0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید

معرفی، خرید و دانلود کتاب با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید

چگونه برای فردای خود تصمیم درستی بگیری؟
درباره با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید

بالا رفتن سرعت زندگی و استفاده‌ی شبانه‌روزی از تکنولوژی، وجود دغدغه‌های خانوادگی و کاری همه و همه باعث شده تا انسان امروز روز به روز در مدیریت زمان و برنامه‌ریزی روزانه خود دچار ضعف شود. یکی از مشکلاتی که عدم مدیریت درست زمان برای ما ایجاد می‌کند آشفتگی‌های فکری و بی‌نظمی است. درواقع داشتن مدیریت بهینه باعث می‌شود تا افراد بیشتر از قبل قدر زمان و عمر خود را بدانند و این جمله‌ی معروف «زمان طلاست» را در ذهن بسپارند. خوشبختانه منابع آموزشی زیادی در این زمینه در سراسر دنیا تهیه و منتشرشده است که می‌توان گفت تقریبا مشکل و چالش‌های بسیاری از افراد را حل کرده است و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا از این مدیریت درست بتوانند در جهت تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی خود بهره‌مند شوند. کتاب با مدیریت زمان عمرتان را بیشتر کنید نوشته‌ی لیث کریمی پور به خواننده می‌آموزد تا با مدیریت زمان از عمر گران‌بهای خود بیشتر بهره‌مند شود.

 

درباره کتاب با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید

 کتاب «با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید» نوشته‌ی لیث کریمی پور در سال 1396 از سوی انتشارات نگاه نوین راهی بازار نشر ایران شد. کریمی پور این کتاب را بر مبنای آموزش‌ها و تجربه‌های عملی که طی بیست‌وپنج سال در زمینه‌ی صنعت و تجارت و زیر نظر کارآفرینان نمونه‌ی کشور کسب کرده است نوشته است. او به عنوان یک مدیر موفق توانسته با مدیریت زمان موفقیت‌های زیادی را در زندگی حرفه‌ای‌اش داشته باشد و این دستاوردها را با خوانندگان به اشتراک بگذارد. این کتاب در دسته کتاب‌های مدیریت زمان، تصمیم‌گیری، هدف و هدف‌گزینی و موفقیت قرار دارد و کریمی پور سعی کرده تا به مخاطبان بگوید برای اینکه بتوانند یک تصمیم‌گیری منطقی و درست داشته باشند باید چه ابعادی را در نظر بگیرند. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این کتاب روی آن تأکید زیادی شده است موضوع تصمیم‌گیری است. نویسنده با ارائه توضیحات و راهکارهای عملی بیان می‌کند که چطور می‌توان یک تصمیم صحیح را در زمان مناسب گرفت. کریمی پور در مقدمه‌ی کتاب آورده است که: «در اصل، این کتاب فقط برای کارآفرینان نیست؛ برای همه‌کسانی است که در روح و جانشان نیاز به نگرش کارآفرینانه در تمام بخش‌های زندگی دارند». کافی است بخواهید و ترس را کنار بگذارید تا انگیزه‌ای که برای شروع کار به دنبال آن هستید را از این کتاب دریافت کنید.

نگاهی به فصل‌های کتاب با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید

هنر کم‌تر و هوشمندانه‌تر انجام دادن کار

یک مشکل بسیار جدی و مهم

چرا دوره‌های مدیریت زمان بی‌فایده هستند؟

هرگز همه‌ی کارها را انجام نخواهید داد

قانون بالن: هر چیزی به درد بخور نیست، دور بریز تا اوج بگیری

خیلی‌ها فکر می‌کنند من تنبل هستم

1. تیک‌تاک

2. خارش ذهن

3. تارس و پشیمانی

4. شروع

5. هنر تصمیم‌گیری

6. اقدام

در بخشی از کتاب با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید می‌خوانیم

مهم نیست که یک سال اخیر، چگونه گذشته، یا چگونه بوده است. خوب یا بد، تمام‌شده و باز نخواهد گشت. ولی سال آینده هنوز نیامده و فردا هنوز اتفاق نیفتاده است. اگر شما از یک سال گذشته راضی نبوده‌اید، می‌توانید تغییرش دهید. تغییر کم یا زیاد بستگی به این دارد که شما چه انتظاری از خودتان و آینده‌تان دارید. یادتان باشد برای ایجاد تغییر نیاز به فعالیت بیش‌تر نیست؛ بلکه خبر خوب این است که باید کارها را کم‌تر انجام دهید.

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چقدر کاردارید یا این‌که چقدر زمان دارید تا کارها را انجام دهید؟ شاید به آن فکر کرده‌اید و شاید هم آن‌قدر ترسناک است که حتی حاضر به فکر کردن در موردش نیستید.

