0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شخصیت ناسالم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شخصیت ناسالم

درباره شخصیت ناسالم

سلامت روان مردم یکی از فاکتورهای جامعه‌ای امن و سالم به شمار می‌آید. انعطاف پذیری، روابط اجتماعی سالم، تحمل شکست و تلاش و ... از ویژگی‌های یک شخصیت روانی سالم به شمار می‌آید. رفتارهای پر نوسان و برخلاف هنجارهای جامعه، انزوا طلبی و... بیانگر اختلالات شخصیتی است که می‌تواند سلامت افراد جامعه را به خطر بیاندازد. دکتر فرهنگ هلاکویی، روان‌درمانگر سرشناسی ایرانی در سمینارهای آموزشی خود به تعریف شخصیت سالم، ناسالم و انواع تیپ‌های شخصیتی مختلف پرداخته است. او در کتاب صوتی شخصیت ناسالم انواع اختلالات شخصیتی را به مخاطب می‌آموزد و از ویژگی‌های هریک از آنها می‌گوید.

‌درباره‌ی کتاب صوتی شخصیت ناسالم اثر فرهنگ هلاکویی

شخصیت، بیانگر الگوهای ثابت فکری، عاطفی و رفتاری ثابت است. در مقابل اختلالات شخصیت مجموعه‌ای از اختلال‌های روانشناختی است که معمولا رفتارهای غیر قابل انعطاف و آسیب زننده را در بر می‌گیرد و روابط افراد با یکدیگر را دچار مشکل می‌کند. کتاب صوتی «شخصیت ناسالم» حاصل بحث و گفتگوی متخصص‌های مختلف در ارتباط با انواع تیپ‌های شخصیتیِ دارای مشکل و اختلال است که اغلب به آن شخصیت‌های ناسالم می‌گویند. دکتر هلاکویی در سمینارهای مختلف انواع تیپ‌های شخصیتی و ویژگی‌های شخصیت سالم و ناسالم رابه طور مفصل توضیح داده است. او 100ویژگی‌ شخصیت سالم را تحلیل کرده است و سپس به سراغ شخصیت‌های ناسالم و انواع آنها رفته است. شخصیت‌های ناسالم  عبارتند از: ۱.شخصیت ناسالم وسواس ۲.شخصیت نا سالم منزوی ۳. شخصیت نا سالم ضداجتماعی ۴. شخصیت نا سالم دوری گزین ۵. شخصیت ناسالم وسواس مجبور۶.شخصیت ناسالم هیجان نمایشی ۷. شخصیت ناسالم خودشیفته ۸.شخصیت ناسالم شکاک ۹.شخصیت ناسالم ناپایدار ۱۰.شخصیت ناسالم مهرطلب ۱۱.شخصیت ناسالم برتری طلب ۱۲.شخصیت ناسالم عزلت طلب و …

دکتر هلاکویی در این سمینار که در قالب کتاب صوتی عرضه شده است با متخصصین مختلفی به همکاری داشته و در تهیه و تدوین هر بخش از دانش آنها بهره گرفته است. دکتر سیما روحانی، هنگامه معتقد، پرویز فهیمیان، هما محمودی، فوژان زینی، دانش فروغی، فرناز گنجی و میلر از متخصصین توانایی هستند که انواع شخصیت‌های ناسالم را تحلیل و بررسی کرده‌اند. کتاب صوتی «شخصیت ناسالم» دارای 14 بخش است. زمان خوانش هر یک از فایل‌های صوتی به صورت میانگین بین 45 تا 55 دقیقه، زمان کل کتاب صوتی 11 ساعت و 35 دقیقه و حجم کلی کتاب صوتی 636 مگابایت است.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی شخصیت ناسالم

شخصیت وابسته

شخصیت منزوی

شخصیت دوری گزین

شخصیت ضد اجتماعی

شخصیت شبه اسکیزوفرنی

شخصیت وسواسی مجبور

شخصیت هیجانی نمایشی – قسمت اول

شخصیت هیجانی نمایشی - قسمت دوم

شخصیت خودشیفته - قسمت اول

شخصیت خودشیفته - قسمت دوم

شخصیت شکاک - قسمت اول

شخصیت شکاک - قسمت دوم

شخصیت ناپایدار - قسمت اول

شخصیت ناپایدار - قسمت دوم

‌درباره‌ی فرهنگ هلاکویی نویسنده‌ی کتاب شخصیت ناسالم

دکتر فرهنگ هلاکوئی در 10 شهریور سال 1323 در شیراز به دنیا آمد او روانشناس، روان‌درمانگر، مشاور ازدواج و خانواده، جامعه شناس و استاد دانشگاه است. دکتر هلاکویی بخشی از تحصیلات خود را در ایران و بخشی دیگر را در خارج از کشور به پایان رسانده و تاکنون سه مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های روانشناسی، اقتصاد و مشاوره‌ی ازدواج را از دانشگاه تهران و دانشگاه یوتا آمریکا را دریافت کرده است. وی مدرک دکترای خود را در رشته‌ی جامعه‌شناسی از دانشگاه یوتا اخذ نمود.

