0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آیا تو همسر مناسبی برای من هستی؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب آیا تو همسر مناسبی برای من هستی؟

ناشر:
آسیم
درباره آیا تو همسر مناسبی برای من هستی؟
در تاریکی اتاق، کنار نامزدتان دراز کشیده‌اید. از آهنگ نفس‌هایش می‌فهمید که به خواب عمیقی فرو رفته است. به چهره‌اش خیره می‌شوید و به آینده این پیوند و رابطه می‌اندیشید. می‌دانید که قصد ازدواج با شما را دارد. شما نیز او را دوست دارید و زندگی بدون او برایتان قابل تصور نیست، اما از فکر ازدواج و یک عمر زندگی با او وحشت وجودتان را فرا می‌گیرد. اگر با او ازدواج کنید و بعد از مدتی دریابید که اصلاً مردی که می‌پنداشتید نیست، چه خواهید کرد؟ چگونه می‌توانید از هم‌اکنون مطمئن شوید که او همسر مناسبی برای شماست؟ در کنار همسرتان مشغول خوردن شام و تماشای تلویزیون هستید. در تمام طول هفته گذشته، این تنها فرصتی بوده که توانسته‌اید دقایقی با یکدیگر تنها باشید. باور نمی‌کنید که ماه بعد دهمین سالگرد ازدواجتان است. سال‌های خوبی را در کنار هم گذرانده‌اید و با اینکه مشکلات چندان جدی نداشتید، اما گاهی از خود می‌پرسید که آیا واقعاً انتخاب درستی انجام داده‌اید؟ او را دوست دارید، اما نه به اندازه روزهای اول. به چهره او نگاه می‌کنید و از خود می‌پرسید که آیا واقعاً در کنار او احساس خوشبختی می‌کنید و یا فقط روزگار می‌گذرانید؟ آیا اگر با کس دیگری ازدواج می‌کردید، خوشبخت‌تر نمی‌شدید؟ آیا او واقعاً همسر مناسبی برای شماست؟

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
499 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۳۸:۰۰
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمنسرین گلدار
مترجم دومناهید رشید
ناشرآسیم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
are you the one for me? knowing who's right and avoiding who's wrong, 1,992.
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۱ مگابایت
۴۹۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 62 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
1 ٪
40 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

قبل ازدواج هرجوری که میتونین آمادگی ازدواج و همسرمناسب رو پیدا کنین، وگرنه مثل من پشیمون میشین، نه پول مهریه برا طلاق دارم و نه میتونم با همسرم زندگی کنم، درضمن مردهای عزیز، گول ناله های زن ها رو نخورین که میگن مردها فریبکارن، زنها بیشترین حقه و مکر و حیله رو بلدن، ودرآخر اینکه از همون لحظه ی اول قاطعیت و محکم بودنتون رو بهش ثابت کنین، به اصطلاح گربه رو دم حجله بکشید، از ما گفتن موفق باشین

4

کتاب خوبیه ولی خب توجه کنید که خانم دی آنجلس این کتاب رو تو سال ۱۹۹۲ نوشتن ، یعنی الان که ۲۰۲۱ هست (ممکنه) این راهکارها (کاملا) مفید نباشن. نمیگم راهکارهاش بده ولی قطعا الان علم روانشناسی زوج ها و مشاوره نسبت به سال ۱۹۹۲ خیلی پیشرفت کرده و حرفای جدیدی برای گفتن وجود داره. برای شروع بد نیست ولی نباید کاملا به این کتاب اکتفا کنید. یه توصیه ی دیگه ای که دارم اینه که موقع خوندن کتاب حتما نت برداری انجام بدین ، کتابی نیست که یه بار بخونید بذاریدش کنار و کاملا یادتون بمونه.

5

تمام ریز و درشت و احتمالات رو برای انتخاب همسر سعی کرده بررسی کنه و فارغ از مسئله ی اختلاف فرهنگی به نظرم کتاب مفیدیه دید جدیدی میده و چشممون رو به حقایق جالبی که پذیرفتنش سخته باز می کنه ، توصیه می کنم براش وقت بزارید بخونید.

5

کتابهایی از این دست و‌ کلا اغلب کتابای دی آنجلیس محتوای جنسیت زده دارن، اصلا به روز و‌کاربردی نیستن روانشناسی زردن مثل روانشناسی هلاکویی و امثال اون، ارزش خوندن ندارن

5

کتاب فوق العاده ایست.من تا اواسط این کتاب رو خوندم.وقتی افسانه های عشق رو میخوندم متوجه شدم باورهای غلط در مورد عشق باعث باعث یک اشتباه تکراری رو در روابط مختلف تجربه کنیم.بسیار کتاب مفیدی است.

5

بهترین کتابی که در این موضوع خوندم واقعا عالیه وبه همه توصیه میکنم که ازاین کتاب بهره ببرند.حتماکه مثل من کلی اطلاعات مفید بدست میارن.

5

سلام برای خرید این کتاب دو بار مرحله ی پرداخت رو انجام دادم هر دوبار از حسابم پول کسر شد اما در اخر خرید ناموفق اعلام کرد. لطفا این مشکل رو بررسی کنید.

5

بسیار عالی به‌ همه کسایی که قصد آغاز رابطه را دارند یا در رابطه هستن توصیه میشه این کتاب دید بنده را عوض کرد

5

عالی من این کتاب رو تا اواسط اش خواندم و واقعا کاربرد در زندگی داره .

4

به نظر من هر کتابیو باید خوند حتی اگر با عقاید ما یکسان نبود چون گاهی میبینیم عقاید ما صحیح نبوده

نمایش 30 نقد دیگر
4.6
(63)
85,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آیا تو همسر مناسبی برای من هستی؟
آیا تو همسر مناسبی برای من هستی؟
باربارا دی آنجلیس
آسیم
4.6
(63)
85,000
تومان