0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پینگ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب پینگ

قورباغه ای در جستجوی برکه ای نو
ناشر:
راشین
درباره پینگ
قصه این کتاب داستان سفر ‌یکی از مقاوم‌ترین موجودات برکه یعنی قورباغه است شک می‌کرد؛ سفری که زندگی او را برای همیشه تغییر داد. اما تو خواننده‌ای که با خواندن این چند خط نگاهت را از این کتاب برگرداندی، خواهش می‌کنم یک کم صبر کن. نکته‌های آموزنده خیلی زیادی در این داستان هست. درست است که اتفاق‌های بد زیادی دارد روی سیاره ما، زمین، اتفاق می‌افتد ولی چیزهای خوب هم زیاد است. یکی از همین چیزهای خوب وجود قصه‌هایی است که هنوز می‌توانند دل آدم را شاد کنند و روحش را به آسمان ببرند. خیلی قبل از اینکه تو باشی و خیلی قبل از اینکه من باشم؛ خیلی قبل از اینکه ویدئوها و دی‌وی‌دی‌ها همه جا را پر کنند؛ خیلی قبل از اینکه تلویزیون، سینما، رادیو و حتی کتاب باشد، قصه‌هایی بودند که آدم‌ها را سرگرم می‌کردند، به آنها انگیزه می‌دادند، به آنها درس زندگی یاد می‌دادند و الهام‌بخش آنها بودند. و درست است که بعضی از این قصه‌ها که قرن‌هاست از نسلی به نسل دیگر به ارث رسیده‌اند، برای آرام کردن، ساکت کردن و احتمالاً خواباندن شنونده آن بوده‌اند، اما قصه این کتاب که حکایت یک مسافر است، فقط داستان زندگی قورباغه‌ای نیست که برای زنده ماندن خانه و کاشانه خودش را ترک می‌کند بلکه هدفش بیدار کردن راه درون و نشان دادن هدف حقیقی سفر زندگی است. این قصه با تعریف کارهای شجاعانه و درس‌های روشنگرانه قورباغه‌ای به نام پینگ تو را به استفاده بهتر از فرصت‌های زندگی دعوت می‌کند. حتماً می‌پرسی قصه پینگِ قورباغه جزء کدام یکی از این داستان‌هاست؟ راستش، قصه پینگ داستانی است برای همه نسل‌ها؛ داستانی که همیشه در خاطره‌ها باقی می‌ماند...

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۴ مگابایت
تعداد صفحات
96 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۱۲:۰۰
نویسنده استوارت اِیوری گُلد
مترجمفرخ بافنده
ناشرراشین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ping: A Frog in Search of a New Pond
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
14,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۴ مگابایت
۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یک داستان فوق العاده مسخره. یک جغد قراره در مقام مرشد و راهنما، با سخنان حکیمانه و جملات قصار به یک قورباغه کمک کنه تا به زندگی دلخواهش برسه.. جملات قصار که ضد و نقیض و سطحی و بیخود هستن، قورباغه هم که دست آخر میافته تو رودخونه و معلوم نمیشه سرنوشتش چی میشه، خود جغده هم که شکار عقاب میشه! ? حالا اینکه بعضیها چطور با خوندن همچین داستانی انگیزشون برانگیخته میشه رو نمیدونم!! ??

5

فوق‌العاده است. یک داستان آموزنده هست مثل چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد که یاد میده چطور با تغییر شرایط مواجه بشیم و از. منطقه آسایش خودمون بیایم بیرون. کاری که برای موفقیت ضروریه.

5

من کتاب چاپیش رو دارم چاپ ششم. ترجمه ش عالیه! داستان آموزنده‌ای هست. کسایی که علاقمند به ذن هستند هم از خواندن این کتاب لذت خواهند برد

4

عالی بود نمیشه نظر داد واقعا خوندن این داستان درک میخواد و علاوه آموزنده و که باعث میشه هدفت رو مشخص کنی محکم تر از قبل برای هدفت بجنگی.

5

همه باید حداقل یک بار این کتابو بخونن همه همه

5

عالیه خیلی خیلی .از خواندنش پشیمون نمیشی

5

خیلی کتاب خوبی بود.نکات ارزنده ای داشت

5

بسیار جذاب و آموزنده😊

5

عالی عالی

5

عالی

4.8
(20)
20,000
٪50
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پینگ
٪50
پینگ
قورباغه ای در جستجوی برکه ای نو
راشین
4.8
(20)
20,000
٪50
10,000
تومان