0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تندرستی با عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب تندرستی با عشق

نویسنده:
سوفی کلر
درباره تندرستی با عشق

سلامتی و سالم ماندن یکی از موضوعاتی است که در دنیای امروز بسیار به آن تاکید می‌شود. در واقع دلیل اهمیت و تاکیدی که بر این مسئله وجود دارد به این دلیل است که با توجه به روزگاری که هر روز در حال پیشرفت وتوسعه است، مبینیم که مصرف بیش از اندازه از تکنولوژی، پلاستیک، عمل‌های زیبایی و ... افراد را از رسیدگی به سلامتی واقعی خود دور کرده است. ما چقدر به حفظ سلامتی خود اهمیت می‌دهیم؟ چقدر برای شادابی روحی و جسمی خود تلاش می‌کنیم؟ سوفی کلر در کتاب تندرستی با عشق به خوانندگان می‌گوید که چطور می‌توان با راهکارهای ساده سلامت جسم و روان را تضمین کرد.

 

درباره کتاب تندرستی با عشق

کتاب تندرستی با عشق نوشته سوفی کلر، روانشناس و متخصص در حوزه مثبت‌اندیشی است. این کتاب به همراه سه کتاب دیگر از آثار مشهور کتاب‌های روانشناسی و موفقیت این نویسنده هستند. سوفی کلر در این کتاب به خوانندگان خود بیان می‌کند که برای حفظ تندرستی و زیبایی می‌توان از راهکارهای کاربردی و عملی استفاده کرد و به طرز شگفت‌انگیزی کیفیت زندگی را بالا برد. او در توصیف کتاب چنین می‌گوید: «در این کتاب، به ۵۰ راه طبیعی و شاید هم نامعمول اشاره‌شده است تا با مطالعه آن، به آسان‌ترین روش، کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرید. با به کار بردن این ۵۰ روش، به شما اطمینان می‌دهم که بیمار نخواهید شد و زمان طولانی‌تری سلامت جسمی و روحی خواهید داشت. هدف من آگاهی خواننده از اهمیت سلامتی است؛ اما تصمیم با شماست که چگونه در حفظ تندرستی خود از آن استفاده کنید».

چهار بخش اصلی کتاب تندرستی با عشق متشکل از عناوین خوراک‌های سالم، خود سالم، بدن سالم و زمین سالم است. موضوعاتی که با گسترش و سرعت روزافزون زندگی امروز کمتر به آن می‌پردازیم. نویسنده در مقدمه کتاب توضیح می‌دهد که سلامتی یکی از مهم‌ترین ثروت‌های بشر است و برای حفظ آن باید کوشید. کلر در کتاب تندرستی با عشق موضوع سلامتی را از جوانب مختلف بررسی کرده است و به خوانندگان خود توصیه‌های مفیدی ارائه کرده است.

کتاب تندرستی با عشق با ترجمه‌ی اشرف عدیلی از سوی انتشارات البرز منتشر شده است. این کتاب کم حجم ست و برای افرادی که می‌خواهند در مدت‌زمان کوتاه‌تری کتابی مفید و مختصر بخوانند مناسب است.

نگاهی به سر فصل‌های کتاب تندرستی با عشق

بخش 1: خوراک‌های سالم

در این بخش سوفی کل به خوانندگان توضیح می‌دهد که نوشیدن به اندازه آب در طول روز به سلامت جسمی و روحی بدن کمک بسزایی می‌کند. در ادامه کلر از فواید میوه‌ها و سبزیجات و خوراکی‌های مفید بدن می‌گوید و خواص هر کدام را به طور جداگانه توضیح می‌دهد.

بخش 2: خود سالم

بخش دوم با جمله‌ی از درون جوان‌تر شوید شروع می‌شود. نویسنده در این قسمت توضیح می‌دهد که لوازم‌آرایشی و عمل‌های جراحی اگرچه ظاهر شما را جوان نشان می‌دهد اما اگر به سلامت روح خود اهمیت بدهید و از روش‌های موثری برای جوان سازی درون خود استفاده کنید قوی‌تر، سالم‌تر و شادتر زندگی خواهید کرد. او در ادامه از عادت‌ها و رفتارهایی می‌گوید که نیروهای درونی ما را هدر داده و سامت جسم و روح را به خطر می‌اندازد. در ادامه کلر راهکارهایی برای جایگزین کردن این عادت‌ها ارائه می‌کند.

