0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه خودیاری

معرفی، خرید و دانلود کتاب خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه خودیاری

ناشر:
راشین
درباره خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه خودیاری
کتاب‌های خودیاری از مهم‌ترین کتاب‌های قرن بیستم هستند. تعداد دقیقی از میزان فروش این کتاب‌ها در دست نیست، اما مجموعه کتاب‌های خودیاری که در اینجا گلچین شده‌اند بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. اگر همه هزاران جلد کتابی را که با این موضوع منتشر شده‌اند در نظر بگیریم، رقم نهایی به بیش از ۵۰۰ میلیون جلد می‌رسد. پدیده خودیاری موضوع جدیدی نیست اما در قرن بیستم به یک موضوع جالب توجه و مهم تبدیل شده است. کتاب‌هایی مانند آیین دوست‌یابی و چگونگی نفوذ در دیگران (سال ۱۹۳۶) و قدرت مثبت اندیشی (سال ۱۹۵۲) مورد توجه مردم عادی قرار گرفتند؛ یعنی کسانی که می‌خواستند تغییری در زندگی‌شان ایجاد کنند و باور داشتند که می‌توانند راز موفقیت‌ را در این کتاب‌ها کشف کنند. احتمالا موضوع خودیاری به این دلیل مورد توجه قرار گرفت که این کتاب‌ها در دسترس همگان بودند و به ‌علاوه مطالبی را بیان می‌کردند که امکان نداشت مردم از یک استاد دانشگاه یا کشیش بشنوند. صرف‌ نظر از تصور مردم درباره این موضوع، آنها توانسته بودند منبعی برای راهنمایی پیدا کنند و این مورد توجه آنها قرار گرفته بود. در این کتاب‌ها به خواننده گفته نمی‌شد که چه کاری را انجام ندهد بلکه این کتاب‌ها به او یاد می‌دادند که فقط باید اشتیاق داشته باشد و بخواهد. یک کتاب با موضوع خودیاری می‌تواند بهترین دوست و همراه شما در زندگی باشد و در مورد قدرت و توانایی‌تان به شما ایمان و اعتمادی بدهد که به سختی می‌توانید از جای دیگری کسب کنید. از آنجایی که این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند که ستاره بخت‌تان را پیدا کنید و یادتان می‌دهند که افکارتان می‌توانند دنیای‌تان را تغییر بدهند. می‌توانیم اینها را «آثار مربوط به توانایی» بنامیم. مردم از اینکه می‌بینند کتاب‌های خودیاری در کتاب‌فروشی‌ها زیاد شده‌اند تعجب می‌کنند. دیگر هیچ چیز عجیبی درباره این موضوع وجود ندارد زیرا هر چیزی که حق رویاپردازی را به ما بدهد و بعد به ما کمک کند تا رویایمان را به واقعیت تبدیل کنیم، به ما قدرت می‌دهد و ارزشمند است و کتاب‌های خود‌یاری همین کار را می‌کنند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
383 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۶:۰۰
نویسنده تام باتلر بودن
مترجم سیامک صادقی خیابانیان
مترجم دومآزاده مبشر
ناشرراشین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
50 self-help classics: 50 inspirational books to transform your life, from timeless sages to contemp
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۱۷
قیمت ارزی
9 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۰ مگابایت
۳۸۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 49 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
12 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

تا به الان یک پنجم این کتاب را خواندم. با خواندن قسمتی از این کتاب با مباحث خیلی خوبی اشنا شدم. اما کتاب بیشتر شبیه به یک معرفی‌نامه کتاب‌های خودیاری هست که هر کسی کتاب مدنظرش را پیدا کنه و بره اصل کتاب را بخونه. هر کدوم از خلاصه کتاب‌هاش که تموم میشه پیش خودم می‌گم «خوب الان این چی گفت!» یعنی خلاصه ناقصه و در کل مطالب خیلی پراکنده هستند در صورتی که نویسنده می‌توانست بر اساس دسته‌بندی درستی این خلاصه‌ها را پشت سر هم قرار بدهد. اگر به دنبال راه‌کارهای عملی خودیاری و موفقیت هستید کتاب‌های دیگری در بازار موجود است ولی اگر علاقه‌مند به فلسفه خودیاری هستید این کتاب ارزش خوندن داره.

5

ترجمه بسیار خوب و روان است. اگر به فهرست مندرجات دقت شود، میبینیم که نویسنده کتاب، آثار انتخاب شده را بر اساس نام فامیل نویسنده (به زبان انگلیسی) طبقه بندی کرده است. در پایان کتاب نویسنده ۵۰ اثر بررسی شده را بر اساس تاریخ انتشار آنها نیز مرتب کرده است. علاوه بر آشنایی با نویسندگان مطرح در زمینه خودیاری و برخی فلسفه های مطرح در حوزه خودیاری، این کتاب همچنین کمک میکند تا با توجه به علایق و نیازهای فردی مان کتاب یا نویسنده مورد نظرمان را پیدا کنیم و سپس به دنبال مطالعه آثار او برویم.

5

مجموعه فوق العاده ای است. هر سه جلد ۵۰ کتاب در یک کتاب (موفقیت، خودیاری و روانشناسی) کتاب های فوق العاده ای هستند. چکیده ۵۰ تا بهترین و مهمترین کتابهای حوزه را یک جا جمع کرده و از هر کتابی آموزش های اصلیش را به زبان ساده گفته، از پرگویی و این شاخه اون شاخه پریدن توی کتاب خبری نیست و پر از اطلاعات مفید و کاربردی هست. ترجمه هم خیلی عالی و روان هست. خواندن این کتاب را به همه توصیه می کنم.

5

کسانی که می خواهند با خواندن کتاب شخصیت خود را رشد دهند، خوب است ابتدا به این کتاب مراجعه کنند. این کتاب به صورت خیلی خلاصه نظرات و دیدگاه های نویسندگان مطرح در این حوزه را مطرح کرده و ویژگیهای آنها را بازگو کرده است

3

به نظرم بیشتر معرفی کتابه تا خلاصه کتاب و معرفی کتاب خوبی هم هست و صرفا با خوندن این معرفی کتاب ها قرار نیست آدم پیشرفت خیلی زیادی بکنه

4

واقعا خود کتاب ب اندازه اسمش جذابیتی نداره ب نظرم هر کودوم از لیست کتاب هایی ک نویسنده ادعا داره خلاصه اون رو نوشته جدا و ب تنهایی بخونید ارزشش از این آش شلم شوربا بیشتره

5

فکر نکنم نیاز باشه بگم که خوندنه این کتاب بهتر یا ۵۰ کتاب تصمیم گیری با خودتون یا این کتاب رو بخونین یا ۵۰ کتابی که تو فهرست این کتاب هستش موفق باشین

5

نسبت به خریدش شک نکنید ? بسیار کتاب مفید و جامعی هست ⁦☘️⁩ نثر خیلی روانی داره ? ? حتی یک غلط املایی هم توش پیدا نمیکنید ? کاملا زندگیتون رو تغییر میده ?

1

فکر نکنم این کتاب بتونه بهتون کمک کنه!چون فقط یه معرفی کننده اس و نکات اصلی و تمارین کتاب های موفقیت رو نداره.نظر همه دوستان محترم و نظر من اینه نخونید.

5

کتاب بسیار خوبی است...هم در بعضی کتب ب معرفی پرداخته هم میشود در بعضی موارد فقط ب این خلاصه کفایت کرد ...

نمایش 12 نقد دیگر
3.9
(50)
90,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه خودیاری
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه خودیاری
تام باتلر بودن
راشین
3.9
(50)
90,000
تومان