0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جاسوس

معرفی، خرید و دانلود کتاب جاسوس

ناشر:
مجید
درباره جاسوس
بی‌گناه؟ نه، شاید این واژه درست نباشد. من هیچ‌گاه بی‌گناه نبودم، زیرا از زمانی که پا به این شهر گذاشتم به‌طور فوق‌العاده‌ای عاشقش شدم، فکر می‌کردم می‌توانم با مهارت، افرادی را که در پی اسرار دولتی بودند، بازی دهم. من فکر می‌کردم آلمانی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها و اسپانیایی‌ها به مقاومت در برابر من قادر نیستند و در نهایت این من بودم که رو دست خوردم. جنایتی که من مرتکب شدم، این بود که گریختم، بزرگ‌ترین جنایتم هم این بود که زنی مستقل و آزاد در دنیایی بودم که مردان در آن حکم می‌رانند. من را به جاسوسی محکوم کردند که حتا اگر این اتهام حقیقت داشته باشد، مبادله شایعات بی‌اساس میان محافل اعیان، کاری است که من انجام داده‌ام.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۵ مگابایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسندهپائولو کوئلیو
مترجمبهناز سلطانیه
ناشرمجید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The spy
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
88,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۵ مگابایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
22 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این ترجمه بسیار غلط و ناشیانه هست. مثال: it is customary to always put a blank cartridge in one, so that everyone can claim not to have fired the deadly shot ترجمه شده: چون معمولا مرسوم بود که یک تفنگ را بدون فشنگ میگذاشتند تا هر یک از سربازها نتواند ادعا کند که شلیک مرگبار را انجام نداده است. ???? (بنده خدا مترجم اصلا نفهمیده گوگل ترنسلیت چی گفته!!) ترجمه معقول: رسم است که همیشه گلوله ای مشقی در یکی از تفنگ ها بگذارند، تا همه سربازها بتوانند ادعا کنند که شلیک مرگبار را انجام نداده اند. (برای اینکه وجدان سربازها راحت تر باشه این کار رو میکردن) متاسفانه ازین دست مثال ها در این ترجمه زیاده، زیییااااددد!!

4

بی بند و بار بودن نه تنها برای زنان مصیبت‌بار است .که برای مردان هم. اما روش تربیت ما انسانها با جنسیتی کردن همه چیز ،از جمله تربیت فرزندان،باعث بسیاری از انحرافات و گرفتار شدن در این چرخه‌ی باطل است.از روش اداره یک خانواده تا یک مملکت تا کل کره زمین. نویسنده در ابتدای کتاب علل به ابتزال کشیده شدن یک زن را مطرح میکند و دست آخر نشان میدهد که علت این بیماری روح به مجازات نمیرسد بلکه با کمی گوشمالی آزاد شده و معلوم نیست چه آسیب بزرگتری به جامعه وارد خواهد کرد.

3

کتاب جالبی بود، سرگذشت زنی که شاید در جاهایی از داستان از بعضی رفتارهای او دلزده بشی اما در نهایت متوجه میشی که سرنوشت خیلی بی‌رحمانه او را در داستانی پیچیده که خارج از اراده او بود گرفتار می‌سازد و در انتهای داستان حس همزاد پنداری با او پیدا میکنی چون مورد ظلم قرار میگیرد و بازیچه دست می‌شود.

2

نوشته پائولو وقتی ترجمه آرش حجازی نیست اصلا نمیچسبه. اصلا روح نداره

5

من همیشه از نوشته های کوئلیو لذت میبرم این داستان هم بسیار خوب نوشته شده

5

به جرات میشه گفت یکى از بهترینهایی بود که خوندم

4

زیبا و قابل توصیه

3.5
(18)
28,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
جاسوس
جاسوس
پائولو کوئیلو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جاسوس
جاسوس
پائولو کوئلیو
مجید
3.5
(18)
28,000
تومان