0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی جذابیت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب جادوی جذابیت

چطور دیگران را در هر موقعیتی تحت تأثیر قرار دهیم
ناشر:
راشین
درباره جادوی جذابیت
***انتشارات راشین دارای مجوز از برایان تریسی برای ترجمه و انتشار کلیه کتابهای او به زبان فارسی است.*** توانایی شما در جذاب‌بودن، در فردی بسیار دوست‌داشتنی و خوش‌مشرب بودن نسبت به هر ویژگی دیگری درهای بیشتری را به روی شما باز خواهد کرد. هر چقدر آدم‌ها شما را بیشتر دوست داشته باشند و افکار مثبت‌تری نسبت به شما داشته باشند، می‌خواهند بیشتر شما را ببینند، بیشتر ‌حرف‌های شما را بشنوند، بیشتر در حضور شما باشند و بیشتر شما را به جمع خودشان دعوت کنند. با یادگرفتن واقعیت‌های ساده‌ای درباره جذابیت و تمرین‌کردن تکنیک‌هایی که به دنبال آن می‌آید می‌توانید به‌صورت چشمگیری تأثیر و لذت ارتباط خودتان با دیگران را بیشتر کنید، از خانواده خودتان گرفته تا هر شخصی که ملاقات می‌کنید. با یاد گرفتن اصول جذابیت، در کارتان موفق‌تر خواهید شد، درآمد بیشتری خواهید داشت، سریع‌تر ترفیع خواهید گرفت، فروش بیشتری خواهید داشت، بر اکثر بحث و گفتگوها تسلط خواهید داشت، و با هر کس که ملاقات می‌کنید متقاعدکننده‌تر و مؤثرتر خواهید بود.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
928.۷۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
139 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۸:۰۰
نویسندهران آردِن
نویسنده دومبرایان تریسی
نویسنده سومران آردن
مترجمحسین سلیمانی
ناشرراشین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The power of charm: how to win anyone over in any situation,
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۲۸.۷۹ کیلوبایت
۱۳۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
36 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من به هیچ عنوان کتابهای آقای تریسی رو قبول ندارم. از نظر من ایشون خواننده رو میبره دمه چشمه و تشنه بر میگردونه. ایشون قدرت ویژه ای در تعریف کردن موضوعات و مثال آوردن دارند. هیچ گاه صاف و پوست کنده به شما نمیگند چیکار کنید که جذاب باشید. حتی در نمونه خواندم ایشون گفته اند جذابیت اکتسابی است در حالیکه تا ۸۰ درصد جذابیت انسانها ذاتی است ما فقط ۲۰ درصد میتونیم نقش در ایجاد جذابیت خودمون داشته باشیم.من همیشه کتابهای ایشون رو با یه سوال ایجاد شده در ذهن میخونم ولی هیچگاه پاسخ سوالم را در کتابهای ایشون پیدا نمیکنم.

4

به دیدگاه شخصی من کتاب های برایان تریسی فقط به صرف خوندن باشه!..بله .....واقعا کارساز نیست.اما اگر به عمل واقع باشه؛ یه تاثیرات کوچکی احساس میشه...موفقیت چیز پیچیده ای نیست که قانون سرسخت براش پیدا کنن؛ همین چیزهای کوچیک در کنار هم و عمل کردن بهشون؛ آدم رو سرافراز میکنه؛...البته این نظر شخصیه منه...چون در چند زمینه با عمل کردن به نکات کتابها؛ واقعا موفق شدم. ? ممنون

4

کتاب بدی نیست ولی عالی هم نیست. کتابهای دیل کارنگی خیلی خیلی بهترن. بعد از خوندن این کتاب از برایان تریسی تصمیم گرفتم که دیگه کتاب جدید در زمینه روانشناسی و زندگی و ارتباطات نخونم، و به جاش کتابای دیل کارنگی رو دوباره بخونم.

5

خیلی کتاب مفیدیه در زمینه کاریزما و جذب افراد. ترجمه بسیار خوبیه.

2

نکته های کوچیک جالبی داشت که معمولا بهش بی توجهیم

5

دوست داشتم هم به درد معاشرت میخوره هم قرار کاری

4

واقعا کتاب خوبیه حتماا پیشنهاد میشه??

5

خیلی کتاب خوبیه من لذت بردم

3

خوب

نمایش 1 نقد دیگر
4.1
(22)
20,000
٪50
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی جذابیت
٪50
جادوی جذابیت
چطور دیگران را در هر موقعیتی تحت تأثیر قرار دهیم
راشین
4.1
(22)
20,000
٪50
10,000
تومان