0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
با چرا شروع کنید

معرفی، خرید و دانلود کتاب با چرا شروع کنید

رهبران بزرگ چگونه الهام بخش دیگران می شوند؟
نویسنده:
سایمون سینک
درباره با چرا شروع کنید
برخی صرفاً عنوان رهبر را یدک می‌کشند و برخی در عمل رهبری می‌کنند. گروم دوم الهام‌بخش ما هستند نه گروه اول. این رهبرانِ فردی یا سازمانی را دنبال می‌کنیم نه به دلیل اینکه مجبوریم، بلکه خودمان می‌خواهیم. آن‌هایی را که رهبری می‌کنند نه به‌خاطر آن‌ها، بلکه به‌خاطر خودمان دنبال می‌کنیم. این کتاب برای کسانی که می‌خواهند الهام‌بخش دیگران باشند و کسانی است که به دنبال فردی الهام‌بخش‌ می‌گردند. این کتاب درباره‌ی الگویی طبیعی، طرز فکر، رفتار و گفتاری است که برخی رهبران را قادر می‌سازد تا الهام‌بخش اطرافیان خود باشند. شاید این «رهبران مادرزادی»، با استعدادِ الهام‌بخشی به دیگران متولد شده باشند، ولی این توانایی در انحصار آن‌ها نیست. همه‌ی ما می‌توانیم این الگو را فرا بگیریم. با اندکی نظم، هر رهبر یا سازمانی قادر است چه در درون و چه در بیرون سازمان، به بقیه الهام ببخشد تا بتوانند ایده‌ها و چشم‌اندازشان را به پیش ببرند. همه‌ی ما می‌توانیم طریقه‌ی رهبری کردن را بیاموزیم. هدف کتاب حاضر این نیست تا فقط برای رفع مشکل ایده‌ها و روش‌های ناکارآمد راه‌حلی ارائه دهد‌. بلکه حکم راهنمایی را دارد که بر ایده‌ها و رو‌ش‌های کارآمد تمرکز کرده و به تقویت آن‌ها می‌پردازد

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
276 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۲:۰۰
نویسندهسایمون سینک
مترجمعلیرضا خاکساران
ناشرانتشارات آموخته
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۲۰
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
128,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۲۴ مگابایت
۲۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 181 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
7 ٪
56 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

برای کسانی که میخواهند بزرگ بشوند وحرفی برای گفتن داشته باشند. کسانی که صاحب کسب و کار هستند یا در حال راه اندازی کسب و کاری هستند و تمام کسانی که به نحوی با فروش و بازاریابی درگیرند من این کتاب را به آنها توصیه می کنم. و کسانی که می خواهند اثرگذار باشند و الهام بخش دیگران باشند و می خواهند دنیا را عوض کنند و علاقه مند به کمک به دیگران هستند بسیار مناسب است.

3

ویدئوی این کتاب در TED مختصر و مفید همه‌چیز رو گفته و این کتاب شرح و بسط همون ویدئو هست. بنابراین اگر اون ویدئو رو دیدید، نیازی نیست دیگه کتابش رو بخونید.

4

بنظرم ایده ی کتاب بسیار ارزشمنده . قطعا ارزش خوندن رو داره ولی میتونست بهتر از این نوشته بشه. چون بنظرم قضاوت در این کتاب نمود بیشتری داره تا یک اثر تحقیقاتی. من اگر این کتاب رو با کتابی مثل &#۳۴;از خوب به عالی&#۳۴; ( با اون متدولوژی تحقیق عالی) مقایسه کنم نقاط ضعف زیادی داره. ولی ایده ی کتاب یک موضوع پایه ای است و مشخصه که موضوع واقعا دغدغه نویسنده است . به نظر من، &#۳۴;چرا&#۳۴; سوال بسیار مهمی است که در بسیاری از کتابهای بیزنسی و موفقیت اثری از اون پیدا نمیشه .

2

واقعا بخش دوم کتاب حوصله سربره. چرا سینک هی داره از اپل حرف میزنه؟ آیا الان هم اپل شرکت خلاقیه؟ یا فقط داره روی میراث جابز زندگی میکنه؟ و بعد انقدر که تکرار مکررات داره آدم خسته میشه چهارتا حرف جدید بزن همش دوتا جمله رو تکرار میکنه.

5

بسیار عالی. یکی از بهترین و پرمحتواترین کتاب هایی که تا حالا خوندم هست. کتابی که نمیشه خوندش و سرسری ازش گذشت دیدگاه شخص رو نسبت به موفقیت و پیشرفت در کسب و کار و کلا در هر زمینه ای در زندگی وسیع تر می کنه.توصیه می کنم به هر علتی که با این کتاب آشنا شدید و به وجود این کتاب پی بردید حتما بخونینش.

5

کتاب فوق العاده جالبی بود. دارای حداقل داستان هایی از ادم های موفق هست که باید خیلی جاها دنبالشون بگردی. شاید تنها مشکلش این باشه که یسری از اطلاعات را چندین بار تکرار میکنه و گاها حس میکنی داری خسته میشی ولی چون بار زیادی داره سریع این حس از بین میره

5

در یک جمله از اون کتابایی که هر آدمی باید قبل از مرگش حداقل یکبار خونده باشدش ختم کلام

5

کتاب خیلی خوبیه با ترجمه روان. روی چند تا اصل کلی مانور میده و اونا رو با مثال های فراوان شرح و بسط داده که اگه همون نکات رو به خاطر بسپرین و بکار بگیرین، تغییرات خیلی مثبتی در کسب و کارتون اتفاق خواهد افتاد.

5

از این که در این کتاب، من با رمز موفقیت استیو جابز و دیگر رهبران بزرگ آشنا شدم .واقعا برایم رضایت بخش بود

3

البته هم این کتاب و هم کتاب چرایی خود را پیدا کنید هردو میتونن برای هر انسانی که تمایل به بهبود فردی داره مفید باشه.من در مجموع یکبارخوندنش رو توصیه میکنم.آفرین به فیدیبو

نمایش 46 نقد دیگر
4.3
(182)
آموزنده 🦉 (1)
186,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
با چرا شروع کنید
با چرا شروع کنید
سایمون سینک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
با چرا شروع کنید
با چرا شروع کنید
رهبران بزرگ چگونه الهام بخش دیگران می شوند؟
انتشارات آموخته
4.3
(182)
آموزنده 🦉 (1)
186,000
تومان