0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زن واسپرده

معرفی، خرید و دانلود کتاب زن واسپرده

نویسنده:
لورا دویل
ناشر:
آسیم
درباره زن واسپرده
طبیعتا هرکس با کسی که حدودا هم‌سطح اوست ازدواج می‌کند. معنای این حرف آن است که اگر به همسرتان احترام بگذارید در واقع به خودتان احترام گذاشته‌اید. احترام گذاشتن به شوهرتان، در واقع تصدیق‌کردن انتخابی است که در زندگی کرده‌اید. وقتی به شوهرتان احترام می‌گذارید، می‌پذیرید کسی را انتخاب کرده‌اید که شایسته و سزاوار شماست. اگر به او بی‌احترامی کنید نشان می‌دهید که در انتخاب خود اشتباه کرده‌اید، و کسی را به همسری پذیرفته‌اید که در سطح پایین‌تری از شما قرار دارد. تا سال‌ها، بی‌آن‌که به روی خود بیاورم، احساس می‌کردم با مردی کمتر از خود ازدواج کرده‌ام. اما اشتباه می‌کردم. در واقع این توهمی بود که به من اجازه می‌داد تا به جان ایراد بگیرم. شاید شما هم همین کار را می‌کنید. شوهر کارن شرکت بزرگی را اداره می‌کرد و درآمد سالیانه‌اش بیشتر از یک‌صد هزار دلار بود. چند روز قبل از سالروز تولدش، برای کارن یادداشتی روی میز گذاشت و بیشترین انتظاری را که از زنش داشت مطرح ساخت: احترام. این همان درخواست و انتظاری است که میلیون‌ها نفر در دنیا خواهان آن هستند. مردها در تمام دنیا از زنانشان احترام می‌خواهند. این یکی از بزرگ‌ترین هدایایی است که می‌توانیم به همسرمان ارزانی کنیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۷ مگابایت
تعداد صفحات
236 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۲:۰۰
نویسندهلورا دویل
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرآسیم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The surrendered wife: a woman's spiritual guide to true intimacy with a man.
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۱۲
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۷ مگابایت
۲۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 54 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
37 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
12 ٪
34 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

روی صحبتم با آقای صائن هست که فرمودند درایران به انسانیت زن توجه شده.،خواستم بگم اگه منظورتون قبل از حمله اعراب به ایران و زمان پادشاهان ایرانی است حرفتون درسته درغیراین صورت یکم فکرلازمه تامتوجه بشید که اتفاقا نگاه ایران به یک زن محترمانه نیست اصلاهم به زن توجه نشده و متاسفانه قانون و عرف مادررابطه بازنان طبق قانونه اعراب هست.وفقط به جنس زن توجه شده.درضمن وضعیت خانواده در غرب هیچ مشکلی نداره اگه شما منبع گفته هاتون شنیده ها ست که هیچ واهیه، ولی اگه نیست میشه بگید برچه مبنایی وضعیت خانواده درغرب رو توصیف کردی؟؟؟؟!!!!

4

بنظرم خودت نباید باشی اینکه میگوید مثل ملکه باش و کاری با مردت نداشته باش یعنی برو و هیچ نخواه هیچ نگو نظرت را نده و ساکت بمان تا در قلبش باشی کار سنتی که مادرهایمان میکردند زمان گفتن هر چه تو میگوی و میکنی درست هست گذشته الان و زندگی امروز نیاز به همفکری هر دو رن و مرد دارد

4

هرچه به نظرات همسرتان بیشتر احترام بگذارید و هرچه از میزان کنترل کردن وی بکاهید او احساس مردانگی بیشتری می کند. ایمان شما به او، او را تقویت می کند به او توان بیشتری می دهد تا بیشتر در خدمت شما باشد. کتاب خوبیه. به متاهل ها و مجردای در شرف ازدواج پیشنهادش میدم. تو این کتاب یاد می گیریم چطور با قدرت دادن به مرد از مسئولیت ها شانه خالی کنیم. و مث یه ملکه باشیم و با قدرت دادن به مرد اون رو پادشاه کنیم. اما در مورد روابط زن و مرد قبل از هرچیزی باید کتاب مردان مریخی زنان ونوسی را خواند

