0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بدبینی

معرفی، خرید و دانلود کتاب بدبینی

بیماری یا پدیده ای اجتماعی
درباره بدبینی
زندگی در دنیای پیچیده‌ی کنونی، ما را با مسائل گوناگونی مواجه می‌کند که گاه موجب سردرگمی ما می‌شوند. نشر قطره به‌منظور پاسخ به پرسش‌های خانواده‌ها و یاری دادن به آن‌ها برای حل مشکلات‌شان، کتاب‌های تالیفی " روان و زندگی" را با همکاری گروهی از روان‌پزشکان، روان‌شناسان و استادان برجسته‌ی ایران منتشر می‌کند. نشر قطره بر آن شده است تا با همکاری روان‌پزشکان و روان‌شناسان برجسته ایرانی مجموعه کتاب‌هایی را با عنوان «روان و زندگی» منتشر کند. مؤلفان این مجموعه با دانش نظری و تجربه‌های بالینی و درمانی مفید، موضوع‌هایی را برای تألیف انتخاب کرده‌اند که در آن مهارت و تجربه ویژه‌ای دارند. این مجموعه به صورت پرسش و پاسخ و به زبانی ساده تنظیم شده است تا خوانندگان بتوانند با مسائل روان‌شناسی آشنا شوند و آگاهانه با مشکلات روانی برخورد کنند و نیز بدانند که به هنگام بروز مشکل چگونه می‌توانند راهنمایی‌های لازم را از مشاوران دریافت کنند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
341.۲۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
76 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۳۲:۰۰
نویسنده مهدی صمیمی اردستانی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۰۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
11,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۴۱.۲۱ کیلوبایت
۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتابش بد نیست ولی زیادی روی ژنتیک تاکید کرده و بر مبنای ژنتیک همه رو توضیح داده در صورتیکه همین الان سرچی توو اینترنت بزنید روان درمانی رو بر دارو درمانی ترجیح دادند و گفتند موثر تره البته به شرطی که واقعا مشکل ژنتیکی نداشته باشه به نظر میاد بیشتر بدبینی ها بخصوص توو جامعه ما ریشه آموزشی داره تا ریشه ژنتیکی چون بی اعتمادی در جامعه ما موج میزنه و همه به نوعی درگیر ترس از دست دادن هستند که به بدبینی میتونه منجر بشه اگه میخواین خودتون رو بیشتر بشناسید کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید از جفری یانگ رو میتونم معرفی کنم

5

بنظرم بدبینی در کشور ما به شکل بیمارگونه ای وجود داره و افرادی که مرض بدبینی دارن چون مثل تخت سنگ غیرقابل نفوذن، زندگی رو برای اطرافیان هم به شدت سخت میکنن، همینطور که در سطح جامعه ما شاهد این معضل اجتماعی هستیم بنابراین توصیه میکنم این کتاب رو مطالعه کنید و هرچه بیشتر اطلاعات داشته باشید راحتتر میتونید زندگی کنید.

1

اگه دنبال راه حل ویا تکنیک کنترلی میگردید این کتاب مناسب نیست ولی اگه میخوای آگاهی پیدا کنی بد نیست.البته این نظ منه

5

نمیدونم

3.5
(4)
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
بدبینی
بدبینی
مهدی صمیمی اردستانی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بدبینی
بدبینی
بیماری یا پدیده ای اجتماعی
نشر قطره
3.5
(4)
9,000
تومان