0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دانش برندینگ در عمل

معرفی، خرید و دانلود کتاب دانش برندینگ در عمل

درباره دانش برندینگ در عمل
برند مفهومی بیش از یک محصول و یا خدمت است.‌ امروزه بسیاری از گوشی‌های موبایل، خودروها، کفش‌ها، بانک‌ها و... تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، اما این برندها هستند که تمایزهای اساسی را در بسیاری از این صنایع و بازارها ایجاد می‌نمایند. ‌این تفاوت‌ها تا آن‌جا پیش می‌روند که امروزه بسیاری از رهبران بازار به برند خود به دید یک مزیت رقابتی می‌نگرند. تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال ۲۰۰۵ از برند عبارت است از: «اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آن‌ها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می‌رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می‌کند.» یک برند قدرتمند اثری مثبت بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به هویت شرکت می‌گذارد. ‌یک نگرش مثبت در راستای یک تجربه خوب شکل می‌گیرد.‌ آگاهی از نام و نشان بر کیفیت ادراکی مشتریان اثر گذاشته و مستقیماً منجر به وفاداری ایشان می‌گردد (کلر، ۱۹۹۳).‌ برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد است.‌ درطول زمان گسترش و بهبود می‌یابد و دارایی‌های ملموس و غیر ملموسی را از آن خود می‌سازد.‌ برند در طول زمان موجب انفکاک میان محصولات مشابه می‌شود (مورفی، ۱۹۹۰).‌ چنانچه خرمش (۲۰۰۴) عنوان می‌کند، برندهای موفق این قدرت را دارند که قیمتی بالاتر در میان مشتریان و قیمت سهام بیشتر در میان سرمایه‌گذاران داشته باشند و به همین دلیل کاملاً آشکار است که برند برای سازمان و مشتریان، هردو، منافعی ایجاد می‌نماید. رابطه بین خروجی‌های مالی سازمان و منافع سازمان کاملاً آشکار است. وفاداری قوی مشتریان نسبت به ویژگی‌های مربوط به برند موجب موقعیت پر منفعت برای سازمان می‌شود و این رابطه بین ادراکات مشتریان و خروجی‌های مالی مثبت برای سازمان، سازمان‌ها را بیش از پیش به سمت تاکید بر رویکرد مدیریت برند و تمرکز بر مشتری (که توسط دوشرناتولی و دال اولموریلی هم مورد تایید است) هدایت می‌کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
7.۶۴ مگابایت
تعداد صفحات
268 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۵۶:۰۰
نویسندهمحمود محمدیان
نویسنده دوممحمدحسین رونقی
ناشرنشر کتاب مهربان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۲۴
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
16,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷.۶۴ مگابایت
۲۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی کاربردی و جامع با مثالهایی فراوان از ایران و جهان. کلا کتابهای دکتر محمدیان جامع در عین حال ساده و روان هست.توصیه میکنم کتابهای ایشان رو از دست ندهید

5

مزخرفتر از این نمیشه! فهرست کتاب رو نمیشه دید! یه بار باز میشه ی بار باز نمیشه! اولین و آخرین باری بود ک از فیدیبو کتاب میخرم!

5

با پشتیبانی تماس میگیرم، رو تلفن گویاست، ی شماره دیگه میده که اونم ج نمیده!! به همین جالبی!

5
(4)
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دانش برندینگ در عمل
دانش برندینگ در عمل
محمود محمدیان
نشر کتاب مهربان
5
(4)
8,000
تومان