در یک زندگی ایده آل، شما دوست دارید زمان بیش‌تری برای انجام کارهای جدید یا کارهای هیجان‌انگیز داشته باشید. نفس عمیقی بکشید و در مورد کار و زندگی‌تان فکر کنید. خلاق باشید و راه‌های بهتری برای انجام کارها در زمان مناسب پیدا کنید. ایده‌های جدیدی بگیرید. من همیشه در کلاس‌هایم به دانشجویانم می‌گویم مقدار کاری را که باید انجام دهند، اندازه‌گیری کنند و زمانی را هم که به این کارها اختصاص می‌دهند، محاسبه کنند. نتیجه‌ای که در مورد اغلب افراد به‌دست‌آمده، کارهای زیادی بوده است که هیچ‌وقت برای آن‌ها زمان کافی نداشته‌اند.

هرروز با پیشرفت تکنولوژی، مشغولیت‌های ما بیش‌تر می‌شوند. نه فقط در محیط کار که در زندگی روزمره. هرسال که می‌گذرد به نظر می‌رسد ما بیش‌تر و سخت‌تر کار می‌کنیم. زمان بیش‌تری را در محیط کار می‌گذرانیم و درباره‌ی کار فکر می‌کنیم و بعد، کار را همراه خودمان به خانه می‌آوریم. در این روزگار، کار به محیط زندگی شخصی ما هم حمله کرده است؛ این رویه تا همین چند سال قبل برای خود ما و نسل‌های قبلی ما موردی نامأنوس قلمداد می‌شد؛ و البته این حمله‌ها، تأثیر مستقیمی روی زندگی شخصی ما خواهند داشت و نتیجه این می‌شود که ما همیشه و حتی خارج از محیط کارمان بیش از اندازه مشغولیم و با کمبود وقت مواجه می‌شویم ما سنگینی دنیا و کل کارها را روی دوش خود حمل می‌کنیم و جالب اگر چیزی را دوست ندارید، انجامش ندهید کم‌تر کار کنید. دقیق‌تر کار کنید.

درباره لیث کریمی پور

لیث کریمی پور مؤسس شرکت تصمیم فردا، مشاور، سخنران، نویسنده و مربی بهره‌وری شخصی و مدیریت زمان درباره زندگی خود نوشته است: در هفت‌سالگی پدرم را از دست دادم. بعد از گرفتن مدرک دیپلم و پایان خدمت سرباز، در گروه صنعتی پلیمر بوشهر کار خود را شروع کردم. کار در این گروه بزرگ (برند پنبه ریز) از سطح پایه و با آموزش‌های فشرده در کارخانه‌های این گروه در شهر بوشهر و زیر نظر اساتید و مدیران مجرب و کارآزموده شروع شد و با توجه به استعدادی که از خود نشان دادم، توانستم در مدت‌زمان کوتاهی به سمت مدیر تولید و سپس مدیریت یکی از کارخانه‌ها منصوب شوم. با توجه به احساس نیاز و تشنگی به آموختن دانش و فنون مختلف در تمام زمینه‌ها و با یادگیری مسائل مدیریتی و بازرگانی، به دفتر تهران منتقل شدم و در آنجا نیز با آموزش‌های مسمر و هم‌چنین تجربه‌های عملی، پس از مدتی، مدیریت دفتر تهران را برعهده گرفتم و به سمت قائم‌مقامی گروه صنعتی پلیمر بوشهر منصوب شدم. در این مدت و با طی دوره‌های فشرده و آموزش‌های مستمر توانستم مدرک فوق لیسانس و سپس Phd خود را در رشته‌ی مدیریت بازرگانی دریافت کنم. پس از اتمام دوره‌های درسی و تجربه‌های کاری و عملی که به دست آورده بودم و با توجه به علاقه‌ای که به تدریس و نوشتن کتاب داشتم، اولین کلاس آموزشی خود را در رشته‌ی مدیریت زمان و ارائه‌ی مشاوره‌های موفقیت و کسب‌وکار آغاز کردم.

پس از بیست سال کار مستمر در بخش‌های مختلف گروه صنعتی پلیمر بوشهر، بالاخره تصمیم گرفتم که از این گروه جدا شوم و برای خود شرکت مشاوره‌ای با نم (تصمیم فردا) برای ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای و موفقیت تأسیس کنم».   

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
661.۴۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسنده لیث کریمی پور
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۱۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
20,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۶۱.۴۳ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
28 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب خوبی هست بیشتر انگیزشی هست و این دید رو سعی میکنه بده که کارها باید اولویت بندی بشن و با حذف کارهای بی اولویت وقت برای کارهای مهم فراهم بشه. خیلی ابزار خاصی نیست به مدیریت زمان ارائه نمیکنه

5

خیلی خوب بود کتابش، دو ساعته تموم میشه

3.3
(7)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید
با مدیریت زمان، عمرتان را بیشتر کنید
چگونه برای فردای خود تصمیم درستی بگیری؟
انتشارات نگاه نوین
3.3
(7)
30,000
تومان