0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مزدور

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی مزدور

ناشر:
ماه آوا
درباره مزدور
جان اشتاین‌بک یکی از شناخته شده‌ترین و پرخواننده‌ترین نویسندگان قرن بیستم آمریکاست. از بهترین آثارش می‌توان به خوشه‌های خشم (۱۹۳۹) اشاره کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
20.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۲۲:۳۷
نویسنده جان اشتاین بک
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۱۵
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰.۷۱ مگابایت
۲۲:۳۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 125 مخاطب
تلخ ☕️ (3)
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
12 ٪
62 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

فارغ از محتوای نسبتاً خوب کتاب که درمورد غوغاشوب و لینچ کردن هست، به‌نظرم «مزدور» ترجمهٔ چندان درستی نیست. نام اصلی این کتاب The Vigilante هست و واژهٔ vigilante هم یعنی کسی که خودسرانه به اجرای قانون دست می‌زنه؛ پارتیزان؛ آتش‌به‌اختیار؛ متعصب؛ افراطی؛ قهرمان خودگماردهٔ قانون و خلاصه هر چی غیر از «مزدور» که فکر نکنم نیازی به تعریف داشته باشه و ظاهرش به‌تنهایی داد می‌زنه که مترادف vigilante نیست ⁦: ⁠-⁠|⁩

5

عمق فاجعه جاهلیت بشر رو نشون میداد که چ نداسته چ بسیار بیگناهانی را وحشیانه کشتند. عالی بود ومخصوصا اون تیکﻫ لباس پاره و اینکه همه چیز و فقط با گمان پیش برده بودند. من دوست داشتم و یاد روز واقعه حضرت افتادم. کاش در دامن جهل گرفتار نشویم.

3

شنیدن کتاب های صوتی در طول زمان رانندگی و کار در کارگاه برام لذت بخشه ، هرچند شاید با ذائقه ام جور نباشه ولی از زحمتی که برای تولیدشون کشیده شده سپاس گذارم پیشنهاد من : از فرصت هایی که دارید درست استفاده کنید مطالعه چیزی رو از شما کم نمیکنه مطمئن باشید

3
تلخ ☕️

داستانی کوتاه که به شرح مقطعی از تاریخ کشور آمریکا می‌پردازد که در آن ممکن بود سیاهان‌ آشکارا مغلوب نفرت‌پراکنی و تبعیض نژادی اکثریت سفیدپوست شوند. البته احتمالا نمی‌شود گفت این داستان کوتاه جزء آثار برتر جان اشتاین بک است.

1

داستان و روایت به خوبی پیش میرود و رد قلم جان اشتاین بک کاملا خودنمایی میکند؛ اما متاسفانه شخصیت پردازی های ضعیف تیم گوینده هیچگونه احساس خوبی به شنونده نمیدهد!

4

صدای راوی بسیار زیبا و آرام و جذاب بود. داستان، غم انگیز و تاسف آور بود و پیشنهاد میکنم اگر حس و حال خوبی ندارید، یا غمگین و کلافه اید خوندن این کتاب رو به زمانی دیگر موکول کنید.

5

به نظرم نشون میداد آدم ها چه راحت پی توانند کارهای وحشتناک در حق هم نوعان خود بکنند بدون ذره ای عذاب وجدان و اینکه تازه خودشان را برحق هم بدانند

3

یه داستان کوتاه از شرح یه اتفاق فقط توصیفای خوبی داره اما اونقدرا جالب نبود . ولی چون صوتیه خیلی وقت گیر نیست ارزش داره آدم گوش بده!!

4

با تشکر بابت این کتاب ولی از واژه سیاه که به لحن تمسخرامیزی گفته میشد زیاد استفاده شده بود که نشونه نژاد پرستیه و هرکی این را گوش دهد فکر میکند قسمتی از یک کتاب بوده است که جدا شده.

5

داستان قوی شروع شد .ولی شخصیت پردازی ضعیف بود .مخصوصا برای آن اعدامی سیاه پوست . بی نهایت از کلمه سیاه پوست استفاده شد و نوشته طعم نژادپرستی داشت

نمایش 52 نقد دیگر
3.7
(125)
تلخ ☕️ (3)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مزدور
مزدور
جان اشتاین بک
ماه آوا
3.7
(125)
تلخ ☕️ (3)
رایگان