0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نظریه روابط بین الملل برای سده بیست و یکم

معرفی، خرید و دانلود کتاب نظریه روابط بین الملل برای سده بیست و یکم

ناشر:
نشر نی
درباره نظریه روابط بین الملل برای سده بیست و یکم
نظریه‌ی روابط بین‌الملل در سال‌های اخیر عرصه‌ی بحث و جدل شدیدی بوده است. یک دهه پیش می‌شد این حوزه‌ی مطالعاتی را به سه دیدگاه اصلی ـ واقع‌گرایی، لیبرالیسم و مارکسیسم ـ تقسیم کرد. امروزه نه‌ تنها این رویکردها سمت‌وسوهای تازه‌ای یافته‌اند بلکه تعدادی دیدگاه تازه مانند زن‌باوری و برسازی هم به آن‌ها پیوسته و با آن‌ها به رقابت برخاسته‌اند. نظریه‌ی روابط بین‌الملل برای سده‌ی بیست‌ویکم نخستین کتاب جامعی است که مروری بر تمامی مهم‌ترین نظریه‌های روابط بین‌الملل دارد. این کتاب که به قلم گروهی بین‌المللی از خبرگان این حوزه‌ی مطالعاتی نوشته شده است هم رویکردهای سنتی مانند واقع‌گرایی و انترناسیونالیسم لیبرال و هم تحولات تازه‌ای چون برسازی، پساساختارگرایی و پسااستعمارگرایی را دربرمی‌گیرد. پوشش جامع نظریه‌های روابط بین‌الملل در این کتاب آن را هم برای مدرسان و دانشجویانی که خواهان مروری روزآمد بر تنوع سرشار کارهای نظری‌اند و هم برای خوانندگانی که پیش‌تر هیچ آشنایی با این موضوع نداشته‌اند به متنی کمال مطلوب مبدل می‌سازد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات
404 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۸:۰۰
نویسندهمارتین گریفیتس
مترجمعلیرضا طیّب
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
international relations theory for the twenty-first century:an introduction
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۱/۲۲
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
48,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۹ مگابایت
۴۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
60 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

بدترین کتابی که توی عمرم دیدم و خوندم. اولین مشکل بزرگ کتاب این هست که نویسندش یک سری ارجاعات جمع کرده و فقط متن اصلیم خودش میفهمه. از اون طرف علیرضا طیب، اصللا مترجم نیست. اگه مترجم بود ۴ تا پاورقی مناسب برای کلمات میزد. جمله به جمله بدون اینکه خودشم بفهمه کلمه چیده رفته جلو. ی کلمه سازه انگاریو چند مدل ترجمه کرده. قشنگ معلومه زده تو گوگل ترانسلیت. نوشته برسازی. ساختارگرایان . این کتابا ترجمش علاوه بر سواد ترجمه سواد روادبط بین المللم میخوا بخدا. بنظرم این فضاحتو دیلیت کنید و بدید ب ی مترجم دیگ بتونه جدید ترجمه کنه. فقظ مقدمشو بخونید ببینید چ افتضاحی از جمله بندیه.

3

این کتاب جزء منابع اصلی ارشد در علوم سیاسی و روابط بین الملل است. ......البته حجم آن بسیار زیاد است ک مبین شمول بر اکثر نحله های نظریه ی سیاسی میباشد

4
(3)
121,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نظریه روابط بین الملل برای سده بیست و یکم
نظریه روابط بین الملل برای سده بیست و یکم
مارتین گریفیتس
نشر نی
4
(3)
121,000
تومان