بخش 3: بدن سالم

«با تنهایی دلگیر زمستان خود مبارزه کنید» این جمله‌ی ابتدایی فصل سوم است. کلر در این بخش راهکارهای متنوع و جالبی می‌دهد تا به خوانندگان بگوید که با روش‌هایی مثل روشن کردن محیط، یوگا، ماساژ، تمرینات ورزشی و ... می‌توان مشکلاتی از قبیل اضافه‌وزن، کم‌رویی، تنهایی، عدم تمرکز، بی‌اشتهایی، آشفتگی و حالت‌های روحی فصلی را درمان کرد.

بخش 4: زمین سالم

استفاده نکردن از ظروف پلاستیکی، استفاده کمتر از لوازم دیجیتالی و استفاده از دستگاه تصفیه هوا از موضوعات مورد بحث این بخش هستند

در بخشی از کتاب تندرستی با عشق می‌خوانیم

بسیاری از لوازم آرایش، عمل‌های زیبایی و روش‌های آرایشی، شاید شما را به ظاهر جوان‌تر نشان دهد، ولی اگر با به کار بردن روش‌هایی برای سلامتی درونتان، به زندگی ادامه بدهید، قوی‌تر، سالم‌تر و بنیادی‌تر زندگی می‌کنید.

١. جنبه‌های مثبت مردم را ببینید. خیلی راحت هرروز از اشخاصی که به ما استرس می‌دهند، رنجیده خاطر می‌شویم؛ زیرا از مشکلات شخصی آن‌ها بی‌خبریم و ارتباط ضعیفی با آن‌ها داریم! ولی به جای اینکه با دیدی منفی مانند (سرعت گرفتن ماشینشان در بزرگراه) به آن‌ها نگاه کنیم، با نگرش مثبتی مانند خانمی که نوبت خود را در مطب دکتر به شما می‌دهد به آن‌ها بنگریم. هرچه بیشتر مردم را دوست داشته و آن‌ها را ببخشید، آرام‌تر شده و چهره‌تان بشاش‌تر خواهد شد.

٢. بدانید که! خشم و رنجش خود را تا جایی که امکان دارد سرکوب کنید. کینه‌ورزی نه تنها سلامتی شما را به خطر می‌اندازد، بلکه سبب پیری زودرس شما نیز می‌شود؛ زیرا خشم، حس قدرتمندی است که گاهی باید با کارهای جسمانی آن را برطرف کنید. شاید با ماساژگرفتن، انجام کارهای جسمانی و ورزش سنگین آن را از بین ببرید یا می‌توانید با شرکت در کلاس‌های روانشناسی غلبه بر خشم این حس قوی را از بدنتان بیرون کنید. آن زمان احساس خواهید کرد که پوست صورتتان نرم و حتی جوان‌تر شده است.

٣. برداشته هایتان تمرکز کنید. تمام تصور ما و نیروی پنهان در پشت خواسته‌هایمان همچون داشتن اتومبیل تازه، خانه‌ای بزرگ‌تر، شغلی پردرآمدتر يا خواسته‌هایی در همین حدود سبب رنجیدگی خاطرمان می‌شود و این آرزوهای طولانی و برآورده نشده، در درازمدت، در چهره شما تغییرات ناخوشایندی ایجاد می‌کند.«من» (اگر این را داشته باشم، یا وقتی این کار را انجام بدهم، خوشحال و خوشبخت خواهم شد) را یک«سندرم» نامیده‌ام.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
693.۶۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهسوفی کلر
مترجماشرف عدیلی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How happy in your Healthy? 50 Great Tips to Help You Live a Long, Happy and Healthy Life
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۹۳.۶۸ کیلوبایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
37 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

سلام دوستان لدفا هرکس خریده بگه مفیده بوده یا خیر من رشتم تربیت بدنیه ب شدت نیاز ب کتاب های آناتومی و تغذیه دارم و نمیخوام به دانشگاه اکتفا کنم اما نمونه هایب ک گذاشتن قدرتی برای تصمیم گیری نمیده چون یا ۲۵ صفحه تقدیره و یا انقد کیفتش پایینه نمونه ک آدم متوجه نمیشه ک آیا کتاب مورد نظرش هم همین کیفته و خب آدم ریسک نمیکنه رو پولش ممنون میشم راهنماییم کنید

1

من به نویسنده، مترجم و تایپیست بابت این همه خطا خسته نباشید میگم.بهتر بود امتیاز کمتر از یک هم قرار می دادین

3

این کتاب را به ۳ نفر از همکاران پیشنهاد دادم، مطالعه کردند و نظرشان راجع به کتاب مثبت بود. ممنون از فیدیبو

5

کتاب مفیدی بود و من از مطالبش استفاده کردم.

1

ترجمه اش اشکال داشت .

3
(8)
13,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تندرستی با عشق
تندرستی با عشق
سوفی کلر
انتشارات البرز
3
(8)
13,000
تومان