0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرد توی زیرزمین خانه ام

معرفی، خرید و دانلود کتاب مرد توی زیرزمین خانه ام

نویسنده:
والتر موزلی
درباره مرد توی زیرزمین خانه ام
والتر موزلی رمان مرد توی زیرزمین‌ خانه‌ام را در سال ۲۰۰۴ به روی کاغذ آورد و به سال ۲۰۱۶، جایزه‌ی ادبی ادگار آلن پو را دریافت کرد. پیرنگِ مرد توی زیرزمین خانه‌ام خیلی ساده آغاز می‌شود: مردی جلوی در خانه‌ات ظاهر شده و می‌خواهد زیرزمین‌ات را اجاره کند، اما ادامه و پایان آن... فقط می‌توانیم بگوییم؛ به این سادگی‌ها نیست. این رمان، اگرچه ابتدا اثری معمایی به‌ نظر می‌رسد، اما در مسیر داستان، خواننده را در برزخی میان نثر مختص ژانر معمایی و مجموعه‌ای از تمثیل‌های کافکایی سرگردان می‌کند. والتر موزلی در این اثر، برای نمایاندن فرایند سقوط اخلاقی راوی، با رویکردی بی‌رحمانه، نوعی سرگیجه‌ی فکری در خواننده ایجاد می‌کند. قلم وی به‌گونه‌ای حرکت کرده که هرگونه تلاش ذهنی خواننده را در راستای هم‌دردی با راوی عقیم بگذارد. در حقیقت، راوی و شخصیت اصلی داستان، دقیقاً به ‌اندازه‌ی هر یک از ابناء بشر، و نه بیشتر، از سوی خواننده حس همدردی دریافت می‌کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۲ مگابایت
تعداد صفحات
258 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۶:۰۰
نویسندهوالتر موزلی
مترجم رضا اسکندری آذر
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The man in my basement: a novelt.
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۳۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
110,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۲ مگابایت
۲۵۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
تلخ ☕️ (1)
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
36 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
9 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اول باید بگم کتاب سلیقه ایه و حتی ممکنه شاهکارهای ادبیات جهان رو یه عده نپسندن.ولی من از این کتاب بشدت خوشم اومد خیلی نثر جذاب و گیرایی داره به طوری که سر کار بودم ولی کتاب رو یک روزه تمومش کردم کتاب دوس داشتنی بود وقتی میخونیش دوس نداری زمین بذاریش یه ماجرای جذاب که مطمئنن شما رو تا آخر با خودش همراه میکنه هر چند یه جاهایی مطمئنم که از سانسور بی نصیب نمونده برشی از کتاب پدرم جای مبهمی در خاطراتم داشت.با پوستی تیره تر از مادرم و بدنی چغر.چاق نه،اما مثل تنه ی درخت استوار بود.دستانی پهن داشت و مثل غول غصه ها میخندید.هیچ کس انتظارش را نداشت که ناغافل سر بگذارد و بمیرد؛به خصوص من. شاید اگر انتظارش را داشتم ،تا وقتی زنده بود ،موشکافانه تر نگاهش میکردم و دقیق تر به حرفهایش گوش میدادم.به این ترتیب او با رفتنش یک حفره ی بزرگ در حافظه من ایجاد کرد؛حفره ای مالامال از حسرت.

1

خلاصه داستان به نظر چیز خوبی میومد اما صدای دهل متاسفانه فقط از دور خوش است. نویسنده این کتاب یه سیاه پوسته که معتقده داره به سیاه پوستا ظلم میشه و اینو تو تک تک جملات کتابش یه جوری چپونده که آدم اگرم از سیاه پوستا بدش نمیاد ازشون متنفر بشه. آخه مرد حسابی، کدوم ظلم، کدوم بیکاری؛ وقتی اکثریت زندانای آمریکا پره از سیاه پوست یعنی این جماعت یه مشکلی داره دیگه . حالا تو هی بیا blm بزن و شخصیت های سفید پوستو بکن سیاه پوست که مردم بیشتر از این نیگر ها متنفر بشن. ۵۰ تومنی که بابت این کتاب دادمو میریختم توی جوب فایدش بیشتر بود.

4

داستان بدی نداشت و تا حدی جذب می کرد. حدودا کتاب یک دسته و خیلی نقطه اوج نداره و بیشتر مکالمات بین دو شخصیت اصلی و تفکرات شخصیت اصلی مورد توجه قرار گرفته بود تا تعریف یک داستان

4
خوش‌خوان 🪶
تلخ ☕️
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

داستان گیرایی داشت با ترجمه خوب که به دل می نشست،قسمت تلخ داستان ،صحبتهای بنت بودوکارهایی که کرده بود،خوشم آمد وتوصیه می کنم

4

سانسور کردن و ضایع کردن حقوق نویسنده کار بسیار بد و غیر اخلاقی است.

4

از اواسط کتاب داستان جذاب میشه

5

من این کتاب رو خیلی پسندیدم

3.8
(11)
گیرا 🧲 (1)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرد توی زیرزمین خانه ام
مرد توی زیرزمین خانه ام
والتر موزلی
نشر هیرمند
3.8
(11)
گیرا 🧲 (1)
55,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر