0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سایه های جادو جلد 2
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سایه های جادو جلد 2

هجوم سایه ها کتاب دوم
درباره سایه های جادو جلد 2

«جادو این چنین سرگردان می‌کند، اصل قدرت نیست، تعادل است. قدرت اگر محدود باشد، ضعیف می‌شویم. اگر زیاد باشد به چیز کاملاً متفاوتی تبدیل می‌شویم.» این جملات سر آغاز سه گانه سایه‌های جادو است که ویکتوریا شوآب نوشته است. در جلد دوم از کتاب دوم این مجموعه یعنی هجوم سایه‌ها، مبارزه با عدم تعادل در جهان ادامه دارد.

‌درباره‌ی کتاب هجوم سایه‌ها- جلد دوم  اثر ویکتوریا شوآب

هجوم سایه‌ها- جلد دوم که عنوان اصلی آن «gathering of shadows» است اولین بار سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این کتاب بخش دوم از جلد دوم مجموعه‌ی سایه‌های جادو یا «shades of magic» است که به‌عنوان یکی از مشهوترین آثار ویکتوریا شوآب شناخته می‌شود. بخش‌های دغلبازها، تقاطع‌ها، اِسِن تاش، مسیر برخورد و فاجعه را می‌توانید در جلد دوم بخوانید.

مجموعه سایه‌های جادو، قصه‌‌ای درباره‌ی جادوگران و جادوهای شوم و سیاه است. شخصیت اول این داستان‌ها جادوگر بیست و یک ساله‌ای به نام کل است که یکی از آخرین بازماندگان جادوگرانی است که به آن‌ها antari می‌‌گویند. این جادوگران قابلیت جابه‌جایی میان جهان‌های موازی را دارند و دروازه‌ی جابه‌جایی آن‌ها در لندن است. لندن سرخ، لندن سفید، لندن خاکستری و لندن سیاه چهار لندنی هستند که باید در تعادل باقی بمانند. کل در لندن سرخ بزرگ شده است و میان لندن‌ها نامه جابه‌جا می‌کند. شغل غیررسمی او قاچاق است، چیزی که در آغاز تنها سرگرمی به‌حساب می‌آید اما در ادامه دردسرهای زیادی درست می‌کند که باعث فرار کل به لندن خاکستری و آشنایی با دلیلا بارد می‌شود. در کتاب دوم ۴ ماه از وقایع کتاب اول گذشته است و کل دیگر قاچاق نمی‌کند اما تعادل دنیا در حال به هم خوردن است زیرا یک لندن در حال زنده شدن است.

‌درباره‌ی ویکتوریا شوآب نویسنده‌ی کتاب هجوم سایه‌ها - جلد دوم

ویکتوریا شوآب که نامش روی بسیاری از کتاب‌هایش «وی.ای.شوآب» نوشته شده است، یک نویسنده‌ جوان آمریکایی متولد سال ۱۹۸۷ است. او نویسندگی را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است و برای داستان‌هایی که برای کودکان و نوجوانان نوشته است شناخته شده است.

کتاب «شرور» که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد آغاز شهرت این نویسنده بود. این کتاب سر و صدای زیادی به پا کرد. روزنامه گاردین این کتاب را «ماجراجویی‌ای درخشان در دنیای ابرقهرمانان و یک تریلر انتقامی هیجان انگیز» نامید و پابلیشر ویکلی آن را در فهرست بهترین فانتزی‌های ۲۰۱۳ قرار داد.سال ۲۰۱۴ یکی از کمپانی‌های فیلمسازی آمریکا حق ساخت فیلم سینمایی از روی این رمان را خرید.

پس از سال ۲۰۱۳ ویکتوریا شوآب کتاب‌های بسیار زیادی نوشت که از میان آن‌ها می‌توانیم به داستان‌های «بایگانی شده»، «تونل استخوان‌ها»، «پل ارواح»، «شهر ارواح»، «پنجره را باز بگذار» و «شانس دوم» را نام برد.

در حال حاضر بیشتر  کتاب‌های ویکتوریا شوآب به بیش از ده زبان مختلف برگردانده شده‌اند و نویسنده‌ی محبوب بسیاری از کودکان و نوجوانان جهان به‌حساب می‌آید.

