0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مسیو ابراهیم و گل های قرآن

معرفی، خرید و دانلود کتاب مسیو ابراهیم و گل های قرآن

درباره مسیو ابراهیم و گل های قرآن
با هم رفتیم بالا. نمی‌تونستم باور کنم. بیست و دو سالش بود، از من بزرگ‌تر بود، و حالا مال خودم بود. بهم یاد داد که چطور خودمو بشورم و چه جوری عشق‌بازی کنم... البته خودم می‌دونستم، اما گذاشتم حرفش رو بزنه که خوش باشه، علاوه بر این از صداش خوشم می‌اومد. زنگ صداش یه کم لجباز بود و کمی غمگین. تمام مدت نیمه بی‌هوش بودم. آخر سر موهامو نوازش کرد و زیر گوشم گفت: «باید بر گردی و یه هدیه واسه‌م بیاری.» این می‌تونست تمام خوشیمو به باد بده. هدیه کوچک یادم رفته بود. همین رو کم داشتم! من یه مرد بودم، مردی که بین پاهای یه زن غسل تعمید داده شده بود. زانوهام چنان می‌لرزید که به زحمت می‌تونستم خودمو رو پاهام نگه دارم، دردسر شروع شده بود. اون هدیه کذایی رو فراموش کرده بودم. تندی برگشتم خونه، خودم رو انداختم توی اتاقم، اطرافم رو نگاه کردم، تنها چیز باارزشی که می‌تونستم برداشتم و یه راست به کوچه بهشت دویدم. خانومه همون‌جا دم در ورودی وایستاده بود. تدی ام رو بهش دادم. تقریبا همین روزها بود که با مسیو ابراهیم آشنا شدم. از وقتی یادم می‌آد مسیو ابراهیم پیر بود، همه تو کوچه «آبی» و کوچه «فابورگ پواسیونر» می‌تونستن به‌خاطر بیارن که مسیو ابراهیم همیشه این مغازه خواربارفروشی رو داشته.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
363.۸۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
71 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۲۲:۰۰
نویسنده اریک امانوئل اشمیت
مترجمعباس معروفی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۶۳.۸۸ کیلوبایت
۷۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

چنان داستان شما رو جلو می‌بره و باعث هم‌ذات‌پنداری میشه ک حاضرید برای بهتر شدن حال موسی،هر کاری کنید و از هرکسی ک موسی را ناراحت می‌کنه انتقام بگیرید. ملایم آرام در سیر داستان حل می‌شید و ب راحتی می‌بینید ک با موسی بزرگ می‌شید. این کتاب برای من بسیار زیبا و دوست‌داشتنی بود.مثل کتاب درخت زیبای من.

5

سلام ، من کتاب رو نخوندم اما فیلم تئاتری که بر اساس این داستان ، با اجرای بسیار خوب رضا مولایی و اشکان خطیبی ، به اسم موسیو ابراهیم را دیدم و بسیار لذت بردم . داستان پر کشش و جالبی داره و کمی من رو به یاد داستان »زندگی در پیش رو « اثر رومن گاری انداخت هر دو داستان جالب و در خور توجه اند .

5

کوتاه و پرمغز که با ترجمه عباس معروفی عالی شده! اون یکی رو هم خوندم ترجمه ثاقب فر اصلا خوب نیست. حتما با ترجمه قشنگ بخونیدش که لطف کتاب از بین نره.

5

تمام کتابهای اشمیت ارزش خوندن دارن. این آدم فلسفه زندگی رو به صورت داستان بیان میکنه. و این کتابش عالیه. حتی بر مبنای اون یه فیلم خوب هم ساختا شده

5

عالی. ترکیب امانوئل اشمیت و عباس معروفی مگه میشه عالی نباشه

5

عالی و کم نظیر و قابل تامل... بسیار لذت بردم

5

یاد کتاب زندگی پیش رو انداخت منو

5

بی نهایت زیبا. واقعا عالی

5

ترجمه قابل قبول، خود کتاب هم عالی

5

کوتاه و عالی ، ارزش خوندن داشت

نمایش 7 نقد دیگر
4.6
(27)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مسیو ابراهیم و گل های قرآن
مسیو ابراهیم و گل های قرآن
اریک امانوئل اشمیت
گروه انتشاراتی ققنوس
4.6
(27)
25,000
تومان