0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاک سازی آگاهی

معرفی، خرید و دانلود کتاب پاک سازی آگاهی

برنامه ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان
نویسنده:
دبی فورد
درباره پاک سازی آگاهی
اکنون دبی فورد، نویسنده‌ای مشهور و پرفروش در کاربردی‌ترین و رهنمودی‌ترین کتاب خود تا به امروز، فرایندی سه‌بخشی را ارایه می‌دارد که ما را توانمند می‌سازد تا افکار مسموم و رفتارهای ویرانگرانه را رها کنیم و به آرامشی ژرف که در درون نهفته است، دست یابیم. هفت روز نخست رهاسازی، زیر و رو کنندۀ همۀ مسایل مربوط به گذشته است که از نیروی زندگی ‌‌ما می‌کاهند و مانع رشدمان می‌شوند. پس از پالایش این عواطف کهنه، مانند غم‌های قدیمی، رنجش‌های تلخ، افسوس‌های ژرف و باورهای منسوخ، اندک‌اندک شور و شوقی تازه برای زندگی می‌یابیم. طی هفت روز بعد، دبی، ما را وامی‌دارد تا نگاهی صادقانه به موقعیتی که امروز داریم و کسی که امروز هستیم بیندازیم، همه چیز را مشاهده کنیم و ببینیم کدام یک از آن‌ها مفید هستند و کدام مفید نیستند. سرانجام به قدرت خود و توان پاسخ دادن به فراخوان جانمان پی می‌بریم. هفتۀ پایانی، شورانگیزترین تحول را همراه دارد. آنگاه به آینده می‌‌نگریم و کشف می‌کنیم که می‌خواهیم از امروز به بعد چه کسی باشیم. پاک‌سازی آگاهی در بیست و یک روز، ما را به سفری شخصی و شگفت‌آور می‌برد که چشمانمان را به روی همۀ آن کسی که هستیم و همۀ آن کسی که می‌خواهیم بشویم، می‌گشاید. این سفر، آگاهی ما را دگرگون می‌کند و مقصود، معنا و شور و شوق زندگی‌مان را شکوفا می‌سازد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۸ مگابایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسندهدبی فورد
مترجمفرناز فرود
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A Breakthrough Program for Connecting with Your Soul's Deepest Purpose.
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۲۹
قیمت ارزی
6.۹۹ دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۸ مگابایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 69 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
2 ٪
41 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبی بود ..ی جایی از کتاب نوشته چرا ما عادت داریم و اصرار داریم ک پامونو توی کفشی بکنیم که سایزش برامون کوچیکه؟رابطه های غلط یا هر چیزی ک اندازه ما نیس؟؟؟چون ایمانمون ضعیفه. .. برای من ک واقعا همینطوره ..چ قدر ب شنیدن این حرف نیاز داشتم .. 👍👍👍من ب این کتاب نیاز داشتم ..ممنون😘😘😘

5

بینظیره بینظیره بینظیره .... به چیزی پی میبرید که اگر آن را عملیاتی کنید تغییر شگرفی رو در زندگی خواهید داشت فقط شاید لازم باشد چندین بار بخونیدش و حتمن یادداشت هایی که میگه رو انجام بدید من دو بارتا الان خوندمش و هر بار خواندن به چیز هایی جدیدی پی میبرم ، ارزش وقت گذاشتن رو داره به شدت توصیه میکنم .

2

دوسش نداشتم.۱۵۰ صفحه اولش که فقط داره تعریف میکنه از این کتاب که چقدر خوبه و چقدر فلانه! بعدشم که میگه گذشتتو رها کن و خودتو ببخش و فلان که خودمون اینارو میدونیم اینکه چجوری میشه اینکارو کرد مهمه که کتاب تمرین نیروی حال خیلی عملی تر و بهتر میتونه کمک کنه.

2

کتاب به سه بخش گذشته، حال و آینده تقسیم شده و بیشترین تلاشش هم اینست که گذشته را رها کن و در حال زندگی کن. اما گاهی با کلیشه ی بسیار همراه بود. اما انتظار معجزه از خواندن کتاب هایی از این دست رو نداشته باشید، تا زمانی که خودتون نخوايد هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

5

این کتاب عالیه.چند روز رو از هیاهوی و دوندگیهای روزمره میای بیرون و تنها به خودت فکر میکنی و برای خودت وقت میذاری.

5

یه کتا بی نظیر برای خودشناسی و بعد خواندن نیمه تاریک وجود از همین نویسنده خوندنش و انجام دادن تمرین هاش رو پیشنهاد میکنم.

4

از کتابهای خوب دبی فورد هست اما به نظر من خواندن هر کتاب هم باید در زمان مناسبش باشه تا به عمق جان بنشینه.

5

من امتیاز کامل میدهم. الان نیمی از کتاب را خواندم . با آدم حرف میزند. کتاب دوست خوبی است. پیشنهاد میکنم یکبار بدون انتقاد و تحلیل فقط برای تجربه خوانده شود ممنون از شما.

5

من چند بار تراپی شدم ولی جواب نگرفتم، اما این کتاب کمکم کرد که بتونم با خودم بیشتر ارتباط برقرار کنم

3

کتاب بسیار عالی و مفیدی هستش حتما این کتاب رو بخونید واقعا ارزش وقت و هزینه کردن رو داره..

نمایش 31 نقد دیگر
4.4
(70)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
44,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاک سازی آگاهی
پاک سازی آگاهی
برنامه ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان
کلک آزادگان
4.4
(70)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
44,000
تومان