0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماجرای پیتر سیاه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ماجرای پیتر سیاه

مجموعه شرلوک هلمز
ناشر:
ماه آوا
درباره ماجرای پیتر سیاه

کارآگاه جوان اسکاتلندیارد استنلی هاپکینز خبر از جنایتی هولناک می‌دهد. جنازه‌ی دریانوردی به نام پیتر که بدلیل خلق وخوی بدش به پیتر سیاه مشهور بوده در خانه‌اش پیدا شده در حالیکه نیزه‌ی بلندشکار نهنگ درسینه اش فرورفته است. هولمز به همراه دستیارش دکتر واتسون به محل جنایت می‌رود تا با توجه به نشانه ها و علایمی که از چشم او پوشیده نخواهند ماند قاتل و انگیزه‌ی او را کشف کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
69.۴۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۴:۱۱
نویسنده آرتور کانن دویل
مترجمجمشید اسکندانی
راویامیرمحمد صمصامی
راوی دومرضا عمرانی
راوی سومامیر دلاوری
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۹.۴۷ مگابایت
۰۱:۱۴:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 104 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (10)
اجرای روان 🎙️ (7)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
1 ٪
63 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

*خطر اسپویل* من از دقیقه ۱۳ بخش دوم خیلی خوشم اومد اون قسمتی که ملبان قاتل شروع به تعریف داستان واقعی قتل با شیوه رسا و باحالی میکنه که گوش دادنش جالبه فقط آخر داستان؛ علت کنده شدن کاغذ های لیست خرید و فروش بورس از دفتر بزرگی که پسر جوان به دنبالش بود گفته نمی شه و مقدار کمی جزئیات داستان ناقص باقی می ماند البته لازم به ذکره که نویسندگی زیبا نویسنده و گویندگی جذاب گویندگان ده ها برابر جبران می کرد و خوب ممکنه داستان این قسمت سطحی بنظر بیاد ولی دقیقا نشون می داد که چقدر ما توی قضاوت های خودمون فقط بخش سطحی هر ماجرایی رو می بینیم و با نادیده گرفتن جزئیات مانع درک عمق مفاهیم و اتفاقات میشیم

2

من کتابهای دیگر شرلوک هولمز روهم گوش دادم و به نظرم این کتاب نسبت به بقیه سطح پایینتری داشت. صدای گویندگان بسیار مناسب و عالی بود اما موسیقی بعضی جاها اذیت کننده میشد. کتاب بدی نیست اما ازاین سبک کتابها، موارد خیلی بهتری هم وجودداره

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

خیلی جالب بود ، ترکیبی از نمایش رادیویی و کتاب صوتی که به نظر من میتونه اشتیاق بیشتری برای گوش دادن به کتاب های صوتی ابجاد کنه . بسیار عالی بود ، سپاسگذارم از فیدیبو 👍👍👍

3

داستان خیلی خیلی معمولی. به دور از هوش و ذکاوتی که از رمانهای شرلوک هلمز انتظار میره. انتخاب صداها خوب بود ولی ضعف داستان رو جبران نمی کرد.

4

من نمایش رادیویی خیلی دوست دارم. مخصوصا که کارآگاهی باشه. اجرای نمایش خیلی خوب بود. مرسی از آقای عمرانی و دیگر اجرا کنندگان در ماه آوا.

5

من عاشق کتاب های شرلوک هلمز هستم و این نحوه روایت که به صورت نمایش هست رو خیلی میپسندم.به دوست دارای این کتاب حتما پیشنهاد میکنم.

5

تدوین و صداپردازی بسیار عالی و قدرتمند! استفاده از گوینده های متفاوت برای شخصیت های متفاوت از نقاط قوت این تیم صداگذاری هست!

4

بین سری شرلوک هولمز، این یکی رو بیشتر دوست داشتم. ممنون از گویندگان عزیز که با هنر خودشون شنیدن این داستان رو جذاب‌تر کردن.

5

با سلام، افکت صدا ها عالی بودن و صدای تک تک شخصیت ها عالی و خوب،من که لذت بردم تاحالا،خیلی خیلی ممنونم بابت این کتاب زیبا

5

ماجراهای شرلوک هولمز همیشه جذاب بوده و آقای عمرانی با شیوه‌ی بیان و کارگردانیشون شنیدنش رو جذاب‌تر هم کرده‌اند.سپاس

نمایش 53 نقد دیگر
4.7
(105)
سرگرم‌کننده 🧩 (10)
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماجرای پیتر سیاه
ماجرای پیتر سیاه
مجموعه شرلوک هلمز
ماه آوا
4.7
(105)
سرگرم‌کننده 🧩 (10)
54,600
تومان