0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعتماد به نفس سالم

معرفی، خرید و دانلود کتاب اعتماد به نفس سالم

آیا امکان تغییر و بهبود در اعتماد به نفس وجود دارد؟
نویسنده:
بهروز بیرشک
درباره اعتماد به نفس سالم
کتاب «اعتماد به نفس سالم» نوشته دکتر بهروز بیرشک است. موضوع «اعتمادبه‌نفس»، موضوع جدیدی نیست، قدمت بسیار طولانی دارد و همواره در طول تاریخ مطرح بوده است. نخستین تعریف از اعتمادبه‌نفس در سال ۱۸۹۰ توسط ویلیام جیمز روان‌شناس معروف آمریکایی، از پایه‌گذاران روان‌شناسی مدرن، ارائه شد. تا آن تاریخ روان‌شناسی بخشی از فلسفه محسوب می‌شد و در اواخر قرن نوزدهم به عنوان یک علم مستقل از فلسفه مطرح شد. ویلیام جیمز یکی از روان‌شناسانی بود که برای تعریف کردن مفاهیم اولیه‌ی روان‌شناسی تلاش می‌کرد. از نظر او اعتمادبه‌نفس عبارت است از باورها، احساسات و عواطفی که فرد نسبت به خودش دارد. راجع به مسئله‌ی اعتمادبه‌نفس مطالعات بسیار گسترده‌ای صورت گرفته است. تاکنون بیش از بیست‌وپنج هزار متن علمی شامل پژوهش، مقاله و کتاب، فقط در مورد اعتمادبه‌نفس چاپ و منتشر شده است و پژوهشگران و دانشمندان متعدد از جنبه‌های مختلف به آن پرداخته‌اند. اعتمادبه‌نفس مربوط به یک فرهنگ، یک منطقه یا یک کشور خاص نیست، ولی نوع تربیت والدین، خانواده، و سایر عوامل فرهنگی ـ اجتماعی در شکل‌گیری آن بسیار مؤثرند. افراد بعضی از جوامع، به دلایلی خودشان را قبول ندارند، از وضعیت زندگی خود شکایت دارند و از آن راضی نیستند. این نارضایتی به مرور باعث کاهش اعتمادبه‌نفس آنان می‌شود. طبیعتا جامعه‌ای که اعضای آن اعتمادبه‌نفس متعادلی نداشته باشند، جامعه‌ی شکوفایی نخواهد بود و مشکلات عدیده‌ای خواهد داشت. در این کتاب تلاش شده علل کاهش اعتمادبه‌نفس بررسی شود، ویژگی‌های افرادی که از اعتمادبه‌نفس مناسبی برخوردار نیستند بیان شود و راه‌های تعدیل اعتمادبه‌نفس توضیح داده شود.
دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
545.۷۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
96 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۱۲:۰۰
نویسندهبهروز بیرشک
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
12,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۴۵.۷۹ کیلوبایت
۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
27 ٪
4
ستاره
45 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
18 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

مطالب کتاب بسیار بسیار کلی است. برای کسانی که اصلاً با اصطلاحات و مفاهیم روان شناسی آشنایی ندارن میتونه کتاب خوبی برای شروع باشه. اگر در این زمینه و یا زمینه های مشابه روان شناسی مطالعه قبلی دارین، خوندن این کتاب رو پیشنهاد نمی کنم.

2

نویسنده محترم یکی از صاحب نظران حوزه روانشناسی در ایران هستند. این کتاب بیشتر نظر و تفسیر ایشان درباره موضوع اعتماد به نفس است.

4

خوب بود. به جای چیدن جملات شعاری تو میتونی و تو خوبی و ...! رک و راست میگه این مشکل و داری و باید بخوای تا بتونی حلش کنی.

4

خیلی به موارد منفی توجه داشت تا نکات مثبت و تمرینات افزایش اعتماد به مفس

4

کتاب خوبی بود ولی مفید نبود

5

کتاب کاربردی هست

5

عالی هستش

4

عالی

3.8
(11)
11,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعتماد به نفس سالم
اعتماد به نفس سالم
آیا امکان تغییر و بهبود در اعتماد به نفس وجود دارد؟
نشر قطره
3.8
(11)
11,500
تومان