0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی افسانه چندوظیفگی

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی افسانه چندوظیفگی

نویسنده:
دیو کرنشاو
درباره میکروبوک صوتی افسانه چندوظیفگی

افسانه چندوظیفگی (2009) حقیقت مهمی را آشکار می‌کند: مفهوم چندوظیفگی دروغی است که مدت‌هاست به ما گفته شده. حقیقت این است که ذهن انسان برای تقسیم تمرکز بین چند چیز ساخته نشده و اگر می‌خواهید کاری را منظم، با کیفیت و با بهره‌وری بالا انجام دهید، باید در هر زمان فقط یک کار انجام دهید. چه کسی باید این میکروبوک را بشنوند؟ • کارآفرینان و مدیران پرمشغله • والدین و همسرانی که می‌خواهند وقت بیشتری با خانواده خود بگذرانند • خوانندگان پراسترس وقت آن رسیده که پرونده چندوظیفگی را ببندید. توهم توانایی انجام همزمان چندکار مدت‌هاست که اثرات مخربی بر محیط‌های کاری داشته است. واقعیت این است که تقسیم توجه بین دو یا چند کار در یک زمان عملا غیرممکن است؛ آنچه واقعا انجام می‌دهیم چرخش و رفت و برگشت بین چند کار است، نه انجام همزمان آن‌ها. به این ترتیب زمان بیشتری صرف کرده و کار کمتری انجام می‌دهیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
11.۲۰ مگابایت
مدت زمان
۲۱:۰۴
نویسندهدیو کرنشاو
راویلاله اکبری
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۱/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱.۲۰ مگابایت
۲۱:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

صدای راوی کتاب و نحوه ی بیان کلمات و جملات قابل قبول هستش اما یک مورد آزار دهنده وجود دارد و آن هم شنیدن صدای یک بوق آزاردهنده در بین روایت کتاب است مخصوصا به دلیل این که شنوندگان کتاب های صوتی غالبا از هدفون استفاده می کنند و این صدای بوق برای گوش مضر و آسیب رسان است . کتاب در مورد انجام همزمان کارها است و بیشتر بحث پیرامون امور اداری و شغلی است برای نمونه انجام همزمان صحبت با همکار و انجام وظیفه اداری و صحبت با تلفن و چک کردن اینباکس ایمیل به نظرم شایسته بود برای افراد دانشجو یا خانم های خانه دار و به صورت کلی تر هم بیان می شد تا شنونده و خواننده مجبور به مطابقت مصداق ها نشود گرچه کتاب قابل قبولی است .

4

همه ماجرا به قشنگ ترین شکل روی جلد کتاب نوشته شده: افسانه چند وظیفگی! کتاب خوبیه و ارزش خوندن داره. شاید راهکارهای درستی نده ولی مشکل توهم چند وظیفگی رو به درستی تشریح میکنه.

4.6
(7)
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی افسانه چندوظیفگی
میکروبوک صوتی افسانه چندوظیفگی
دیو کرنشاو
نوین کتاب
4.6
(7)
4,000
تومان