0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفت قانون معنوی موفقیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

نویسنده:
دیپاک چوپرا
درباره هفت قانون معنوی موفقیت

اگرچه عنوان این کتاب هفت قانون معنوی موفقیت است، اما می‌توان آن را هفت قانون معنوی زندگی نامید، زیرا همان اصولی را عرضه می‌کند که طبیعت برای آفرینش هر چیزی در بعد مادی-هر آنچه می‌بینیم و می‌شنویم و استشمام می‌کنیم، مزه می‌کنیم و لمس می‌کنیم- از آن‌‌ها سود می‌جوید. 

چرا باید این کتاب را خواند؟

در دنیایی که روزبه‌روز ماشینی‌تر می‌شود همه‌ی ما نیاز داریم گاهی دور از هیاهو در گوشه‌ای بنشینیم و کتابی در دست بگیریم، کتابی که داستانی پر پیچ و خم ندارد، کسی در آن بیمار نمی‌شود و کسی در آن نمی‌میرد، بلکه در آن راه و رسم رسیدن به عشق و موفقیت آموزش داده می‌شود. کتابی که قادر است روی خوش زندگی را نمایان کند، رویی که همه‌ی ما مدت‌هاست در انتظارش هستیم.

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت همان کتابی است که می‌تواند بخش زیبای زندگی را بار دیگر نمایش دهد. این کتاب همان کتابی است که می‌تواند روح شما را در آغوش بکشد و تصویری زیبا از آینده در برابرتان قرار بدهد. کتاب هفت قانون معنوی موفقیت کتابی است که شما را نجات می‌دهد. خواندن این کتاب مسیر رسیدن به آرزو‌ها و خواسته‌هایتان را هموار می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با دانستن تنها هفت قانون کلی، غرق در آرامش و موفقیت شد.

درباره کتاب هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا موفقیت را «گسترش مدام شادمانی و تحقق فزاینده هدف‌های ارزشمند» تعریف می‌کند. او معتقد است که موفقیت توانایی برآورده سازی آرزوها به‌آسانی است. او در این کتاب ابتدا درباره‌ی لزوم اعتقاد به قانون معنوی سخن می‌گوید: «در دنیایی که امروزه تا این حد ماشینی و دیجیتال شده است لازم است انسان‌ها به بخش معنوی روح خود بپردازند تا بتوانند از آن‌ برای رسیدن به موفقیت و آرزوهایشان استفاده کنند.»

دیپک چوپرا قبل از توضیح قوانین موفقیت، درباره‌ی چیستی قانون حرف می‌زند. او مفهوم قانون را به این شکل بیان می‌کند: «قانون فرآیندی است که طی آن نامتجلی متجلی و ناظر، منظور می‌شود. فرآیندی که طی آن نظاره‌گر منظره می‌شود و رؤیابین رویای خود را متجلی می‌سازد. ‌

مروری بر فصلهای کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

دیپاک چوپرا در این کتاب درباره‌ی هفت قانون طلایی حرف می‌زند. هفت قانونی که درواقع می‌توانند بسیار کمک کننده باشند. او نه‌تنها این قوانین را معرفی می‌کند و چگونگی عملکردشان را توضیح می‌دهد، بلکه به خوانندگانش آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانند این قوانین را به زندگی روزمره‌ی خود وارد کنند تا هر چه سریع‌تر به موفقیت دست یابند. قوانین کتاب هفت قانون معنوی موفقیت به شرح زیر هستند:

1) قانون توانایی مطلق : دیپاک چوپرا درباره‌ی این قانون می‌گوید: «منشاء هرآنچه آفریده می‌شود آگاهی مطلق و توانایی مطلق است که جویای تجلی از نامتجلی است. و راه آن مراقبه سرشار از سکوت، اتصال با طبیعت و عدم داوری و پیش‌داوری است.»

 2) قانون بخشایش: این قانون درباره‌ی بخشش است: « با اشتیاق به بخشیدن آنچه می‌جوییم فراوانی کائنات را در زندگی‌مان به جریان می‌اندازیم. و راه آن این است ببخشید. دریافت کنید. به جریان اندازید.»

3) قانون «کارما» یا علت و معلول: این قانون می‌گوید: «وقتی اعمالی را برمی‌گزينيم که برای دیگران شادمانی و کامیابی می‌آورند. ثمره «کارما»‌ی ما شادمانی و کامیابی خواهد بود. و راه آن: نظاره انتخاب‌ها، ارزیابی عواقب و گوش سپردن به گواهی دل است.

