0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خدایان شهری و اشباح پرسه زننده

معرفی، خرید و دانلود کتاب خدایان شهری و اشباح پرسه زننده

نویسنده:
محمد زارعی
ناشر:
چرخ
درباره خدایان شهری و اشباح پرسه زننده
خدایان شهری و اشباح پرسه‌زننده روایتی است معمایی درباره دوستی قدیمی که حالا جانش را از دست داده و ششخصیت نخست داستان را با انواع آدم‌ها، رازها و اتفاق‌های مربوط به ابن مرگ مواجه می‌کند. رمان با گره‌گشایی‌هایی تدریجی و پیش‌رونده حقیقتی مکتوم را پیش چشم مخاطب تصویر می‌کند که حاوی یک جهان دیگر است و برای همین، رمان تا لحظه آخر خواننده را با خود همراه می‌کند. با ریتمی سریع و استفاده از ابزارهای واقع‌گرایانه پرشور...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۰ مگابایت
تعداد صفحات
218 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۶:۰۰
نویسندهمحمد زارعی
ناشرچرخ
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۱/۳۰
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
36,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۰ مگابایت
۲۱۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
23 ٪
4
ستاره
46 ٪
3
ستاره
23 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یک کتاب معمایی هیجان انگیز و استاندارد بود که همه چیز دقیق و سرجای خودش بود انگار چند بار داستان از زوایای مختلف بررسی شده. تا حالا این سبک کتاب از نویسنده ایرانی نخونده بودم و اصلا توقع کتاب خوبی رو نداشتم. روایت دقیق و توضیحات به موقع که حس و حال ترس و هیجان را القا میکرد. شخصیت پردازی خوب بود و انتخاب شخصیتها به نظرم نکته ظریف و خوبی داشت اونم اینکه از همه قشر بودند زن و مرد کنار هم ترک و فارس و افغان. اصل داستان هم عالی بود یک ماجراجویی جالب و جدال با سیستم، که اتفاقا به نظرم استعاره جالبی داره. جدای از این از افسانه ها و داستانهای تاریخی هم خیلی خوب و در راستای جالبتر کردن داستان استفاده کرده. پایانی بی نقص و تاثیر گذار داره که باعث میشه چند روز پس از تمام کردن کتاب ذهن خواننده درگیر داستان باشه.

4

این رمان رو به پیشنهاد آقای آرمان امیری خواندم که در زمان کرونا توصیه کرده بودند و مقایسه میان آن با طاعون و کوری انجام داده بودند. همین مقایسه ترغیب به خواندن شدم. در شروع نثر عالی است و همین مطلب که درگیری با سیستمی است که ارادی است اما طاعون و کوری و کرونا منبع طبیعی دارد موضوع پرکششی است. فضاسازی داستان خصوصا برا دهه شصتی ها جذاب است. لحظات درخشان دارد اما در کل یک سوم پایانی کار وقتی گره اصلی باز میشود کار افت پیدا می کند. بعد از اتمام گویی رمان هم تمام میشود. گرچه کار چند بعدی است و تحلیل های مختلف میتوان انجام داد اما قلم نویسنده پخته نیست و کار در ذهن ماندگار نمی شود.

4

شروع جذاب و پرکششی داره اما خیلی زود افت می‌کنه. نویسنده موضوع نه چندان کلیشه‌ای را انتخاب کرده ولی از پس پرداخت رمان و شخصیت‌ها برنیومده. توصیف‌های به شدت تکراری در رمان ایرانی این روزها, داستان را خسته‌کننده کرده. به پیشنهاد دوستی خوندمش ولی به کسی پیشنهاد نمی‌کنم.

4

در ابتدا جداب به نظر می رسد اما رفت و برگشت بین خیال و واقعیت و رمزگونه صحبت کردن راوی، باعث گیجی من می شد، هر چند آن را تا آخر خواندم تا قصد نویسنده را بفهمم. اما کتابی نیست که به کسی سفارش کنم!

4

موضوع خلاق و پرکشش، نثر واقعی و امروزی، اما انگار داستان برای دوست‌داشته شدن چیزی کم دارد!

5

ادامه داره؟!

3.8
(13)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خدایان شهری و اشباح پرسه زننده
خدایان شهری و اشباح پرسه زننده
محمد زارعی
چرخ
3.8
(13)
49,000
تومان