0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق یعنی... برای زندگی...
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب عشق یعنی... برای زندگی...

نویسنده:
کیم کازالی
ناشر:
راشین
درباره عشق یعنی... برای زندگی...
ﻛﻴﻢ ﻛﺎزالی در ﻧﻬﻢ دﺳﺎﻣﺒﺮ1941 ﺑﺎ ﻧﺎم ﻣﺮﻳﻠﻴﻦ ﺟﻮدﻳﺚ ﮔﺮو (Marilyn Judith Grove) در ﺷﻬﺮ اوﻛﻠﻨﺪ ﻧﻴﻮزﻳﻠﻨﺪ ﺑﻪ دﻧﻴﺎ آﻣﺪ. ﺳﺎل ﻧﻮزده ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻧﺪاﺷﺖ ﻛﻪ راهی ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﻧﻘﺎط ﻣﺨﺘﻠﻒ اﺳﺘﺮاﻟﻴﺎ، اروﭘﺎ و آﻣﺮﻳﻜﺎ ﺷﺪ.در 1967 ﺳﺎﻛﻦ ﻟﻮس و آﻧﺠﻠﺲ ﺷﺪ و در ﻛﻠﻮپ اﺳکی ﻫﻤﻴﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﻮد ﻛﻪ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﺑﺰرگ ﻫﻤﺴﺮ آﻳﻨﺪه اش روﺑﺮﺗﻮ آﻟﻔﺮدو وﻳﻨﭽﻨﺰو ﻛﺎزالی ((Roberto Alfredo Vincenso Casali ﻛﻪ ﻳک ﻣﻬﻨﺪس ﺟﻮان ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ اﻫﻞ اﻳﺘﺎﻟﻴﺎ ﺑﻮد آﺷﻨﺎ ﺷﺪ. ﻛﺎرﻳﻜﺎﺗﻮرﻫﺎی ﻋﺸﻖ ﻳﻌنی ﺑﺎ ﺗﺼﺎوﻳﺮ ﺳﺎده، ﻛﻮدﻛﺎﻧﻪ و ﭘﺮاﺣﺴﺎسی آﻏﺎز ﺷﺪ که ﻛﻴﻢ ﺑﺮاي ﺑﻴﺎن ﻋﻮاﻃﻔﺶ میﻛﺸﻴﺪ و روﺑﺮﺗﻮ آﻧﻬﺎ را به طور غیرمنتظره در جیب کتش پیدا کرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
11.۲۵ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهکیم کازالی
مترجمکوروش طارمی
مترجم دوماشرف رحمانی
ناشرراشین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۱۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۱.۲۵ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی خوشحال شدم که دیدم عشق یعنی دوباره منتشر شده. مخصوصا این کتاب که چهارصد صفحه است و انگار همه کاریکاتورهای کتاب های عشق یعنی را جمع کرده. کتاب دوزبانه هست و یادمه که من و نامزدم برای تمرین یادگیری زبان هم ازش استفاده میکردیم چون ترجمه ها واقعا عالیه. گذشته از جنبه سرگرم کننده ای که داره هر کاریکاتورش یک درس خوب و ارزشمند در مورد عشق هست و یاد می ده که چطور با هم کنار بیایم و از وجود هم لذت ببریم. اگر نسخه چاپیش را ندارید حتما ایبوکش را تهیه کنید. چون کتاب جیبی هست و هر صفحه یک تصویر داره، نسخه پی دی اف هم بخوبی قابل استفاده هست و لازم نیست صفحه ها را چپ و راست و بالا و پایین کنید.

5

من خیلی از خوندن این کتاب لذت میبرم. بخصوص کاریکاتوراش.کاریکاتورها ساده و در عین حال بسیار هنرمندانه هستن. این مجموعه باارزشی از کاریکاتورای لاویز هست که قدیما عکس برگردونش توی آدامسای لاویز که میخریدیم بود. نویسنده کتاب زیر هر کاریکاتور با جمله های کوتاهش تعریف های جالبی از عشق کرده. مثل: عشق یعنی به شوق دیدن اون بیای خونه. عشق یعنی ازش بخوای یه فنجون دیگه م از اون قهوه بدمزه ش برات بریزه. عشق یعنی بذاری سنگرات رو فتح کنه. عشق یعنی بلند شی ببینی چه صدایی اونو ترسونده این کتاب هم سرگرم کننده هست هم آموزنده

5

کتاب واقعا جالبه،مخصوصا عکساش ک خیلی بامزست،خیلی ساده یاد میده ک عشق رو نباید با کوه کندن و از این جور داستانا پیدا کرد یا ثابت کرد. پختن دوتایی یه کیک کافیه???

5

یاده بچه گیام افتادم خیلی دوس داشتنیه و اینکه ادم راهکارای جالبی از عشق یاد میگیره

5

کتاب خیلی صادقانه و هنرمندانه عشق رو توضیح میده، بشدت توصیه میشه

5

عالیه?

5
(9)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق یعنی... برای زندگی...
٪50
عشق یعنی... برای زندگی...
کیم کازالی
راشین
5
(9)
40,000
٪50
20,000
تومان