4) قانون کمترین تلاش: دیپاک چوپرا در چهارمین قانونش می‌گوید: « در هر قصد و آرزو مکانیسم توفیق آن نهفته است. اگر قصد و آرزو به حیطه توانایی مطلق درافکنده شود. دارای قدرت نظام دهنده نامحدود است. و راه آن این است: تهیه فهرست آرزوها، سپردن و تسلیم آنها به کائنات و هشیاری از لحظه حال.»

5) قانون قصد و آرزو: این قانون می‌گوید : «در هر قصد و آرزویی مکانیسم توفیق و تجلی آن نهفته است... قصد و آرزو در حیطه‌ی توانایی مطلق دارای قدرت نظام‌مند نامحدود است؛ و هنگامی‌که در خاک حاصلخیز توانایی مطلق قصدی را درافکنیم.» این قدرت نظام‌مند نامحدود را برای خود به کار وا‌می‌داریم. و راه آن این است: تهیه‌ی فهرست آرزوها، عدم دلبستگی و تسلیم آرزوها به کائنات، حضور در لحظه حال.

6) قانون عدم دل‌بستگی: با اشتیاق خود به گام نهادن در ناشناخته که حیطه‌ی تمامی امکانات است، خود را به ذهن خلاقی می‌سپاریم که چرخش کائنات را هم‌نوا می‌سازد. را آن: «عدم دل‌بستگی، حکمت عدم یقین و امکانات نامحدود است.

7) قانون «دارما» یا غایت حیات: این قانون می‌گوید هنگامی‌که استعداد بی‌همتای خود را به خدمت به دیگران می‌آمیزیم، وجد و استعلای جان خویش را تجربه می‌کنیم که هدف غایی همه‌ی هدف‌هاست. راه آن: کشف ضمیر برتر، تهیه‌ی فهرست از استعداد‌های بی‌همتای‌ خود و خدمت به دیگران.

با توجه به استقبال بی‌سابقه عموم از کتاب «هفت قانون معنوی موفقیت» دکتر چوپرا از همه جهانیان خواسته است که به‌منظور ایجاد یگانگی در آگاهی جمعی سیاره زمین؛ هرروز از هفته به ترتیب زیر به یکی از این قوانین اختصاص یابد.

یک‌شنبه: قانون توانایی مطلق.

دوشنبه: قانون بخشایش

سه‌شنبه: قانون «کارما» یا علت و معلول.

چهارشنبه: قانون کمترین تلاش.

پنج‌شنبه: قانون قصد و آرزو.

جمعه: قانون عدم دلبستگی.

شنبه: قانون «دارما» يا غایت حیات.

درباره نویسنده

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) نویسنده و درمان‌گر هندی- آمریکایی است. کتاب‌های دیپاک چوپرا او را تبدیل به یکی از مشهورترین و ثروتمند‌ترین نویسندگان و درمان‌گران طب سنتی و روحانی کرده است. دیپاک چوپرا قبل از مهاجرت به آمریکا، در سال 1970 در هندوستان پزشکی خواند و پانزده سال بعد با ماهاریشی ماهِش یوگی دیدار کرد و به طب سنتی و روحانی علاقمند شد. چوپرا معتقد است که یک فرد می‌تواند به سلامت کامل برسد، یعنی تمام اجزای بدنش سالم باشند و درگیر هیچ بیماری‌ای نباشد. او رهبری است که در زمینه‌ی رابطه‌ی علمی ذهن و تن و توانایی انسان، آوازه‌ی جهانی دارد.

دیباک چوپرا نویسنده‌ی کتاب‌های پر فروشی مانند « ذهن بی‌انتها، جسم پردوام»، «شفای کوانتمی» و «آفرینش فراوانی»، «اکسیر»، «بازتاب سایه»، «در شادی پایدار زیستن» و هفت قانون معنوی موفقیت است. او در همه‌ی این کتاب‌ها روش‌ها و راهکارهای خود را برای داشتن یک زندگی شادتر به خوانندگان ارائه می‌دهد. دیپاک چوپرا تعدادی برنامه‌ی ویدیویی هم دارد که می‌توانید آن‌ها را به‌سادگی از اینترنت پیدا کنید. دیدن ویدیوهای این نویسنده‌ی توانا، می‌تواند برای فهم قدرت کلام او بسیار مناسب باشد. کتاب‌های دیپاک چوپرا تاکنون به بیش‌ از بیست‌وپنج زبان دنیا ترجمه‌شده‌اند. دیپاک چوپرا سالانه در کشورهای مختلفی ازجمله آمریکا، هندوستان، ژاپن و استرالیا سخنرانی می‌کند و قلب میلیون‌ها خواننده و طرفدار را با سخنانش روشن می‌کند. او اکنون مدیر روابط علمی ذهن و تن و توانایی در مرکز بهداشت سن‌دیه‌گو است. 