دکتر هلاکویی پس از پایان تحصیلاتش در سال 1353 به ایران بازگشت و فعالیت‌های فرهنگی خود را در رادیو و تلویزیون آغاز نمود. او برای مدتی مسئولیت سرپرستی کمیته فرهنگی ـ اجتماعی در معاونت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران را برعهده گرفت. هلاکوئی پس از مهاجرت مجدد به آمریکا  به فعالیت‌های مشاوره و پژوهش ادامه داد. او در حال حاضر مدیر یک موسسه بهزیستی در آمریکاست.  دکترهلاکویی آثار مکتوب، صوتی و تصویری متعددی را برای مخاطبان فارسی زبان تهیه کرده است. او از سال 2000 تاکنون برنامه‌ی تلویزیونی و رادیویی مختلفی را اجرا کرده و در آن پاسخگوی پرسش‌های مختلف فارسی زبان از سراسر دنیا بوده است.

اغلب آثار دکتر هلاکویی در ایران به صورتی کتاب صوتی منتشر شده است. او هم‌چنین اغلب سمینارهای خود را به صورت صوتی یا تصویری در اختیار مخاطبان خود قرارداده است. محور اصلی سمینارهای او را مسائل روانی، ازدواج و تربیت کودکان تشکیل می‌دهد. از آثار صوتی دکتر هلاکویی می‌توان به کتاب‌های « پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان»، «ترس، اضطراب و وحشت»، « ۵۰ باید و نباید در زندگی زناشویی» و « خانواده تک سرپرست» اشاره کرد. انتشارات ما و شما کتاب «شخصیت ناسالم» را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. انتشارات ما و شما کتاب شخصیت ناسالم را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب شخصیت ناسالم را شنید؟

کتاب شخصیت ناسالم در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و شخصیت شناسی قرار دارد.کتاب شخصیت ناسالم مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. خوانش کتاب صوتی شخصیت ناسالم را دکترفرهنگ هلاکویی به‌عهده داشته‌ است.

انتشارات ما و شما، ناشر آموزه‌های تخصصی پزشکی، جامعه‌شناسی و روانشناسی

انتشارات ما و شما در سال 1383 به مدیریت دکتر سید اصغر ساداتیان تاسیس گردید او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و تاکنون آثار متعددی در حوزه‌ی پزشکی را تالیف و منتشر کرده است. این انتشارات برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی را پایه‌گذاری کرده است. در این رابطه می‌توان به طرح اهدای کتاب با آرم و عنوان، طرح اهدای کتاب به مناطق محروم و برگزاری کارگاه های آموزش خانواده اشاره کرد. انتشارات ما و شما با نویسندگان سرشناس و مطرحی نظیر دکتر فرهنگ هلاکویی و دکتر نهضت فرنودی همکاری داشته است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
636.۷۰ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۳۵:۲۷
نویسندهفرهنگ هلاکویی
راویفرهنگ هلاکویی
ناشرانتشارات ما و شما
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳۶.۷۰ مگابایت
۱۱:۳۵:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 39 مخاطب
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
17 ٪
31 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

من این وویس رو بدلیل اینکه فکر میکردم دکتر هلاکویی گفته خریدم اما فقط یه فصل ۴۰ دقیقه ایش رو ایشون گفته و بقیه رو روانشناسای دیگه گفتن که خیلی کسل کنندست.

4

این مصاحبه تلویزیونیه کتاب صوتی نیست که ..!! کیفیتش واقعا بده خود دکتر هم صداش پر از استرسه و اینکه این دکتر هلاکویی نیستش که اطلاعات غلط به مردم ندین

1

این سوء استفاده از شخصیت برجسته دکتر هلاکویی هست برای فروش کتاب به نام ایشون و اینکه در توضیحات اومده راوی ایشون هستن اما متاسفانه میشه گفت سوءاستفاده محض از نام ایشونه👎🏻👎🏻👎🏻

3

این کتاب صوتی فقط برای دکتر هلاکویی نیست و بیشتر بقیه افراد توش صحبت میکنن به جز یکی دو مبحث و بیشتر به نظر میاد مناسب یک روانشناسه چون یه مباحثیش واقعا کسل کننده میشه

5

سلام، آقای دکترهلاکویی بی نظیرن کتابای صوتیشونو پشت هم دانلودمیکنم، سخنانشون خیلی دل نشینه وخیلی تاثیرمثبت رواخلاق وزندگیم گذاشتن عاشق رک بودنشونم فوق العاده عالین عاااااالی. بهرامی.مشهد

4

فقط گفتگوی دکتر هلاکویی از نظر فن بیان و از نظر پرباری و پر مغزی مطلب خوب بود بقیه متاسفانه اصلا خوب نبودند و کاش خود دکتر هلاکویی بقیه رو ارائه میدادند

5

کتاب های دکتر هلاکویی به زبان در عین سادگی علمی و کاربردی مطرح میکند و گره های ذهنی در موضوع را می شکافد و مساله را شفاف سازی میکند. حتما باید یکبار آنرا مطالعه کنید .

4

اصلا دکتر هلاکویی نیستن

1

آخه این کتاب ، سخنرانی دکتر هلاکوییه؟ واقعا حیف پولم

3

در این که این مجموعه، مجموعه خوب و کاملی است تردیدی ندارم. کیفیت صوت اما در بعضی قسمت‌ها بسیار پایین بود.

نمایش 21 نقد دیگر
3.7
(40)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شخصیت ناسالم
٪50
شخصیت ناسالم
فرهنگ هلاکویی
انتشارات ما و شما
3.7
(40)
40,000
٪50
20,000
تومان