0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه موفقیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه موفقیت

ناشر:
راشین
درباره خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه موفقیت
برای رسیدن به موفقیت باید تلاشی متمرکز داشت. اکثر انسان‌ها انرژی خود را بر سر مسائل مختلف از بین می‌برند و در نتیجه در هیچ موردی نمی‌توانند به برجستگی برسند و در نتهایت معمولی باقی می‌مانند. به قول اُریسون سوئِت ماردِن: «دنیا از شما نمی‌خواهد که حقوق‌دان، وزیر، دکتر، کشاورز، دانشمند یا بازرگان باشید، دنیا انجام هیچ کاری را به شما دیکته نمی‌کند، ولی شما را ملزم می‌کند در هر کاری که انجام می‌دهید خدای آن باشید.» در نتیجه برای موفق بودن باید اهداف و منظورهای عالی‌تری داشته باشید و سرسختانه راه رسیدن به شناخت و درک آنها را دنبال کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۶ مگابایت
تعداد صفحات
449 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۵۸:۰۰
نویسنده تام باتلر بودن
مترجمصادق خسرونژاد
ناشرراشین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
50 Success Classics: winning wisdom for work and life from 50 landmark books, c۲۰۰۴
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۱۱
قیمت ارزی
9 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۶ مگابایت
۴۴۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 74 مخاطب
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
1 ٪
44 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب هم مثل دو جلد دیگه ی همین مجموعه ۵۰ کتاب روانشناسی و ۵۰ کتاب خودیاری واقعا بی نظیر هست. از هر کدام از بزرگترین نویسندگاه حوزه موفقیت از قدیم تا جدید اثربخشترین کتابش را خلاصه کرده: بنجامین فرانکلین، اندرو کارنگی، ناپلئون هیل، زیگ زیگلار، رابرت کیوساکی، آنتونی رابینز، برایان تریسی، اسپنسر جانسون، ریچارد وایزمن و ... اگر در زمینه موفقیت فقط یک کتاب بخواهید بخوانید توصیه می کنم که این کتاب را بخوانید چون درس های ۵۰ تا کتاب بسیار عالی را یکجا جمع کرده.

5

واقعا این چیز خیلی بدیه که انسان هایی که از بازی کامپیوتری دست کشیدن و به خوندن کتاب روی آوردن رو به واسطه ی پول از کتاب خوندن که البته عبادت هم هست محروم میکنید بابا شاید کسی اصلا شرایط خرید نداشته باشه برای یک کتاب ۷. ۸. تومنی برم به بابام بگم بابا پول بده تازه دو دقه بعدش هم یک کتاب دیگه بخوام آخه مگه رایگان گذاشتید چیز درست حسابی. انصاف بخرج بدید خواهشا!

5

کار فوق العاده منطقی به نظر میرسه خوندن چنین کتابی، شما رو با چکیده ای از مطالب هر کتاب اشنا میکنه. خلاصه ای که توسط یه خواننده عادی نوشته نشده و یه متخصص و اهل فن این کارو کرده. قطعا همه مطالب هر کتابو منتقل نمیکنه ولی به شما این بینش رو میده ک بدونید کدوم یکی از کتابای لیست رو نیاز دارید بخونید. من به شخصه از بین ۵۰ کتاب معرفی شده ۱۷ موردو یادداشت کردم. با صرف وقت معادل ۲ تا کتاب،چکیده ای از ۵۰ کتاب رو میتونین نگاهی بندازید. کار ارزشمندیه. منکه از خریدش راضی بودم

5

این کتاب بسیار عالی جمع اوری شده، من طی سالیان اکثر کتابهای این مجموعه را تک به تک خونده بودم ولی با خوندن این کتاب که خلاصه ای از نکات مهم مجموعه کتابهای موجود در زمینه ی موفقیت است به نوعی این احساس رو به طرفداران اینگونه متون میدهد که گویی دسترسی به نوت برداریهای شخصی پیدا کرده ای. امیدوارم که با شما هم با خواندش مثل بنده لذت بیرید. با خواندن نمونه دچار اشتباه نشوید به متنهای مهم کتابهای روی جلد به طور پر مفهومی پرداخته شده است.

2

تا صفحه ۴۹ به این نتیجه رسیدم که این کتاب خلاصه ۵۰ کتاب نیست فقط سرتیتر اونهاست .هر کتاب رو ۲خط آدرس دهی و یه جمله خلاصه کرده که فقط مثل خوندن خلاصه مقدمه ۵۰ کتاب میمونه. بهتر بود نویسنده(خلاصه کننده) بجای اینکه مثل دوران دانشگاه ما بیشتر حجم رو با اسم نویسنده ها و آدرس دادن ها پر میکرد واقعا خلاصه ای از نکات مفید هر کتاب رو تو سه چهار خط میگفت .و خلاصه ۳۰ تا کتاب بود بهتر بود حداقل چیزی یاد گرفتنی بود.

5

سلام. دوستان کتاب خوبیه فقط نکته ای که هست باید اسمش معرفی پنجاه کتاب موفقیت میبود. چون خلاصه کتابا نیست. فقط در حد معرفیه. ولی با اینهمه مفیده(من در حال مطالعه فصول آخرشم)

5

کتابی است که به هر لحاظ ارزش داره که خونده شود،افرین بر دستندرکاران این برنامه.به امید روزی که درک کنیم وبا مطالعه و عبرت گرفتن بیاموزیم که در هر شرایطی با هرچه در دست داریم باید به جلو حرکت کنیم تا سرزمین مان ابادتر گردد

5

آنچه به تازگی متوجه شدم بیشتر نویسندگان به نام ناپلئون هیل به عنوان استاد اشاره کردند و همانطور که کوین تورودو هم گفته دستاوردهای ناپلئون هیل متاثر از اندیشه های اندرو کارنگی جزو مفاهیم پایه ای در زمینه موفقیت هست

5

اگر جز اون افرادی هستید که به کتاب های دسته موفقیت علاقه دارید و تعدادیشو تاحالا خوندید توصیه میکنم وقتتونو بزارید رو این کتاب تا دیگه نخواد روی همه کتاب ها با نکات یکسان وقت بزارید. من که از این کتاب راضیم!

5

سلام من تازه واردم اگه کسی کتاب خوبی داره هدیه بده منم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و باشگاه پنج صبحی ها رو دارم کسی خواست بگه هدیه کنم خواهشا این فرهنگ جا بندازید ممنون

نمایش 34 نقد دیگر
4.5
(74)
90,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه موفقیت
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه موفقیت
تام باتلر بودن
راشین
4.5
(74)
90,000
تومان