0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمی ایمان داشته باش

معرفی، خرید و دانلود کتاب کمی ایمان داشته باش

نویسنده:
میچ آلبوم
درباره کمی ایمان داشته باش
کتاب «کمی ایمان داشته باش» نوشته میچ آلبوم ( -۱۹۵۸)، نویسنده، موسیقی‌دان و برنامه‌ساز تلویزیونی است. آلبوم، نویسنده‌ای کم‌کار اما از نظر منتقدان، موفق است. مشهورترین کتاب او «سه‌شنبه‌ها با موری» نام دارد، که مدت‌ها در صدر کتاب‌های پرفروش قرار داشت. آلبوم در اکثر آثارش سویه‌ای مذهبی عرفانی دارد و به منشا عالم هستی و روابط بین اجزای جهان می پردازد. در بخشی از کتاب «کمی ایمان داشته باش» می‌خوانیم: «کسي را که اهل ايمان باشد مي‌شناسي؟ وقتي او را مي‌بيني، فرار مي‌کني؟ اگر اين‌طور است، بدان ديگر نيازي به گريز نيست. چند لحظه‌اي بنشين. يک ليوان آب يخ بنوش. يک بشقاب نان ذرت بخور. شايد متوجه شوي چيز زيبايي هست که مي‌توان ياد گرفت و نه تو را مي‌گزد و نه ضعيفت مي‌کند، فقط ثابت مي‌کند در وجود تک‌تک ما جرقه‌اي الهي هست که شايد يک روز بتواند جهان را نجات دهد. در آغاز يک پرسش بود. در پايان، آن پرسش پاسخش را گرفت. خداوند مي‌خواند و ما با او زمزمه مي‌کنيم و ترانه‌هاي بسياري هست، اما فقط يک آهنگ را مي‌خوانيم، فقط يکي؛ ترانه‌ي شگفت‌انگيز انسان».
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
304 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۸:۰۰
نویسندهمیچ آلبوم
مترجماحمد نیازاده
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Have a Little Faith: a true story
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
95,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۰ مگابایت
۳۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
0 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب خوبیه، نه فوق العاده، نویسنده نثر زیبا و روونی داره که آدم رو جذب میکنه اما به نظرم روی هم رفته بعضی قسمت هاش شعاریه. با تمرکز احساسی روی قسمت های مثبت مذهب اونو خیلی خوب جلوه میده ولی خیلی به ابهام های منطقی تو ساختار مذاهب پاسخ قانع کننده ای نمیده. توصیفاتش هم از مردان خدا که در قالب یه کشیش و یه خاخام توی کتاب هستن به نظرم بیشتر تصویری رویاگونه س تا واقع بینانه.

5

با سپاس بیکران از فیدیبو یادم میاد که به پیشنهاد یکی از دوستان کتابخوان و کتابشناس قرار شد این کتاب و نوشته های دیگر میچ آلبوم را بخوانم. برای من که تجربه فوق العاده ای بود. از مترجم محترم و ناشر گرامی هم بسیار ممنونم.

5

عالى عالى عالى هر چى بگیم کمه داستانى بسیار بسیار زیبا و آموزنده من که از خوندش پشیمون نشدم و مطمئنم همه همین نظرو خواهند داشت حتما بخونید در مورد ایمان به خداوند هست و هیچ ربطى به دین یا مذهب خاصى نداره

3

کتابی زیبا با مفاهیم عمیقا انسانی از زیبایی های دین و ایمان تنها چیزی که منو اذیت کرد ذکر بسیار کمرنگ و سطحی از دین اسلام در مقابله با دین یهود و مسیحیت بود که به ادعای انسانی بودن کتاب خدشه وارد میکند‌.

5

اگر کتاب معروف " سه شنبه ها باموری " رو دوست دارید ، این کتاب رو عاشقش میشید کلا میچ البوم همیشه یه غمی توی نوشته هاش هست که من خیلی دوست دارم . ترجمه خیلی روانی هم داره .

5

از بهترین کتابهایب که خوندم. میچ آلبوم چه دنیای قشنگی داره خوشبحالش چه دیدی نسبت به جهان داره واقعا تحسین برانگیزه.

5

این ک میگن با کمی ایمان میشه کوه را جابجا کرد ..قدرت باور را میرسونه ???واقعا فکر ادم عوض بشه زندگیش عوض میشه

4

برای علاقمندان عرفان و دین کتاب خوبیه. من به تصور یک داستان فلسفی خوندم که ابنطور نبود

5

من عاشق همه کتابای میچ البومم❤❤❤

5

خیلی خوبِ.نمیتونی زمین بذاریش

نمایش 3 نقد دیگر
4.4
(16)
96,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمی ایمان داشته باش
کمی ایمان داشته باش
میچ آلبوم
نشر قطره
4.4
(16)
96,000
تومان