0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی

معرفی، خرید و دانلود کتاب جادوی

نویسنده:
دارن هاردی
درباره جادوی
دارن هاردی متولد ۱فوریه ۱۹۷۱ است. وی نویسنده ی کتاب های حوزه ی خودیاری، سخنران حرفه ای انگیزشی، ناشر و مدیرعامل اسبق مجله موفقیت است. وی اولین کسب و کار خود را از سن ۱۸سالگی آغازکرد. در سپتامبر۲۰۰۷ ناشر مجله ی موفقیت شد. وی همچنین تاکنون سمت های اجرایی در شبکه های تلوزیونی CNBC, CBS،MS NBC و FOX داشته است. هاردی در سال ۲۰۱۰، کتاب اثر مرکب را به بازار فرستاد که لقب یکی از پرفروش ترین ها را در نوع خود تصاحب کرد. این کتاب در مورد تاثیر تصمیمات روزمره بر کارایی افراد و همچنین یک راهنما برای دستیابی به اهداف است. روش منحصربه فرد دارن هاردی در کتابش به خواننده انگیزه ی استفاده از دستورالعمل ها را می دهد و سهولت استفاده از این کتاب موفقیت را به ارمغان خواهد آورد. در سال ۲۰۱۱ وی کتاب بهترین سال عمر خود را زندگی کنید را به چاپ رساند که در واقع کارگاه عملی خلق موفقیت است. در دسامبر ۲۰۱۵ دارن مجله موفقیت را ترک کرد تا به دنبال کسب فرصت های جدید باشد. در سال ۲۰۱۵، کتاب کارآفرینی به روش دارن هاردی را منتشر کرد که به تشریح چالش های کسب و کار برای کارآفرینان می پردازد و به نوعی تکمیل کننده گفتار اثر مرکب در این کتاب گنجانده شده است و انتخاب شغل، مدیریت و تثبیت موقعیت شغلی را وابسته به مواردی می داند که در این کتاب به آن می پردازد. دارن مردی است که اساسی ساده اما بسیار موثر برای کسب موفقیت دارد. رازهای موفقیت او پیش روی شماست. وی کارآفرین و ثروتمندی موفق است که با دست و دلبازی اصول و قواعد موفقیت در کسب و کار، حرفه و زندگی را با همگان به اشتراک می گذارد. اصولی که توسط دارن ارائه می شود، دور از دسترس، غیر واقعی و شعاری نیستند. او ساده و کاربردی ترین مواردی را به شما نشان می دهد که تاکنون متوجه آن نبودید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
475.۳۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
94 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۰۸:۰۰
نویسندهدارن هاردی
مترجمحسین ضرغام
ناشرانتشارات کتیبه پارسی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۱۳
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
12,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۷۵.۳۴ کیلوبایت
۹۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب جادوی اثر مرکب نوشته دارن هاردی است که حسین ضرغام آن را گردآوری کرده است. این کتاب منتخبی است از سه کتاب تحت عنوان "اثر مرکب "و "کارآفرینی به روش دارن هاردی" و "امسال تکرار نخواهد شد" اثر دارن هاردی که کلا ۷۰۰ جمله را در این کتاب بیان کرده.

4

کتابه اثر مرکب و جادوی اثر مرکب رو چند بار بخونید و هر چند ماه یکبار برای خودتون مرور کنید نکاتشو بنویسید و توی کارتون برای خودتون تکرار کنید عالیه عالی

5

این کتاب با کتاب اثر مرکب فرق داره

5

کتاب خوبیه.ولی به نظر من باید اول کتاب اثر مرکب خوانده بشه بعد این کتاب

5

دارن هاردی مرد خندان موفق

4.2
(10)
3,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی
جادوی
دارن هاردی
انتشارات کتیبه پارسی
4.2
(10)
3,000
تومان