ترجمه‌ی کتاب هجوم سایه‌ها – جلد دوم  به فارسی

ادبیات فانتزی همواره مورد توجه نوجوانان در سراسر جهان بوده است. شاید داستان‌های هری پاتر تمام شده باشند اما بچه‌های جهان به فانتزی‌های بیشتری نیاز دارند و این روزها ریک ریردان، گارت نیکس و... تلاش کرده‌اند دنیاهای جذابی برای نوجوانان به‌وجود بیاورند. آثار ویکتوریا شوآب نیز در دسته‌ی همین فانتزی‌ها قرار می‌گیرند. کتاب هجوم سایه‌ها از ویکتوریا شوآب دوبار در ایران ترجمه شده است. یکی از این ترجمه‌ها متعلق به محمد جوادی است و ترجمه‌ی دوم را مریم رفیعی مترجم نام آشنای کشورمان انجام داده است. ترجمه‌ی مریم رفیعی از این کتاب را انتشارات بهنام منتشر کرده است. می‌توانید  کتاب الکترونیکی ترجمه‌ی مریم رفیعی از هجوم سایه‌ها را می‌توانید در همین صفحه از فیدیبو خریداری کنید و با دانلود اپلیکیشن فیدیبو برای موبایل یا ویندوز آن را روی لپ تاپ، تبلت یا کامپیوتر شخصی‌تان بخوانید.

چرا باید هجوم سایه‌ها - جلد دوم را خواند؟

مجموعه سایه‌های جادو یک ماجرای عجیب و غریب و خواندنی است که لحظات دوست‌داشتنی‌ای را برای مخاطب ایجاد می‌کند. کتاب هجوم سایه‌ها جلد دوم جایی میانه‌ی این ماجراجویی است. جایی که هیچ کس نمی‌تواند دست از خواندن کتاب بکشد. همه‌چیز به اوج حساسیت خود رسیده است و تعادل جادو در جهان در حال به هم خوردن است، باید دید کل می‌تواند همه‌چیز را سرجای خودش را برگرداند یا خودش هم نمی‌تواند از خطرات فرار کند. می‌توانید سه گانه‌ی جذاب سایه‌ی جادو را به نوجوانان عاشق داستان‌های تخیلی پیشنهاد دهید تا یک حس جذاب و متفاون را تجربه کنند.

‌در بخشی از کتاب هجوم سایه‌ها - جلد دوم  می‌خوانیم

کل با جیغی که هنوز در گلویش گیر کرده بود، روی تخت نیم خیز شد.

درحالیکه قطرات عرق روی صورتش جاری بود، چند بار پلک زد تا کابوس را از خود دور کند.

خواب دیده بود لندن سرخ آتش گرفته. حتی اکنون که بیدار شده بود، بوی دود در مشامش بود و یک لحظه طول کشید تا متوجه شود این فقط بازتابی از خوابش نیست. جایی که روتختی‌اش را مشت کرده بود، سوختگی به جا مانده بود... ظاهرا در خواب آتش احضار کرده بود.

کل به دست‌هایش خیر شد. انگشت‌هایش سفید شده بودند. سال‌ها از آخرین باری که کنترلش را از دست داده بود، می‌گذشت.

روتختی را کنار زد و داشت از جا بلند می‌شد که سر و صداهایی را از بیرون پنجره شنید؛ صدای شیپورها و ناقوس‌ها، کالکسه‌ها و فریادها.

مسابقه.

درحالی‌که خونش به آواز درآمده بود لباس پوشید. کتش را چندبار پشت و رو کرد تا مطمئن شود کت نقره‌ای لابلای رویه‌های بی‌شمار آن گم نشده. بعد آن را به شکل کت سرخ رنگ سلطنتی‌اش در آورد و به طبقه‌ی پایین رفت.

خیلی سریع سر میز صبحانه حاضر شد، سری برای پادشاه و ملکه تکان داد و در حالیکه دسته‌ای از ملازمان با برنامه‌ها، یادداشت‌ها و سوالات نهایی دورتا دور شاهزاده را گرفته بودند، برای رای آرزوی موفقیت کرد.

وقتی کل یک نان شیرینی را برداشت و به سمت در چرخید، پادشاه پرسید:‌«کجا داری می‌ری؟»

کل به عقب نگاه کرد و پرسید: «قربان؟»

-این یه مراسم سلطنتیه، کل. ازت انتظار میره توش شرکت کنی.

کل آب دهانش را قورت داد: «البته.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۱ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهویکتوریا شوآب
مترجممریم رفیعی
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A Gathering of shadows, 2,016
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۱ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام گلایه از مترجم کتاب دارم که چرا کتابی که یک جلد می باشد را به صورت دو جلد منتشر می کند واقعا این یک نوع سوء استفاده است لطفاً در صورت امکان این گلایه را به گوش مترجم برسانید

4

قشنگتر از جلد اول بود ?

4.8
(6)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سایه های جادو جلد 2
٪50
سایه های جادو جلد 2
هجوم سایه ها کتاب دوم
انتشارات بهنام
4.8
(6)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
15,000
٪50
7,500
تومان