0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اثر مرکب

معرفی، خرید و دانلود کتاب اثر مرکب

آغاز جهشی در زندگی، درآمد و موفقیت شما
نویسنده:
دارن هاردی
درباره اثر مرکب

اگر از بیشتر افراد سؤال کنید دلشان می‌خواهد افرادی باانگیزه، منظم و قدرتمند باشند که در اهدافشان در زندگی مشخص است و در مسیر آن‌ها گام برمی‌دارند اما واقعیت این است که بیشتر ما با این تصویر ایدئال فاصله‌ی زیادی داریم و معجزه‌ای هم قرار نیست اتفاق بیفتد که از فردا صبح ما را به افرادی موفق تبدیل کند. دارن هاردی نویسنده‌ی انگیزشی در کتاب اثر مرکب به یاری کسانی که می‌خواهند سبک زندگی‌شان را تغییر دهند آمده است و راه‌حلی عملی پیش روی آن‌ها می‌گذارد.

درباره کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی

کتاب اثر مرکب با عنوان اصلی «the compound effect: jumpstart your income, your life, your success» در سال ۲۰۱۰ در آمریکا منتشر شد و توانست سر و صدای زیادی به پا کند. موضوع کتاب اثر مرکب برداشتن قدم‌های کوچک برای رسیدن به تغییرات بزرگ است و پس از انتشار بلافاصله به صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال رفت. این کتاب در زمان بسیار کمی از آمریکا خارج شد و به چندین و چند زبان مختلف در سراسر دنیا تبدیل شد. این کتاب ۲۵۱ صفحه‌ای بر هیچ جادویی استوار نیست. کار عجیب و غریبی هم از شما نمی‌خواهد، تنها سعی کرده است نتایج سال‌ها کار و تلاش نویسنده‌اش را در اختیار خوانندگان بگذارد. اثر مرکب دارن هاردی سیستمی را تعریف کرده است که در آن شما باید عادت‌های کوچک جدیدی ایجاد کنید و سعی کنید به آن‌ها مداومت ببخشید. اثر ترکیبی انجام این عادت‌های کوچک به برداشتن قدم‌های بزرگ خواهد انجامید و می‌توانید یک زندگی فوق‌العاده داشته باشید.

فهرست کتاب اثر مرکب

مقدمه

فصل اول: اثر مرکب در عمل

فصل دوم: گزینه‌ها

فصل سوم: عادت‌ها

فصل چهارم: تکانش

فصل پنجم: تاثیرات

فصل ششم: شتاب بخشی

نتیجه

ضمیمه سپاسگزاری

درباره دارن هاردی و نویسنده کتاب اثر مرکب

دارن هاردی، متولد سال ۱۹۷۱ در ایالت کالیفرنیا در آمریکاست. او کمتر از دو سال داشت که پدر و مادرش از هم جدا شدند و نگه‌داری و مراقبت از او و خواهر و برادرانش به پدرش سپرده شد. بر اساس گفته‌های دارن پدرش مربی فوتبالی با قوانین تغییرناپذیر بود که در زندگی هم همین روش را پیش‌گرفته بود. ساعت بیدار باش و خاموشی در خانه‌ی آن‌ها مشخص بود و همه وظایف مشخصی بر عهده داشتند که نمی‌شد از آن‌ها فرار کرد. دارن هاردی معتقد است بخش بزرگی از موفقیت‌هایش در زندگی را مدیون پدرش است زیرا او را معتاد به موفقیت بار آورده است.

او از سال ۲۰۰۷ به مدت ۸ سال ناشر مجله‌ی success یا همان مجله‌ی موفقیت بود و در شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌های توسعه‌ی فردی اجرا می‌کرد. او همچنین با افراد موفق زیادی مصاحبه کرده و سعی کرده است راه و روش آن‌ها در رسیدن به موفقیت را درک کند و آن را به شکلی کاربردی با دیگران به اشتراک بگذارد. هرچند دارن هاردی بیشتر شهرت و موفقیتش را مدیون اثر مرکب است اما کتاب‌هایی مانند «بهترین سال زندگی شما»، «نیروی تلقین»، «هنر جوانی» و «محدودیت‌ها را کنار بزنید» از این نویسنده هم بسیار موردتوجه هستند.

