0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دنیا بدون تو
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب دنیا بدون تو

درباره دنیا بدون تو

رمان «دنیا بدون تو» در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در آمریکا منتشر و بلافاصله به چندین زبان دیگر ترجمه و در کشورهایی مانند نروژ، سوئد، آلمان، جمهوری چک، برزیل، اسپانیا، پرتقال، اسلواکی، هلند، مجارستان، بریتانیا، ایتالیا، فرانسه و چندین کشور دیگر منتشر گردید. داستان بنیادین رمان، حول محور عشق و انتخاب شکل می‌گیرد. قهرمان اصلی داستان درگیر عشقی می‌شود که او را مجبور می‌کند به انتخاب‌هایی دست بزند که ممکن است لزوماً مطلوب او نباشند. به قول نویسنده‌ی آمریکایی، خانم کارولین لیویت، چه چیزی می‌تواند خانمان‌براندازتر از عشق باشد؟ در رمان «دنیا بدون تو»، سیزده سال از زندگی قهرمان داستان، لوسی کارتر به زبانی شیوا و دوست‌داشتنی روایت می‌شود. لوسی کارتر مثل میلیون‌ها انسان دیگری که در این دنیا زندگی می‌کنند، فراز و نشیب‌هایی را در زندگی تجربه می‌کند که داستان این رمان را می‌سازند. آنچه این رمان را از روایت‌های ساده و همیشگی که به صورت روزمره در اطرافمان می‌بینیم متمایز می‌کند، چیزی نیست جز نحوه‌ی روبرو شدن لوسی و سایر قهرمانان داستان با مفهوم «انتخاب».

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۳ مگابایت
تعداد صفحات
328 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۶:۰۰
نویسندهژیل سانترپولو
مترجممسعود اسدی
ناشرنشر مصدق
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۱۷
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
24,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۳ مگابایت
۳۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 37 مخاطب
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
37 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

اصلا خوب نبود، داستان یک زن بیمار روانی که معلوم نبود دیگه از زندگی چی می‌خواد و شوهرش چکار باید براش بکنه، تا راضی بشه گوشه چشمی به زندگی واقعیش بندازه یکسره در حال مقایسه شوهرش و یک عشق که نه، شهوتی بی‌مایه است و بسیار چندش‌اوره که جوری تموم میشه که بیشتر خواننده رو متوجه حماقت و نادانی اون زن می‌کنه ولی باز نویسنده حق رو به اون میده خیلی آمریکایی و لوث بود یک رمان زردتر از زرد بسیار بی محتوا خیییییییلی بد

4

این کتاب درمورد یک زنی هست که عشق اولش رو نمیتونه فراموش کنه اما خب با فرد دیگه ای ازدواج میکنه و به دلایلی با عشق اولش همچنان در ارتباط هست... ارتباطی به عنوان حامی ... بخونین خیلی واقعیه موقع خوندنش ادم حس میکنه داره اونو بصورت فیلم میبینه... ترجمه ش عالیه???

2

کتاب خیلی خوبی بود من دوسش داشتم با اینکه پایان غم انگیزی داشت اما آدمو وادار میکرد که به خوندنش ادامه بده. توصیه میکنم حتما بخونیدش چون داستان کاملا به واقعیت نزدیک بود و در دنیای واقعی همه یه همچین تجربه ی داشتن. میشه باهاش کاملا همزاد پنداری کرد. ??

5

خیلی کتاب زیبایی بود یه خانمی که همزمان عاشق دو نفره.... دوسش داشتم کتابو از اون کتابایی که نمیتونی بزاری کنار خیلی شخصیت ها و اتفاق هارو زیبا توصیف کرده و خیلی واقعیه.نشر مصدق تشکر

5

فیدیبو عزیز نام نویسنده کتاب رو اشتباه نوشتید ایشون سانتوپولو هستند در حالیکه اینجا سانترپولو تایپ شده . به همین دلیل وقتی روی اسم نویسنده کلیک میکنید ترجمه دیگه این کتاب رو که اسمش "نوری که از دست دادیم" هست رو نمیاره.

4

سلام لطفا مرا راهنمایی کنید اصلا سه نقطه ای وجود ندارد در کتابخانه من تا از طریق آن کتاب را دانلود کنم . من کتاب را خریدم اما نمیدانم چگونه آن را دانلود کنم.

5

بی نظیر بود، خصوصاً برای ماهایی که خودمون عشقی داریم که نمیتونیم باهاش باشیم، کاملا میشد حسش کرد

4

کتاب عالی بود و هستن کسایی که زندگیشون مشابه این داستانه که عشق واقعی دارن

4

نمونه اش ک ب دلم نشست. ترجیح میدم نسخه چاپیش رو بخونم.

5

من خیلی دوست داشتم این کتاب رو

نمایش 14 نقد دیگر
3.9
(37)
46,000
٪10
41,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دنیا بدون تو
٪10
دنیا بدون تو
ژیل سانترپولو
نشر مصدق
3.9
(37)
46,000
٪10
41,400
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر