0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گزینه ی ب

معرفی، خرید و دانلود کتاب گزینه ی ب

مواجهه با سختی...، بازیابی خویشتن...، و یافتن شادی
درباره گزینه ی ب
همه ما اتفاقات تلخی را تجربه می‌کنیم. از دست دادن شغل، تمام شدن روابط و از دست دادن عزیزان، همگی تجارب بشری هستند. در اینکه این اتفاقات رخ خواهند داد شکی نیست و ناگزیر باید با آنها مقابله کنیم. انعطاف‌پذیری، از اعماق وجودمان و نیز از حمایت‌های دیگران حاصل می‌شود. این ویژگی از سپاسگزاری بابت جوانب خوب زندگی‌مان و پذیرفتن مشکلات و تحمل درد و رنج‌ها به دست می‌آید؛ از تحلیل برخوردمان با غم و اندوه و به زبان ساده، از پذیرش غم و اندوه. گاهی وقتها کم‌تر از آنچه فکر می‌کنیم، بر شرایط تسلط داریم و گاهی وقتها، بیش‌تر. من یاد گرفتم که وقتی زندگی شما را به زیر آب می‌کشاند، می‌توانید لگدی بر کف اقیانوس غم و رنج بزنید، از سطح آب بیرون بیایید و دوباره نفس بکشید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۸ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهشریل سندبرگ
نویسنده دومآدام گرنت
مترجم شهاب حاجی زاده
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
option B: facing adversity, bulding resilience, and finding joy
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
18,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۸ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 76 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
3 ٪
40 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بهترین کتابهایی که سال ۹۷ خوندم. مرسی از فیدیبو ❤️

5

کتاب جمع و جوری بود. ترجمه اش هم خوب بود. معلوم بود پشت متن کتاب ساعتها تحقیق بوده و کتاب سطحی نیست. هر چند افردای مثل شریل سندبرگ و آدام گرانت، خودشون شاخصی هستند در جامعه. سپاس از ارائه این کتاب زیبا

5

ماجرای گزینه ی ب به نظرم یک دستورالعمل فوقالعاده و کاملا شیوا برای زندگی کردن در دنیای واقعیه اینجوری که اگر زندگی هزاران تا غم داره انکارش نکن شرایط خیلیا اینجوری بوده و هست ، حالا تو یک سری روش داری که با این موضوع کنار بیای و حلش کنی من نسخه ی انگلیسیش رو خوندم و به نظرم اتفاقا ترجمه خیلی نزدیکه به نسخه ی اصلی

5

سلام. اولش یکم ناراحت کننده است اما در نهایت با نور امید و انرژی پیش می ره. از نظر من مورد تایید و تاثیرگذار بود. دوباره ایستادن رو به خوبی در کلامی کوتاه و شیوا بیان کرده. به نظرم بی دلیل نبود که جز پر فروش ترین های شش ماهه اول ۲۰۱۷ قرار گرفت.

5

وقتی ریوهای این کتاب رو توی آمازون خوندم لذت بردم. فکر کنم نسخه فارسیش هم خوب باشه. از ذهن آویز کتابهای خوب با ترجمه های خوب زیاد خوندم. این هفته وقت کنم می رم نسخه چاپیش رو می گیرم. باید این کتاب رو کاغذی خوند.

5

کتابش رو همین امروز عصر از شهرکتاب مرکزی خریدم ? هنوز شروع نکردم به خوندن، فقط چند صفحه اولش رو خوندم جذاب به نظر اومد.

5

عجب کتابی بود. خیلی خیلی خوب بود. ??????

5

جالب اینه که نویسنده کتاب که یکی از افراد موفق و معروف آمریکاست، تجربیاتش رو از غم خیلی راحت و بدون اغراق بیان می کنه و اون ها رو بدون راه حل رها نمی کنه، واقع گرایانه و امید بخش بووود.

5

کتاب فوق العاده خوبیه، اگه خودتون رو گم کردید کنترل رو خودتون و زندگی تون ندارید ، با یه سختی و مشکلی روبرو شدید که نمیدونید شرایط رو چطور هندل کنید این کتاب یه راهی یه فکر جدیدی یه حس همدردی واستون داره

5

این کتاب رو بر اساس ۵۰ یا ۶۰ صفحه اولش نباید قضاوت کرد. چون تمام زیبایی و تاثیرش دقیقاً بعد از ۶۰ صفحه اولشه. حتماً بخونیدش چون هم زیباست، هم بااحساس و هم تاثیرگذار.

نمایش 30 نقد دیگر
4.5
(76)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گزینه ی ب
گزینه ی ب
مواجهه با سختی...، بازیابی خویشتن...، و یافتن شادی
ذهن‌آویز
4.5
(76)
35,000
تومان