0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جدایی تقدیرها جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب جدایی تقدیرها جلد 2

نشانه را حک کن
نویسنده:
ورونیکا راث
ناشر:
آذرباد
درباره جدایی تقدیرها جلد 2
هم‌زمان دو دست را دراز می‌کنیم؛ یکی کوتاه و قهوه‌ای و دیگری بلند و رنگ‌پریده. دست اول سبک‌تر است و دومی سنگین و بی‌قواره. داروها از یک بدن پاک‌شده؛ اما از بدن دیگر نه. یک قلب محکم می‌تپد و دیگری ریتم ثابت خود را حفظ می‌کند. به خود می‌گوییم: «ما رو بُکشه؟ مطمئنیم؟» - به‌اندازه‌ی تقدیرها مطمئنیم. می‌خواد که ما بمیریم. «تقدیرها.» در این موضوع اختلاف داریم. همان‌طور که یک فرد می‌تواند درآن‌واحد چیزی را دوست داشته و از آن متنفر باشد. ما، هم تقدیرها را دوست داریم و هم ازشان متنفریم. هم به آن‌ها اعتقادداریم و هم نداریم. «مادرمون قبلاً چی می‌گفت... تقدیرت رو قبول کن یا تحملش کن، یا...» ما دو مادر، دو پدر و دو خواهر داشتیم؛ اما فقط یک برادر.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۳ مگابایت
تعداد صفحات
415 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۵۰:۰۰
نویسندهورونیکا راث
مترجمیاسمن میرزاپور
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Fates Divide
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۳ مگابایت
۴۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

به نظر من علی رغم ریتم تند و وقایع متنوعی که داشت چندان جذاب نبود. توی همون دو صفحه اول مهم ترین شگفتی داستان رو لو داد و بقیه اش دیگه انقدرا چیزی نبود که جذبت کنه. اسمهای شخصیت ها تا فصل آخر هم برام گیج کننده بود و با هم قاطیشون میکردم (من توی خوندن رمان خارجی آدم تازه کاری نیستم وقتی من گیر میکنم و باید کلی فکر کنم تا یادم بیاد آرا کیه، ییسا کیه، اترک کیه پس احتمالا خیلی های دیگه هم گیج میشن). برای درست کردن یه دنیای تخیلی به نظرم به چیزی بیشتر از اسمهای عجیب نیازه و توصیف فضای مکانی و فرهنگی هم کمکی به جذاب شدن دنیای فانتزی کتاب نمیکنه. در کل به نظرم کتاب متوسطی بود و شاید حتی جلد یکش بهتر از اینی بود که من الان خوندم.

4

این کتاب تا وسط هاش جالب نیست چون پر از اسم های عجیب غریبه و آدم احساس غریبی میکنه ولی از وسطش تازه کتاب جون میگیره و وارد ماجرای اصلی میشه و من شخصا دیگه نتونستم بذارمش کنار...جلد دومش هم عالیه...شدیدا پیشنهاد میکنم ولی اولش یکم باید حوصله به خرج داد :)))

5

دوستان اگه کسی تو آکانت فیدیبو خودش کتابای زیادی داره به این لینک تلگرام بیاد یه گروه زدم که میشه توش کتاب هامونو با هم به اشتراک بزاریم @fidibo۲f۴

5

آیا این کتاب قشنگه؟

5

مثل جلد یکش قشنگ بود

4

یه مقدار مبهم بود

4

عالی?

4.6
(12)
22,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جدایی تقدیرها جلد 2
جدایی تقدیرها جلد 2
نشانه را حک کن
آذرباد
4.6
(12)
22,400
تومان