعی و نیمه‌واقعی، آن هم با زبان طنز و شیرین، باعث شده تا حال و هوای این کتاب شباهتی به فضای خشک و ملال‌آور کتاب‌های خودپروری نداشته باشد. ضمن این که از نقشه‌های ذهنی زیادی هم در آن استفاده شده که ساختاری بسیار ساده و قابل درک دارند.

در این کتاب از هر دری صحبت شده است، از اعتماد به نفس و استرس گرفته تا خوب حرف زدن در جمع. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی مباحثی که برایتان جالب‌تر است انتخاب کنید و بخوانید. با این حال نویسنده فصل‌ها و مطالب کتاب را طوری نوشته‌اند که وقتی پشت سر هم قرار می‌گیرند، مثل یک نقشه‌ی راه همه چیز را به شما نشان می‌دهد. پس بهتر است فصل‌ها را به ترتیب بخوانید، چون هر فصل ادامه‌ی فصل قبل است. راهکارهای زیادی در این کتاب وجود دارد. این که بخواهید از میان چند راهکار یکی را انتخاب کنید، ممکن است تمام تلاش‌هایتان را هدر دهد. تمام راهکارها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بیشتر با شخصیت و سبک زندگیتان سازگاری دارد. اگر از همه‌ی این امکانات استفاده کنید، امکان این که بتوانید اعتماد به نفستان را عمیق‌تر و ماندگارتر افزایش دهید، بیشتر است.

تمرین‌های کتاب برای شروع تغییر در زندگی طراحی شده‌اند. پس نمی‌توانید مطالب را صرفا بخوانید و آن‌ها را در ذهنتان آرشیو کنید. بهترین روش این است که فصل‌های کتاب را آرام و باحوصله بخوانید و تمرین‌ها و راهکارهای آن را از همان لحظه در زندگی اجرا کنید. پس از مدتی می‌بینید که شخصیت، افکار و کیفیت زندگی خودتان و اطرافیانتان چقدر تغییر کرده است. ممکن است خیلی از مطالب این کتاب، ابتدا برایتان ناآشنا و بیگانه باشد، اما هرچقدر این راهکارها را بیشتر تمرین کنید، برایتان طبیعی‌تر می‌شود. تکرار این راهکارها تبدیل به عادت می‌شود و می‌تواند تاثیر زیادی در زندگی شخصی و حرفه‌ای داشته باشد. لازم است یک دفترچه‌ی کوچک یادداشت و مداد برای این کتاب داشته باشید، تا بتوانید نکات کوچک و کاربردی آن را بنویسید و همیشه آن‌ها را مرور کنید.

درباره جو اسمار

جو اسمار که بیشتر نامش در کنار «جسامی هیبرد» دیده می‌شود، یکی از زنان شگفت‌انگیز ادبیات خودپروری است. کتاب‌هایی که جو و جسامی با هم یا به تنهایی نوشته‌اند، تا کنون به ده‌ها زبان دنیا ترجمه شده است. جو اسمار پیش از این که وارد دنیای کتاب شود، نویسنده‌ی مجلات و روزنامه‌هایی مانند تلگراف، استایلیش و هافینگتون بوده است. او در کتاب‌هایش توانسته نبوغ خود را در زبانی خودمانی و انتخاب موضوعاتی جالب و خواندنی نشان دهد. او نویسنده‌ای خلاق و پرشور است و آثارش چیزی بیش از تکرار و مرور تفکرات کلیشه‌ای دنیای روان‌شناسی است. تمرکز اسمار بیشتر روی نکات مثبت و فواید روان‌شناسی در زندگی روزمره و حرفه‌ای است. «این کتاب شما را آرام می‌کند»، «این کتاب شما را می‌خواباند» و «این کتاب شما را موفق می‌کند» از سایر آثار این نویسنده هستند که در ایران هم به فارسی ترجمه شد‌ه‌اند.

ترجمه کتاب این کتاب به شما را موفق می‌کند

«مهدی قراچه داغی» یکی از مترجمان بسیار موفق و خوش‌نام ایران است. قراچه داغی در زمینه‌های مختلفی مانند روان‌شناسی، کسب و کار، موفقیت و رمان بیش از 500 کتاب ترجمه کرده که بیش از 350 عنوان از این کتاب‌ها، روان‌شناسی هستند. «مردان مریخی، زنان ونوسی»، «عشق هرگز کافی نیست»، «از حال خوب به حال بد» و «روان‌شناسی تصویر ذهنی» از معروف‌ترین ترجمه‌های این مترجم است. باتوجه به این که این مترجم تجربه و مهارت بالایی در فن ترجمه‌ی متون روان‌شناسی و خودپروری دارد، مفاهیم کتاب به ساده‌ترین زبان و درعین حال، کاملا وفادار به متن اصلی ترجمه شده است.

در بخش‌هایی از کتاب این کتاب شما را موفق می‌کند می‌خوانیم

«می‌خوام ثروتمند شوم»، «می‌خواهم هنرپیشه‌ای مشهور شوم»، «می‌خواهم هم‌ترازهایم مرا تحسین کنند»، اما یک لحظه صبر کن- چقدر ثروت می‌خواهی؟ می‌خواهی هنرپیشه‌ای تا چه اندازه مشهور شوی؟ هدف‌هایی که شما بیان کردید چشمگیرند، اما بسیار مبهم هستند. چگونه می‌توانید احساس توفیق کنید؟ از کجا می‌فهمید موفق شده‌اید؟ اینجاست که هدف‌های هوشمند پا به عرصه وجود می‌گذارند.
ممکن است اسم هدف‌های هوشمند پیش‌تر به گوش‌تان خورده باشد. توجه داشته باشید که هدف باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد: خاص، قابل‌اندازه‌گیری، دست‌یافتنی، مناسب، زمان‌دار، جاه‌طلبانه، دلهره‌آور، و رضایت‌‌بخش.
در اینجاست که «می‌خواهم ثروتمند شوم»، «می‌خواهم قدرتمند شوم»، «می‌خواهم دوستم بدارند» ما را به جایی نمی‌رساند. شما به طور خاص می‌خواهید چه چیزی به دست آورید؟ برای مثال هدف‌هایی که در زیر می‌خوانید، جملگی مشخص هستند: «من می‌خواهم ماه آینده ۰۰۰/ ۶۰۰۰ دلار پول دربیاورم» یا «می‌خواهم با فلان کس که به راستی دوستنش دارم، نامزد کنم».

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۲ مگابایت
تعداد صفحات
196 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۳۲:۰۰
نویسندهجو اسمار
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
This book will make you successful
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۲ مگابایت
۱۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
3.7
(3)
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
این کتاب شما را موفق می کند
این کتاب شما را موفق می کند
جو اسمار

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
این کتاب شما را موفق می کند
این کتاب شما را موفق می کند
جو اسمار
انتشارات البرز
3.7
(3)
9,000
تومان