انگیزه نویسنده از نوشتن این کتاب

دكتر ديپاك چوپرا نویسنده‌ی جان و دل است، او کتاب‌هایش را تنها و تنها برای یک هدف می‌نویسد و آن هم کمک به خلق است. او همیشه در تلاش است تا به مردم و خوانندگان راهی را نشان دهد که زندگی‌‌شان را راحت‌تر و هموارتر می‌کند.

ترجمه کتاب هفت قانون موفقیت به فارسی

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت در سال 1391 توسط گیتی خوشدل به فارسی برگردانده شد.نسخه‌ی دیگری از این کتاب هم توسط مژده ودادی به فارسی برگردانده شده است. گیتی خوشدل یکی از بهترین مترجم‌های ایرانی در حوزه‌ی روان‌شناسی و خودشناسی است؛ کتاب‌های او در سراسر ایران فروش بالایی دارند و نامش مانند یک سند معتبر بر روی جلد کتاب‌هاست. خوانندگانی که در حوزه‌ی روانشناسی و خودشناسی، مطالعه می‌کنند با نثر روان و صمیمی گیتی خوشدل آشنایی دارند.

گيتي خوشدل شاعر و مترجم ایرانی متولد سال 1330 است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران گرفته است. نکته‌ای که درباره‌ی زندگی گیتی خوشدل حائز اهمیت است و درواقع نقطه‌ی اوج زندگی او محسوب می‌شود، سفر او به هندوستان است. بعد از سفر به هندوستان بود که گیتی خوشدل به عرفان و خودشناسی علاقمند شد و تمرکز کارش را بر روی ترجمه کتاب‌های عرفان و روانشناسی کرد. مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب گیتی خوشدل «چهار اثر از فلورانس اسکاول شین: نام دارد. خوشدل با ترجمه‌ی این کتاب نه تنها مشهور شد، بلکه پای افراد زیادی را به حوزه‌ی معنویت باز کرد. کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین بین سال‌های 13814 تا 1386 شصت بار تجدید چاپ شد؛ چاپ جدیدی هم از این کتاب به‌تازگی منتشرشده است. شما می‌توانید نسخه‌ی الکترونیکی و کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را از سایت فیدیبو خرید و دانلود کنید.

ترجمه‌های دیگر گیتی خوشدل کتاب‌های حکایت دولت و فرزانگی، اکسیر، عشق و نفرت، آدمیت، هفت قانون معنوی موفقیت هستند، نسخه‌ی الکترونیکی و پی دی اف pdf همه‌ی این کتاب‌ها در فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب و بقیه‌ی کتاب‌های ديپاك چوپرا فارغ از هر ناشر و انتشاراتی که هستند را به همه‌ی خوانندگان پیشنهاد می‌کنیم. زیرا همه‌ی ما نیازمند پیدا کردن راه و روشی هستیم  تا در این شلوغی دنیای مادی کمی روح‌مان را آرام کنیم.

 آنچه در بالا خواندید نقد و بررسی کتاب هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک چوپرا با ترجمه‌ی گیتی خوشدل است. خرید و دانلود کتاب الکترونیکی این اثر در همین صفحه‌ی فیدیبو امکان‌پذیر است.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
546.۹۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
102 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۴:۰۰
نویسندهدیپاک چوپرا
مترجمگیتی خوشدل
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Seven spiritual laws of success: a practical guide to the fulfilment of your dreams
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۴۶.۹۸ کیلوبایت
۱۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 204 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
6 ٪
103 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با سلام. دیپاک چوپرا نویسنده ای با قلم توانا که موفقیت ،انگیزش، درمان جسم را با نهادینه کردن قوانین واقعی معنویت در درون انسانها، اثبات کرد که موهبت مشترکی که خدا به همه انسانها بخشید، هیچوقت نادیده گرفته نمیشود و فقط خود انسان باید باورش بکند و ایمان داشته باشد که نماینده خدا برای خلق معجزات نیازمندی های خودش هست. هفت قانون معنوی همه آن چیزهایی ست که حتی انسانهای منفی گرا با انجام دادن اتفاقی آنها به لذت میرسند ولی شاید ندانند که علت در این قوانینی است که انجام داده. پیشنهاد میکنم دوستانی که در راه مطالعه هستند، از این کتاب استفاده کنند. از نشر فیدیبو برای این سری کتابها ممنونم .

