0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازاریابی با هک رشد

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازاریابی با هک رشد

درباره بازاریابی با هک رشد
هیچ صنعتی مانند صنعت نمایش و سرگرمی نیست. با این حال، وقتی واقعاً درباره‌اش فکر می‎کنیم، همه‌ی تیم‌های بازاریابی (صرف‌نظر از اینکه واقعاً در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنند)، به هنگام عرضه‌ی محصولی جدید، رفتارشان به‌گونه‌ای است که انگار در این صنعت فعالیت می‌کنند. به جد معتقدم هر کسی که محصولی را بازاریابی یا عرضه می‌کند در خیالش این‌طور تصور می‌کند که دارد افتتاحیه‌ی فیلم بسیار موفقی را برگزار می‌کند. و این توهم در شکل‌گیری و تحریف هر تصمیمی که برای بازاریابی می‌گیریم نقش دارد. احساس خوبی ایجاد می‌کند، اما بسیار اشتباه است. اولین ایده‌مان افتتاحیه‌ا‌ی بزرگ، مراسم باشکوه عرضه‌ی محصول، انتشار خبر یا پوشش رسانه‌ای گسترده است. ناخودآگاه فکر می‌کنیم به بودجه‌ی تبلیغاتی نیاز داریم. به فرش قرمز و آدم‌های مشهور نیاز داریم. از همه خطرناک‌تر، تصور می‌کنیم باید در یک بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه تا می‌توانیم مشتری به‌دست آوریم و اگر این روش فوراً جواب ندهد، همه‌چیز را شکستی می‌بینیم که البته از عهده‌ی زیانش برنمی‌آییم. در این توهم به سر می‌بریم که محصول‌مان باید مثل فیلم تبدیل‌شوندگان باشد، نه پروژه‌ی جادوگر بلر.(۲۷) ناگفته پیداست که چنین فکری احمقانه است. با این حال، من و شما، سال‌هاست یاد گرفته‌ایم بی‌چون‌وچرا از این توهم پیروی کنیم. مشکل کار کجاست؟ خب، برای تازه‌کارها، بیشتر فیلم‌ها شکست می‎خورند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
562.۰۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
76 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۳۲:۰۰
نویسندهرایان هالیدی
مترجمامیر انصاری
ناشرآموزنده
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۳۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
44,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۶۲.۰۴ کیلوبایت
۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 109 مخاطب
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
6 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی خلاصه و مفید خط فکری آدم و دید آدم رو نسبت به جذب مشتری تغییر میده. من به شدت از بازاریابی متنفر بودم ولی بعد خوندن این کتاب فهمیدم چقدر دنیای جذابی داره. مثل حل معما میمونه. حتما به کسانی که میخوان کار جدید راه اندازی کنند توصیه میکنم. فقط ترجمش به نظرم یکم کیفیتش پایین بود.

5

برای شروع و آشنایی با طرز فکر رشد و مقیاس پذیری تصاعدی بسیار مفید فایده است و چارچوب فکری اولیه ی خوبی به خواننده میدهد. اگر در حوزه بازاریابی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم فعالیت دارید و یا حتی اگر علاقمند به مطالعه و کسب اطلاعات در این حوزه هستید حتما برایتان جذاب و خواندنی خواهد بود.

5

کتاب نگاه جدیدی به دنیای بازاریابی داره که امروز در حال تغییر به شکل نوین خودش هست داره ولی بیشتر مثال اورده تا راهکار البته خودش در اخر هم به این موضوع اشاره میکنه این کتاب فقط برای شناخت این روش از بازاریابی هست نوشته شده

5

من از این کتاب خوشم اومد، البته قبلا خیلی از مباحثش رو توی کتاب استارتاپ ناب خونده بودم. اما بهرحال ادامه روند مطالعه این کتابها میتونه اصول و مبانی خوبی رو توی ذهن شما تثبیت کنه.

3

کتابی است کلی که تنها مفهوم هک رشد را با بیان مثالها و چارچوبها تبیین می‌نماید، خواندنش جهت ایجاد دید نسبت به موضوع خالی از لطف نیست

5

کتاب جالبیه اما بهتر بود پاورقی داشت بجای اینکه اصطلاحات تخصصیو رجوع کنه به انتهای کتاب

5

کتاب_بعدی_من علاقه دارم این کتاب رو بخونم چون تعریف هک رشد رو شنیدم و دوست دارم راجع به اون مطالعه کنم.

1

این کتاب اصلا با متون علمی مارکتینگ هماهنگی نداره و یه کتاب سطحیه! توو گوودریدز راجع ب نقداش بخونید

4

خوب و خلاصه، به صورت خلاصه چندین نکته مهم رو توضیح داده نویسنده ارزش خرید رو داره

5

واقعا کتابی پر محتوا شیرین موثر و با ترجمه ای عالی بود حتما توصیه میکنم

نمایش 13 نقد دیگر
4.2
(111)
62,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازاریابی با هک رشد
بازاریابی با هک رشد
رایان هالیدی
آموزنده
4.2
(111)
62,000
تومان