4

من این کتاب رو هنوز نخوندم اما به شدت بااین موافقم که برای داشتن یه زندگی مشترک عالی یه خانوم باید به همسرش احترام بذاره و همسرش رو بالا ببره مخصوصا تو جمع و چشم هم بگه گاهی و زیاد به همسرش گیر نده.اما درعین حال ابهت خودش رو حفظ کنه و رفتارش جوری باشه که همسرش این برداشت رو کنه که درسته خانومم اهل گیر دادن و مدام قهر کردن نیست.اما اگه یه روز ازم برنجه شوخی نداره و ولم میکنه و میذاره میره.و اینکه هرچند بعضی وقتها چشم میگه اما بعضی وقتها هم تو خواسته‌هاش جدیه و یه اصولی واسه خودش داره که از اونا کوتاه نمیاد.

2

به نظرم با قوانین ازدواج در کشور ما مطابقت ندارد. ما زنها رو اینجا به اندازه کافی زیر دست و پا له کرده اند. ما باید شش دنگ حواسمون باشه، ولی برای جامعه ای که زن از زندگی ترس و وحشت نداره این کتاب خوبه.

5

ببینید دوستان خوب مفهومی که بخونین کتاب رو میفهمین اصلا منظورش این نیس که حق انتخاب از زن گرفته بشه خیلی جالبه بنده دقیقا زندگیم شبیهه زندگیه قبل از واسپردنه نویسنده خانم لرا بود و در آستانه نابودی ،ولی از وقتی به اصلاح واسپرده شدم ۱۸۰ درجه زندگیم تغییر کرده اصلنم نظرم اینگونه نشده که حقه انتخاب و اختیارم و.. در زندگیم از دست دادم احترام و ارزشه زن رو در زندگی زناشویی و خانواده همسر و.. خیلی بالا میبره .واقعا تا الان چقدر اشتباه زندگی میکردم.

4

آقای صائن شماها فقط دنبال اینین که هرچیزیو بچسبونین به اسلام حالا خوبه همه داریم میبینیم قوانینو روشهاشو بذارید یه چند سال بگذره ما حداقل یادمون بره چندهمسری و ازدواج کودکان و اینکه زن نمیتونه قاضی باشه اینکه دیه اش نصف مرد و خیلی چیزای دیگه بعد بیاین همه چیو عقلانیو پاک نشون بدین تو اسلام

4

نظرات رو خوندم فک کردم در مورد کوتاه اومدن درباره خواسته مردانه ولی وقتی نمونه رو خوندم دیدم دقیقا برعکسه انگار میخواد بگه که نخواید مردا رو کنترل و مدیریت کنید خب از نمونش بدم نیومد چون واقعا کنترل کردن طرفین چ مرد چ زن بده اگه فقط عدم کنترل خوبه کتابش نمونه رو که دوست داشتم.

4

کتاب خوبیه و حتما ارزش خوندن داره ... من مخالفم که این کتاب قدرت و ازادی رو از زن میگیره... اتفاقا بهش بیشتر قدرت میده .. کافیه ما زنها یاد بگیریم بجای گلاویز شدن با مردها از قدرت زنانگیمون استفاده کنیم... در این چند ماه واقعا اثر خوب کتاب و تو زندگیم میبینم.

4

کتاب بسیار خوبی بود. من از همان آزمون اول کتاب فهمیدم که زندگی موفقی دارم و کنترل کننده نیستم. البته شاید دلیلش همسر مستقل و توانمند من باشد که من زنی کنترل کننده نیستم. ولی کتاب را خواندم و مطالب جالب و خوبی برایم داشت. واقعیت همین است برای یک زندگی موفق زن و مرد باید واسپرده باشند ?

نمایش 24 نقد دیگر
3.7
(54)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زن واسپرده
زن واسپرده
لورا دویل
آسیم
3.7
(54)
35,000
تومان