0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دیوار آتش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب دیوار آتش

نویسنده:
هنینگ مانکل
درباره دیوار آتش

نفسش در سینه حبس شد. اول فکر کرد اشتباه می‌کند: باید نقشه‌ی یک چیز دیگر باشد. بعد شک او به‌کلی از بین رفت. می‌دانست که درست متوجه شده. با دقت ورق را برگرداند روی میز، کنار کامپیوتر با صفحه‌ی مانیتور بزرگ و سیاه. می‌توانست انعکاس صورتش را در صفحه‌ی مانیتور ببیند. یک تلفن روی میز بود. فکر کرد باید به یکی زنگ بزند، به مارتینسون یا هگلوند، و نیبرگ، اما گوشی را برنداشت. به جایش شروع کرد به قدم زدن اطراف اتاق. فکر کرد فالک اینجا کار می‌کرده، پشت یک در فولادی مستحکم که باز کردنش بدون کلید خیلی سخت است. این جایی است که او کار می‌کرده. یک مشاور کامپیوتر که یک روز غروب جسدش نزدیک یک دستگاه خودپرداز پیدا می‌شود. بعد جسدش از سردخانه ناپدید می‌شود و حالا من یک نقشه از پست فرعی برق، کنار کامپیوترش پیدا کرده‌ام. در لحظه‌ای نفس‌گیر، فکر کرد که می‌تواند این ارتباط را پیدا کند اما زنجیره‌ی حوادثِ گوناگون خیلی گیج‌کننده بود. والندر همچنان قدم می‌زد. فکر کرد، چی اینجا هست و چی کم است؟

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات
540 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۰۰:۰۰
نویسندههنینگ مانکل
مترجم شکیبا محب علی
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Firewall
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۲۷
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
160,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۵۳ مگابایت
۵۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یک روز غروب، مردی که می ایستد تا از دستگاه خودپرداز استفاده کند، روی زمین می افتد و می میرد. یک راننده تاکسی، توسط دو دختر نوجوان به طرز وحشیانه ای، به قتل می رسد، در حالی که آنها اصلا از کارشان پشیمان نیستند. یکی از دخترها از بازداشتگاه فرار می کند. بلافاصله، برق نیمی از کشور قطع می شود. زمانی که یک مهندس به پست برقی که، دچار نقض فنی شده، می رود، کشف می کند که... بازرس کورت والندر، تقریبا مطمئن است که این حوادث به هم ربط دارند. بازرس والندر با کشف خیانت هایی در تیم تحقیقاتش، دچار حس تنهایی و سرخوردگی می شود. او، کم کم، اعتبارش را به عنوان یک کارآگاه از دست می دهد. به نظر می رسد، این جنایتکاران، همیشه از حرکت بعدی پلیس خبر دارند.

3

من وقتی کتاب “پنجمین زن” رو خوندم ازش انتقاد کردم، اون موقع فکر کردم که به عنوان یه کتاب پلیسی خسته کننده است اینو که خوندم به این نتیجه رسیدم که خیلی نمیشه این کتاب ها رو پلیسی در نظر گرفت اگرچه که داستان مربوط به یک قضیه پلیسی میشه، داستان بیشتر به شرح زندگی، رفتار و نحوه نگرش یک کارگاه پلیس ضمن تعقیب و گریز یه جنایت مربوط میشه. داستان یه جورایی تلخه و البته در مقایسه با پنجمین زن کمتر واقعی به نظر می رسه. اسم قهرمان های کتاب خیلی سخته. من هر چند صفحه یک بار مجبور می شدم برگردم به صفحات قبلی تا سر در بیارم کی به کیه!!!!

4

مردی پس از استفاده از خودپرداز، به صورت ناگهانی و مشکوک می میرد. دو دختر نوجوان، یک راننده تاکسی را با چاقو می کشند. والاندر معتقد است بین این دو ماجرا ارتباطی وجود دارد. روند کسالت آور چند پرونده جنایی پیچیده، قدم به قدم، با همه جزییات خسته کننده اداری، جلسات طولانی و روزمرگی های کارآگاه. ولی جالب است، بسیار جالب با ترجمه عالی

4
گیرا 🧲

خیلی کتاب خوبی بود در ژانر جنایی ولی من منتظر بودم آخرش شوکه کننده باشه. در کل ارزش یک بار خوندن رو داشت.

3

کتاب خوبیه برای کسی که ژانر پلیسی دوست داره ولی فضای افسرده ای داره

5

مثل تمام آثار این نویسنده خوب بود فقط آخرش منتظر یه توضیح بیشتر بودم

3

خیلی طولانی و با ذکر تمام جزییات ولی نسبتا خوب

4

خوب بود.با ترجمه قابل قبول.

4

دیوار آتش ! فایروال ..

4

عالی بود ،

3.9
(10)
گیرا 🧲 (1)
80,000
٪50
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دیوار آتش
٪50
دیوار آتش
هنینگ مانکل
نشر هیرمند
3.9
(10)
گیرا 🧲 (1)
80,000
٪50
40,000
تومان