انتشار کتاب اثر مرکب به فارسی

کتاب‌های دارن هاردی در ایران هواداران زیادی دارند همین باعث شده است ناشران مختلفی هم به چاپ این کتاب‌ها علاقه نشان دهند. صحبت از بهترین انتشارات کتاب اثر مرکب یا بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب چندان راهگشا نیست زیرا هر ترجمه نقاط قوت و ضعف خودش را دارد اما اگر بخواهیم به چند ترجمه‌ی خوب از این کتاب اشاره کنیم ترجمه‌ی محمدجواد نعمتی، چاپ انتشارات فانوس دانش یکی از گزینه‌های قابل‌قبول موجود در بازار کتاب است. انتشارات نسل نواندیش هم ترجمه‌ی شاهین بیات و اکبر عباسی از کتاب دارن هاردی را با عنوان «اثر مرکب؛ ایجاد تحولی شگفت‌انگیز در زندگی، درآمد و موفقیت شما» چاپ کرده است. ترجمه‌ی افسانه درویشی هم از سوی انتشارات کتیبه‌ فارسی در بازار کتاب ایران عرضه‌شده است. نسخه‌ الکترونیک ترجمه افسانه درویشی از اثر مرکب در همین صفحه قابل خریداری و دانلود است. برای خرید کتاب اثر مرکب با تخفیف هم می‌توانید منتظر جشنواره‌های مختلف فیدیبو یا کد تخفیف‌های ارائه شده از سوی سایت باشید. دانلود کتاب اثر مرکب روی اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو به شما کمک خواهد کرد بسیاری از زمان‌هایی را که در تاکسی، اتوبوس و مطب دکتر و ... در انتظار هستید را به خواندن کتاب‌هایی اختصاص دهید که می‌توانند شرایط را برای شما تغییر دهند.

چرا باید کتاب اثر مرکب را خواند؟

کتاب اثر مرکب همان چیزی است که افرادی که در زندگی سردرگم شده‌اند یا احساس می‌کنند تلاش‌هایشان نتیجه‌ی کافی نمی‌دهد به آن نیاز دارند. این کتاب به شما کمک می‌کند بفهمید از زندگی چه چیزی می‌خواهید، چه چیزهایی در زندگی امروزتان شما را از هدف‌هایتان دور کرده و مشغول تلف کردن وقت شماست و چه چیزهایی می‌تواند کمک کند تا رشد کنید. جک کنفیلد نویسنده‌ی کتاب‌های موفقیت آن را انجیلی برای پرورش خود توصیف کرده و برایان تریسی و مارک ویکتور هانسن آن را تحسین کرده‌اند. این کتاب پر از تجربیات مردی است که در هجده‌سالگی توانست درآمد چند صد هزار دلاری در سال داشته باشد بنابراین حتماً نکاتی برای یادگرفتن وجود خواهد داشت.

