0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
10 قانون موفقیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 10 قانون موفقیت

استیو جابز
نویسنده:
استیو جابز
درباره 10 قانون موفقیت
قانون های موفقیت از نابغه کارآفرینی و رهبری من بسیاری از موفقیت‌هایم را مدیون پیدا کردن آدم‌‌های با استعداد هستم. و اینکه دلم هیچ وقت نخواست که یه آدم متوسط رو به پایین باشم. همیشه باید دنبال بهترین‌ها بود، و به بهترین‌ها هم رسیدم. در زندگی به این نتیجه رسیدم که اگر به اندازه‌ی کافی آدم ‌های سطح بالا پیدا کنی و اگه آن کار مشکلی که می‌خواهی انجام بدید را با آدم‌های با استعداد و با اشتیاق انجام بدهید از کار کردن با هم لذت می‌برید، کاری که شاید در گذشته فرصت انجام دادنش رو نداشتند. و افراد با استعداد هم دلشون نمی‌خواهد با آدم‌های متوسط و سطح پایین کار کنند ، پس باید یه تیمی پر از افراد سطح بالا تشکیل داد و شروع به کار کرد. تیمی که روی مکینتاژ داشت کار می‌کرد دقیقا همین شکلی بود.همه آنها آدم‌های سطح بالا و با استعدادی بودند. ما سعی کردیم که افراد خیلی باهوشی رو استخدام کنیم، ولی سازمان بسیار ساده‌ای داریم و سعی داریم که روی چند تا چیز کوچیک به خوبی تمرکز کنیم. تمرکز کردن کار سختی است ، تمرکز کردن به معنای آره گفتن نیست. به معنای نه گفتن می‌باشد. و ما سعی کردیم که خیلی کارها رو انجام ندیم، تا بتونیم روی یک سری چیزهای خاص تمرکز کنیم و به خوبی انجامشان بدهیم. برای کارافرینی خیلی کارها باید انجام شود و من اعتقاد دارم که بیشترین تفاوتی که بین کارآفرنیان موفق و ناموفق وجود داره در استقامتشان می‌باشد .خیلی سخت است که تو تمام زندگیت را برای چیزی قرار بدهی و خیلی‌ها در زمانی که همه چی سخت می‌شود کنار می‌کشند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
27.۶۴ مگابایت
مدت زمان
۲۹:۴۰
نویسندهاستیو جابز
راویعلی بهرامی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷.۶۴ مگابایت
۲۹:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 109 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
آموزنده 🦉 (3)
5
ستاره
26 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
22 ٪
84 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خوب شاید یه چیزی سخت باشه و انسان تا آخرش نتونه اون چیز رو طی کنه و اون راه رو بره مجبور به انجام کاری که دوسش نداریم نیستیم اول خوب هر کسی میره جلو تا حدی دید نمیتونه از دستش برنمیاد نمیمونه ولی دید میتونه میمونه چرا که نه .و اینکه میگید انسان سطح بالا نمیخواد با انسان سطح پایین باشه و کار کنه این درست نیست هر انسانی متفاوت هست باید انسان ها بتونن در ارتباط باشن با هم دیگه نه اینکه یکی رو پس بزنن و دیگری رو نه اصلا کار خوبی نیست تو اون دنیا باید جواب پس بدن و خدا ازشون نخواهد گذشت .همه که تو یه سطح نیستند و نمیتونن باشن .این رو باید همه درک کنن .که انسان ها یکسان نیستند فرق هایی رو دارن از همه لحاظ با هم دیگر .پس باید به تفاوت ها بتونن و بتونیم احترام بزاریم ‌.

4

کتاب در واقع یه مصاحبه کاری رادیویی با استیو جابزه نه چیز بیشتری . خلاصه کلام اینه که میگه برای موفقیت نباید دست دست کرد تا جوونی و چیزی برای از دست دادن نداری شروع به پیاده سازی ایده هات کن. اگر ایده ای نداری کلا بیخیال شو ولی اگر ایده داری شروع کن و انجامش بده از شکست نترس و دست روی دست نذار.زمان میتونه به نفع تو بگذره.در تجارت تا خطر نکنی موفق نمیشی ( فروش ماشین استیو جابز توسط خودش ) . ارزش یه بار گوش دادن رو داره.

2

من خیلی خوشم نیومد, چیز زیادی دستگیر ادم نمیشه, بیشتر از خود استیو جابز میگه ,با توجه به عنوان کتاب فکر میکردم خیلللی بهتر از این حرفا باشه

3

بنظرم فقط برای کسایی میتونه جالب باشه ک میخان از پیشرفت در کار شرکتی و خرید و فروش و ساخت ابزار الکترونیکی،چیزی بدونن. راوی هم ظرفیت اینو داره ک تواناتر،عمل کنه و هیجانشو بجا استفاده کنه.صداشم خوب هس؛اما خیلی بی مورد و بیش از حد،تند میخونه.

4

همین امروز دوتا کتاب هدیه دادین به کاربران تون. با ایمل و شماره همراهم وارد شدم و قرار بود دوتا کتاب که یکیش همین ۱۰ قانون موفقیت استیو جابز بود رو هدیه بدین.الان تو کتابخونه فیدیبوی من نیست.?☹

4

من این کتاب رو همراه خریدم از دیجی کالا هدیه گرفتم. صدای گوینده خوبه ولی انتهای هر فایل طوری بریده شده که جمله کامل نمیشه در آدم این احساس بوجود میاد که فایل ناقصه. در هر صورت این کتاب حاوی نه قسمت خیلی کوتاهه

1

بخش ها کامل نیستن!هر بخش ۲-۳ دقیقه بیشتر نیست، و هنوز تازه شروع شده که به طور غیرمنتظره ای بدون نتیجه گیری و وسط حرف های یه نفر تموم میشه و بخش بعد با همین شرایط شروع میشه! بی محتوا و به درد نخور...

4

چرا بخش های کتاب نصفه خوانده میشه ایا برای من این شکلی هست ؟ یا همه این مشکل رو دارن انگار وسط هر بخش رها میشه ؟ نکنه چون هدیه بوده این شکل هست ؟

1

نه گوینده ها خیلی خوب بودن. نه طرز گفتارشون که یجوری خودمونی بود برام جذاب بود و نه حتی صدای موسیقی متن، موقع گوش کردن مدام دستم روی وُلُم بود که صدا رو کم و زیاد کنم تا بتونم بشنوم.

1

فایل صوتی رو یه بررسی کنید قبل گذاشتن، همش تق و توق میکنه با هدفون که اصلا نمیشه گوش کرد و صدای اضافه هواس آدم رو پرت میکنه، اولین تجربه کتاب صوتیم بود خیلی بد بود! ?

نمایش 74 نقد دیگر
3.3
(110)
آموزنده 🦉 (3)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
10 قانون موفقیت
10 قانون موفقیت
استیو جابز
شادن پژواک
3.3
(110)
آموزنده 🦉 (3)
18,000
تومان