0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمبود

معرفی، خرید و دانلود کتاب کمبود

نگاهی به کمبودهای فردی و اجتماعی
درباره کمبود
«کمبود کتاب شگفت‌انگیزی است، پر از ایده‌های تازه، داستان‌های جذاب، و پیشنهادهای ساده‌ای که ممکن است زندگی شما را دگرگون کند.» «کتابی بسیار خواندنی و تازه، سرشار از نکته‌های خیره‌کننده... این کتاب را بخوانید تا بدانید کمبود از چه راه‌های حیرت‌انگیزی بر زندگی همه ما اثر می‌گذارد. »
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
619.۰۰ بایت
تعداد صفحات
309 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۱۸:۰۰
نویسندهلدار سفیر
نویسنده دوم ندهیل مولای ناتان
مترجم حسین علیجانی رنانی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
.Scarcity: why having too little means so much
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۱۹.۰۰ بایت
۳۰۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
32 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

ایده ی کتاب بسیار جالبه. از نگاه کاملا جدید و متفاوتی مبحث رو بیان میکنه. اما کتاب بخش بندی و مرحله‌بندی خوبی نداره (حالا نمیدونم این رو روی بحث ترجمه حساب کنیم یا توانمندی نویسنده). خیلی قلمِ زیبا و متن خوش بیانی نداره اما بحثی که میکنه موضوعی که انتخاب کرده قشنگه. و یه مقدار هم تک بُعدی مسائل رو بیان میکنه و خیلی به عمق ماجرا نفوذ نمیکنه. همینطور میتونست این کتاب در ۸۰ صفحه بیان بشه و اضافه گویی و تکرار الکی زیاد داره. برای کسایی که میخوان صرفا بحث کمبود و منبع و منشأ اون رو در زندگی خودشون رو بفهمن توصیه میکنم...اما به عنوان کتابی روان شناسی یا جامعه شناسی خیلی نه...

3

کتاب ادعای قابل تأملی در باب اثر کمبود بر انسان داره ولی در پروروندن ایده دچار مشکل می‌شه و مدل استدلال کردنش هم در بعضی بخش‌ها قانع کننده نیست. همون‌طور که در متن هم گفته شده این مباحث جدید نیستند و قبلا در حوزه اقتصاد بررسی شده‌اند. اما به‌خاطر آزمایش‌های مختلفی که نویسندگان انجام داده‌‌اند و گزارش‌ها رو آورده‌اند می‌تونه خوندنی باشه. این ترجمه خیلی روان و بهتر از نمونه‌های دیگه است.

5

ترجمه خیلی خوبه داره، کتاب از یه جهت انگیزشی هست بخصوص برای اونایی که در نوعی از کمبود بزرگ شدن یا الان زندگی میکنن البته نه مثل کتابای روانشناسی زرد. و از جهت دیگه هم برای اونایی که دنبال کتاب علمی هستن که با سند و مدرک حرف میزنن و نه با مثال و داستان خیلی مفیده. حتما بخونین.

5

ایده های جالب و جدیدی راجع به مفهوم کمبود توی این کتاب مطرح شده، اما رویکرد تحقیقیش و پراکندگی آزمایشات و نتایج و داده ها من رو گیج کرد...خوندنش رو توصیه میکنم اما باید بدونید که وقت و انرژی زیادی میخواد.

4

سلام دوستان لطفا توضیح بدین که چگونه در زندگی شخصی قابل استفاده است قسمت مقدمه که بیان میکنه برای کارهای خود محدویت زمان و ... در نظر بگیرین تا کارها را به سرانجام برسانید ممنون

2

بیشتر شبیه یه مقاله تحقیقاتی هست و من اینجور کتاب‌ها رو خیلی دوست ندارم، مگر این که ایجاز و اختصار داشته باشه که به نظرم این کتاب نداشت.

4

#کتاب_بعدی_من این کتاب . تعریف این کتاب رو از تو پادکست ها شنیدم و از بین ترجمه هایی که از این کتاب شده ظاهرا این بهترین گزینه س

5

کتاب خیلی خوبی بود. ایده‌هایی رو مطرح کرد که برام جدید و بسیار جالب بود.

1

زیاد منو ترغیب نکرده کتابو ادامه بدم یجوری بزور دارم میخونمش زیاد با این کتاب حال نکردم

5

سلام سوال من از کسایی که کتاب رو خوندن اینه که خوندن نسخه نمونه برای فهم کتاب کافیه یا خود کتاب حرفای بیشتری برای گفتن داره؟

نمایش 8 نقد دیگر
4.1
(25)
52,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
کمبود
کمبود
ندهیل مولای ناتان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمبود
کمبود
نگاهی به کمبودهای فردی و اجتماعی
گروه انتشاراتی ققنوس
4.1
(25)
52,000
تومان