0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رستوران دار بزرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب رستوران دار بزرگ

نخستین راهنمای تاسیس و مدیریت یک رستوران از مبتدی تا حرفه ای
درباره رستوران دار بزرگ
رستوران داری کار هیجان انگیزی است، پر از چالش ها و فرصتها. خوشحالیم که شما علاقمند به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در این مورد هستید و قطعا بهترین راه را برای شروع انتخاب کرده اید. سالها پیش، بیرون رفتن برای صرف غذا در واقع یک رویداد بود که برای مناسبتهای خاص یا آخر هفته ها، جا رزرو می شد اما امروزه، حتی سه شنبه، مثل هر روز دیگر می تواند یک مناسبت برای بیرون رفتن و غذا خوردن باشد، مخصوصا زمانی که زندگی های پرمشغله و برنامه های سنگین خانوادگی، وقت آنچنانی برای پخت و پز باقی نمی گذارد. خوشبختانه، مشتری ها نسبت به قبل، تعداد رستوران های بیشتری برای انتخاب در اختیار دارند و فرصتها در این صنعت هرگز بیشتر از این نبوده است. این کتاب در به حداقل رساندن چالش ها و چیره شدن بر موانع به شما کمک می کند پیش از اینکه آنها بر شما غلبه کنند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
925.۸۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
137 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۴:۰۰
نویسندهشهرام فخار
نویسنده دومرضا یادگاری
ناشرانتشارات کارآفرینان بزرگ
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۲۵.۸۴ کیلوبایت
۱۳۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
5
ستاره
31 ٪
4
ستاره
31 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
22 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

واقع بینانه بخواهیم کتاب را بررسی کنم باید بگم که قوت ها و ضعف هایی در کتاب هست. نقاط قوت کتاب پرداختن به مسایلی بنیادی ست که معمولا مغفول می ماند. اشاره به شناخت مشتری، دسته بندی بازار، برنامه ریزی مالی ، گزارش توجیهی و.... از این دسته موضوعات است که کتاب اشارات به انها دارد. در فضای کسب کاری غلطی که بیشتر افراد مهارت اشپزی را عامل مهم رستورانداری می دانند پرداختن به موضوعات فوق بسیار ارزنده است. دو نقطه ضعف هم در کتاب به نظر من می رسد: اول این که به موضوعات طرح شده بیشتر به صورت کلی گویی پرداخته شده. اگر مطالعات موردی (کیس إستادی) اضافه می شد خیلی به درک موضوع کمک می کرد. دوم این که به نظر می رسد قسمتهایی از کتاب ترجمه است که اصولا با نظام بیزینسی ایران خوانایی ندارد و بهتر بود حذف می شدند. مثلا در مورد اخذ وام ، در کتاب به ساز و کار بانکهای خارجی اشاره شده و با رویه جاری بانکهای ایرانی مغایرت دارد. همچنین برخی از لغات به غلط ترجمه شده است مثلا به جای لغت استهلاک اصطلاح «کاهش قدرت خرید» اورده شده است. از این باب به نظرم موضوع کتاب بیش از انکه تالیف باشد گرداوری است و شایسته است که منابع ان درج شود. در مجموع من کتاب را پسندیدم و ان را قابل قبول ارزیابی می کنم. امید که شاهد کتابهای کامل تری در این زمینه باشیم.

1

دقیقا مشخصه داده‌اند یک نفر این کتاب رو براشون نوشته که فقط بگن من نویسنده کتاب هستم. بی‌محتواترین، چرت‌ترین کتاب در زمینه رستوران و کسب و کار. سرچ گوگل مطالب بهتری رو ارائه میده. حیف از ۱۰ تومنی که برا خرید کتاب دادم.

1

حتی یک نکته عملی هم نداره. بشدت ضعیف و بی محتوا بخشهایی از کتاب هم اصلا مربوط نیست و احتمالا فقط برای اضافه شدن حجم کتاب ترجمه و اضافه شده در کل اصلا ارزش وقت گذاشتن نداره

1

افتضاح ، یکسری مطالب رو جمع کرده ، کاملا غیرکاربردی ، فقط خواسته بگه کتاب نوشتم

4

این کتاب کتاب خوبیه برا کسایی که میخوان رستوران داشته باشن یا رستوران دارن

4

کلا کتاب خوبی هست ولی کلی گویی داره تا ریزه کاری

1

کتاب بسیار ضعیف و بی محتوا

2

متن شبیه به ترجمه هست!

4

کتاب خوبیه

5

عالیه

نمایش 2 نقد دیگر
3.5
(22)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رستوران دار بزرگ
رستوران دار بزرگ
نخستین راهنمای تاسیس و مدیریت یک رستوران از مبتدی تا حرفه ای
انتشارات کارآفرینان بزرگ
3.5
(22)
10,000
تومان