5

یک سال اخیر به شدت داشتم روی مفاهیم خودشناسی کار میکردم و دوره هایی گذروندم و کتابای زیادی خوندم، خیلی چیزا یاد گرفتم ولی فقط میدونستمشون و نمیدونستم چه جوری میشه به کار بردشون! با این کتاب که حجمشم خیلی کمه، عجیب شیرفهم شدم! خیلی چیزا پازل شد برام و متوجه شدم گویا ایرادایی که روی خودم میذاشتم و ازشون ناراضی بودم، نقطه قوتای منن! و همونا باعث خیلی از موفقیتای من بودن. البته دلیل نمیشه که به همه همین جوابو بده و هر کسی یه زمانی با یه اتفاقی توی زندگیش روشن میشه و یکی از اتفاقای مهم روشنایی زندگی من این کتاب بود.

3

من این کتاب رو سال ۱۳۷۵ چاپ اول از ترجمه سرکار خانم پروین ادیب دارم. نزدیک به ۵۰ مرتبه تابحال خواندمش، در کمال تعجب ترجمه سرکار خانم خوشدل بسیار نامفهوم و ناکارامد در انتقال پیام نویسنده میباشد و متاسفانه این اثر گرانبها را به کتابی بسیار نامفهوم بدل کرده است، حتما به عزیزان توصیه میکنم در صورت توان ترجمه پروین ادیب را بخوانند یا نسخه اصلی انگلیسی رو.

1

کتابهایی از جنس اشغالهای معنوی که اساسا ذات انسان رو ترسو نشون میده...تو عصر جدید این حربه های نخ نمای عرفانهای هندی واقعا واسه مشنگهای ترسو کاربرد داره که خودشونو اروم کنن که دارن فاز معنوی و عرفانی رو طی میکنن و نسبت به همه چیز پذیرا باشن...مستندی که راجب دغل باز بزرگ اشو ساخته شد نشون داد جماعت هندی بدرد هیچی نمیخوره جز دغل بازی...اگه دوست دارید عرفان رو با ضعف و لال بودن تو یه کفه ترازو بزارید حتما این اشغال رو بخرید و بخونید

5

کتاب کاربردی و مثمر ثمری هست. من تازه خوندنش رو تموم کرده ام اما از اونجا که ادبیات سنگینی داره با یکبار خوندن، نمیشه به درک جامعی از فلسفه اندیشه نویسنده رسید. اما کاملا ارزش خرید و مطالعه و مهم تر از همه استفاده از روش هاش برای رسیدن به سعادتی که همه به دنبالشیم رو داره.(حداقل راستگوتر از خیلی از کتاب هاییه که تا حالا خوندم)

5

این کتاب واقعا بی نظیر و عالیه و خیلی خوب هم ترجمه شده فقط باید خدمت دوستان عرض کنم که برای فهمیدن و درک کامل این کتاب حتما باید در زمینه قانون جذب و مسائل مربوط به اون از قبل مطالعه داشته باشید وگرنه مطالب این کتاب برای خواننده گنگ و نا مفهوم خواهد بود.

5

کتاب عالیست..به قوانین اصلی و بنیادین هستی به همراه مکانیزم کارکرد آنها پرداخته است، چیزی که بقیه آثار مشابه فاقد آن هستند.هر چند که ترجمه دلچسب نیست.

1

بعد از امانتداری، مهمترین اصل ترجمه سادگی ست. کلامم خطاب به شماست خانم خوشدل امیدوارم بخونید این نظر رو. این چیه نوشتید؟ الوهیت، محظوظ و... استفاده از کلمات قلمبه سلمبه که خواننده تاکنون نشنیده نه تنها پز توانایی ترجمه و علم نیست، بلکه حماقت است

5

این کتاب وقتی جواب میده طبق آخر کتاب ک شنبه تا جمعه مشخص کرده ب ترتیب هر بار ی مرحلش اجرا کنی نگه بخونی ازش رد بشی . و این ک کسایی دیدم فقط بخاطر این کتاب میخونن ت صحبت کردن کم نیارن اک دنبال این هستی نخونیی بهتره

5

کتاب فوق العاده ایه باید بارها و بارها خونده بشه تا متوجه حرف هاش بشی ولی واقعا ارزش بارها و بارها خوندن رو داره البته این رو بگم که تمام این حرف ها رو سال ها قبل مولانا گفته بوده کتاب ملت عشق رو توصیه میکنم بخونید!

نمایش 93 نقد دیگر
4.3
(208)
آموزنده 🦉 (2)
31,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هفت قانون معنوی موفقیت
هفت قانون معنوی موفقیت
دیپاک چوپرا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هفت قانون معنوی موفقیت
هفت قانون معنوی موفقیت
دیپاک چوپرا
نشر قطره
4.3
(208)
آموزنده 🦉 (2)
31,000
تومان