0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سیم های سحرآمیز فرانکی پرستو
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سیم های سحرآمیز فرانکی پرستو

نویسنده:
میچ آلبوم
مترجم:
نامشخص
درباره سیم های سحرآمیز فرانکی پرستو
راهبه‌ی جوان با عجله کارمنسیتا را از پله‌ها بالا برد تا به یک اتاق مخفی بروند، اتاق رازآمیزی که قرن‌ها پیش آن را ساخته بودند. مهاجمان نیز در طبقه‌ی اول کلیسا مشغول خراب‌کاری بودند. راهبه مادر فرانکی را به گوشه‌ی اتاق برد ــ چند شمع این قسمت را روشن می‌کردند ــ و بعد او را روی یک پتوی خاکستری خواباند. هر دو زن به‌سرعت نفس می‌کشیدند، با ضرباهنگی موزون؛ دم، بازدم؛ دم، بازدم. راهبه با صدایی آرام گفت: «.Tranquila, Tranquila» باران مثل مضراب روی سقف ضربه می‌زد. صدای رعد هم مثل ضربه‌ی طبل بود. در طبقه‌ی اول مهاجمان اتاق غذاخوری را آتش زدند و ترق‌توروق شعله‌ها به گوش می‌رسید، صدایی شبیه صدها قاشقک موسیقی. چند نفری که از کلیسا فرار نکرده بودند با صدای بلند فریاد می‌کشیدند، فریادهایی بلند و ملتمسانه که دستور‌هایی آرام و سنگدلانه به آن‌ها پاسخ می‌داد. صداهای آرام و بلند، شعله‌های ترق‌توروقی، شلاق باد، باران طبال، و غرش رعد یک سمفونی را خلق کردند. سمفونی خشم که مدام اوج می‌گرفت و بلند و بلندتر می‌شد... و بعد به محض این‌که متجاوزان قبر پاسکوآلِ مقدس را باز کردند تا به استخوان‌هایش بی‌حرمتی کنند صدای ناقوس‌های کلیسا همه‌جا پیچید و سبب شد که همگان به طرف بالا نگاه کنند. و دقیقاً در همان لحظه فرانکی پرِستو به دنیا آمد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۰۷ مگابایت
تعداد صفحات
564 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۴۸:۰۰
نویسندهمیچ آلبوم
مترجم نامشخص
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Magic Strings of Frankie Presto, 2,015
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۰۷ مگابایت
۵۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار زیبا و قابل تامل بود. پیشنهاد میکنم حتما بخونید. زندگی جاریه و اومدیم زندگی کنیم اگه به نیروی برتر اعتماد کنیم واقعا زندکی عالی جلو میره و جای نگرانی نداره. آدمها اونجایی هستن که باید باشند. ما زنده ایم که زندگی کنیم زندگی نمیکنیم که زنده بمانیم.

4

امتیاز ۴ از ۵ یک داستان محصور کننده با روایت جالب و قابل تحسین. علاقه مندان به حوزه موسیقی حتما این کتاب رو مطالعه کنند.

4.8
(4)
136,000
٪50
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سیم های سحرآمیز فرانکی پرستو
٪50
سیم های سحرآمیز فرانکی پرستو
میچ آلبوم
نشر قطره
4.8
(4)
136,000
٪50
68,000
تومان