0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرگ به پمبرلی می آید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مرگ به پمبرلی می آید

نویسنده:
پی دی جیمز
درباره مرگ به پمبرلی می آید
سال ۱۸۰۳ است، شش سال می‌شود که دارسی و الیزابت ازدواج کرده‌اند و به نظر نمی‌رسد زندگی منظم پمبرلی هرگز مختل شود؛ اما شب قبل از مهمانی رقص سالانه، هنگامیکه کالسکه‌ای از راه می‌رسد و از بیشه‌زار پمبرلی به سمت عمارت می‌آید، همه‌ی این شادی‌ها تهدید می‌شوند. لیدیا ویکهام، کوچک‌ترین خواهر الیزابت، از کالسکه بیرون می‌آید و جیغ می‌کشد که شوهرش به قتل رسیده است...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
372 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۲۴:۰۰
نویسنده پی دی جیمز
مترجمفرناز تیمورازف
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Death Comes to Pemberley
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۲/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۵ مگابایت
۳۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
16 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام. حتماً دیده‌اید معمولاً کسانی که تلاش می‌کنند ادامۀ کتاب‌های مشهور را بنویسند، فقط «عرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند». برای مثال ادامه‌هایی که بر کتاب‌های شرلوک هولمز نوشته‌شده‌اند نه تنها خوب نیستند، که حتی به جرأت می‌گویم جزو بی‌مزه‌ترین کتاب‌هایی هستند که خوانده‌ام. اما این کتاب متفاوت است. به نظر من کتاب خوبی بود. نکتۀ مهم این کتاب این است که نویسنده کاملاً آگاه بوده به این که جین آستین نیست، در زمان او نمی‌زید و قلم او را ندارد. ادعای جین آستین بودن هم ندارد. خودش هم در کتاب به وضوح اینها را بیان کرده. اما به عنوان داستانی دیگر زیبا بود و ترجمۀ دلچسبی هم داشت. من از خواندنش پشیمان که نشدم، لذت هم بردم.

5

من کتاب غرور و تعصب رو با عشق خوندم خیلی لذت بردم کتاب پمبرلی رو هم خوندم ولی کتاب جین آستین نبود ولی بدک نبود ولی باز هم به خوبیه کتاب جین آستین نبود میخواستم بپرسم نظر شما در مورد این کتاب چیه اگه کسی خونده لطفا بگه آخرش چی میشه آیا چیزی به سر الیزابت و دارسی میاد و اونا تا آخر با هم هستن یا اینکه چیزی به سرشون میاد من فقط به خاطر این دو کتاب رو می خوام بخونم خیلی ممنون

3

من کتاب را نخوندم اما مینی سریالش رو دیدم. چون غرور و تعصب را دوست داشتم کنجکاو شدم ببینم ادامه ماجرا چی میشه ! ولی متوجه شدم باید اونچه دیدم رو فراموش کنم و داستان را همونجایی که جین استین تمام کرده به انتها برسونم.

1

اگر از طرفداران غرور و تعصب هستین و شخصیت الیزابت و دارسی رو دوست داشتین، به نظرم این کتاب، کتاب شما نیست، چون شخصیت های در اوجِ جین آستین رو آورده پایین و قاطی زندگی روزمره کرده، از اون بدتر یک ماجرای قتل هم چاشنی ماجرا کرده که اصلا خوب درنیومده.

1

کاش برخی نویسندگان ایده های خودشون رو بنویسند و پا در کفش سایر نویسنده ها نکنند. تا بحال ندیدم دنباله یک داستان جذاب در بیاد چه برباد رفته چه غرور و تعصب و ... دست بردن در یک اثر کلاسیک کار اشتباهی است.

3

ضمنا کتاب اصلا جذاب نیست و فاجعه است. ترجمه اش هم که هیچی

2

من سه بار سعی کردم این کتاب رو بخونم.ولی هربار فقط چندصفحه جلو رفتم.اصلا برام کشش نداره.حتی به اصل ماجرا هم حس میکنم نرسیدم.

2

راستش اصلا کشش و علاقه ای در من ایجاد نکرد.حیف کتاب جین استین!نویسنده کلا خرابش کرده!

3

عه چه جالب داستان غرور و تعصب رو ادامه داده!! دیگه کسی این کتابو نخونده نظرشو بگه ؟

5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

خیلی جالبه. بر اساسش سریالی هم ساخته شده. کتابهای دیگر نویسنده هم عالیند.

نمایش 5 نقد دیگر
3.1
(24)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
110,000
٪50
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرگ به پمبرلی می آید
٪50
مرگ به پمبرلی می آید
پی دی جیمز
نشر قطره
3.1
(24)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
110,000
٪50
55,000
تومان