0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فراخوانی از تاریکی

معرفی، خرید و دانلود کتاب فراخوانی از تاریکی

نبرد با شیاطین کتاب نهم
نویسنده:
دارن شان
درباره فراخوانی از تاریکی
شیطانی کوچک، لاغر و عقربی‌شکل، با چهره‌ای نیمه‌انسانی نیش خود را در چشم راست من فرو کرد. تخم چشمم ترکید و رگه‌های مایعی چسبناک از گونه‌ام جاری شد. با عذابی واقعی، عاجزانه فریاد زدم اما بدتر شد. شیطان در حَدقه‌ی خالی من تف انداخت. در ابتدا تصور کردم فقط خلط است اما یک عالمه موجودات ریز در فضای خالی دور مردمک چشمانم، شروع به جنبیدن کردند. در حالی که از وحشتی مبهم پر می‌شدم، دندان‌ها یا پنجه‌هایی در استخوان دور چشم ویران‌شده‌ی من فرو می‌رفتند. آن هیولاهای ریز هر چه که بودند، سعی می‌کردند به داخل مغزم تونل بزنند. برانابوس غرید: ـ کرنل! و سعی کرد مرا بگیرد اما در حالی که جنون و درد به من فشار ‌آورده بود، از او دور شدم. تلوتلوخوران، جیغ‌زنان و وحشی این‌طرف و آن‌طرف می‌رفتم. شیطان دوباره حمله کرد و چشم چپم را ترکاند. تاریکی مرا از پا درآورد. من در جهنم بودم. عمری طول کشید تا کسی مرا از جایی که افتاده بودم بلند کرد و رو به جلو کشید. احتمالاً برانابوس یا گرابز یا شاید لُرد لاس بود. نمی‌دانستم و برایم مهم نبود. همه‌ی آنچه می‌توانستم بر آن تمرکز کنم، کوری و دردی جانکاه بود. از آن شخص یا شیطان فاصله گرفتم و دیوانه‌وار دویدم اما به چیزی محکم برخورد کردم. نالان و فریادزنان، افتادم. دیگر چشمی نداشتم که گریه کنم. موجوداتی که در چشمانم تف شده بودند اکنون مغزم را می‌بلعیدند. سعی کردم آنها را با انگشتانم بیرون بکشم اما فقط عذابم را بیشتر می‌کرد. ناگهان جادویی تمام حدقه‌‌‌ی ویران‌شده‌ی چشمانم را دربرگرفت. موجودات در سرم سوختند و به بیرون پرتاب ‌شدند. دردم کم شد. شادمانه آهی کشیدم و بیهوش افتادم. پایان دنیا را خواب دیدم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۳ مگابایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهدارن شان
مترجمفرزانه فیاضی
ناشرانتشارات اردیبهشت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
34,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۳ مگابایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

حالا کرنل چی شد؟ خوشبختانه کرنل زنده ماند! این جلد شاید مهم ترین جلد مجموعه بعد از جلد ۱۰ است. کرنل همسفر موجودات کهن میشود و به سیاره ای میرود که زمان از آنجا شروع شده. موجودات کهن اسرار بزرگی را برای کرنل فاش میکنند. ماهیت واقعی کا گاش چیست؟ حیات و زمان از کجا و چگونه آغاز شد؟ جهان ابتدایی چه طور جایی بود؟ اصلا شطرنج به اینها چه ربطی دارد؟! تمامی اینها را موجودات کهن در این کتاب به ما میگویند

5

عالیه. ولی خیلی خیلی تخیلیه. منتها تخیلی فوق العاده. این کتاب چیز هایی میگه که واقعا مخ ادم سوت میکشه. حتی شرح انفجار یا بیگ بنگ که اغاز گر زمان بود رو هم در یک فضای فانتزی به تصویر میکشه.

5

تو این کتاب معلوم میشه چرا لردلاس میتونه راحت بیاد تو دنیای ما

5

این کتابا بی نظیره ارزش صدبار خوندنو داره

5

هرچه داستان به سمت انتها میره زیباتر میشه

5

مثل باقی جلدهاش جذاب

5

عالی

5

خوب

5
(10)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نبرد با شیاطین
شامل 10 عنوان کتاب
فراخوانی از تاریکی
فراخوانی از تاریکی
نبرد با شیاطین کتاب نهم
انتشارات اردیبهشت
5
(10)
40,000
تومان