در بخشی از کتاب اثر مرکب نوشته دارن هادی می‌خواهیم

زمانی که برای زندگی در لجولای کالیفرنیا بودم، برای ورزش و تست اراده به طور ثابت دو مایل تا بالای کوه سولیداد دوچرخه‌سواری می‌کردم. کارهای زیادی است که رنج و زحمت بیشتری نسبت به دوچرخه‌سواری و از کوهی شیب‌دار بدون توقف بالا رفتن دارد و شما می‌توانید آنها را به طور ارادی انجام دهید. زمانی که اصطلاحاً مغزتان هنگ می‌کند و یا مانند ورزشکاری که در مسابقه انرژي‌اش تمام می‌شود، با شخصیت درونی خود روبرو می‌شوید. ناگهان تمام طرح‌ها و ایده‌هایی که در مورد خودتان داشتید تهی می‌شود و با حقیقتی برهنه تنها می‌مانید. ذهن شما شروع به ساختن همه نوع عذر و بهانه می‌کند که بهتر است کار متوقف شود. بعد از آن با یکی از بزرگترین سؤالات زندگی مواجه می‌شوید: آیا از میان این زحمت بگذرید و ادامه دهید، یا اینکه مانند گردو ترک بردارید و خرد شوید و فعالیتتان را رها کنید؟

«لانس آرم استرانگ» در ژوئن ۲۰۰۹ تصویر روی جلد نشریه‌ی موفقیت بود. من اولین مسابقه‌ی دوچرخه‌سواری لانس در مسابقات سالانه به نام تور فرانسه(توغ دو فغنس) که هرساله در کشور فرانسه(و حاشیه کشورهای همسایه) برگزار می‌شود را به یاد دارم. بعد از شروع مسابقه دیگر دوچرخه‌سواران، لانس را نادیده گرفتند؛ زیرا او تا آن زمان هرگز دوچرخه‌سوار معروفی نبود. تور وارد مرحله‌ی حساس مسابقه شده بود. در طی سومین مرحله‌ی صعود از میان باران و مه و تگرگ، لانس از تیم خود جدا شد. او با برترین دوچرخه سواران جهان تنها مانده بود. در صعود نهایی، دقیقاً هجده مایل تا رسیدن به روستای سستریر(در ارتفاع کوه‌های آلپ و هجده کیلومتری مرز فرانسه) و بعد از پنج ساعت و نیم بالا رفتن از کوه، همه‌ی سوارکاران تلاش خود را به‌تمامی به کار گرفته بودند. هرکدام به دنبال آخرین درجه از استقامت و اعتمادبه‌نفس خود در تلاش بودند. آیا می‌توانستند دوام بیاورند؟

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۸۱ مگابایت
تعداد صفحات
251 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۲۲:۰۰
نویسندهدارن هاردی
مترجمافسانه درویشی
ناشرانتشارات کتیبه پارسی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the compound effect: jumpstart your income your life your success
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۹/۱۴
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
62,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۸۱ مگابایت
۲۵۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 125 مخاطب
سخت‌خوان 💎 (1)
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
9 ٪
51 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

قسمت «سخن ناشر» نوشته: «مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید».. بعد دو سه بخش اول کتاب و کل فایل نمونه ای که برای دانلود گذاشته شده تعریف و تمجید این کتابه!! :)) فکر میکنم ناشر انقدر سواد نداره که معنی حرف خودشو متوجه باشه!

5

کتاب بسیار خوبیه، ترجمه‌ی خیلی خوبی هم داره. اگر با تمرکز و فکر خوانده بشه تاثیرگذاره. به پایان رسوندن کتاب با شروع انجام گام‌های فعالیتی همراهه و ادامه‌ی روندیه که اگر فرد بخواد و اراده‌شو داشته باشه میتونه به مرور اثر خوبی در زندگی و فعالیت‌های شخص بذاره. این کتاب باید بارها مرور بشه و به توصیه‌ها و تمرین‌هاش و گام‌های فعالیتیش عمل بشه تا اثرش به تدریج احساس بشه.

5

این کتاب فوق العاده هست دیدگاهتون به خودتون و زندگی عوض میشه . این کتابو یک بار نه بارها و بارها باید خوند

5

کتاب مفید و جذابی بود با ترجمه عالی و روان. راهکارهای رسیدن به اهداف و در کل تبدیل شدن به یک انسان موفق تر رو ارائه دادن من نسخه چاپیش رو خوندم که شکل و نوشتار خوبی هم داشت. ممنون از انتشارات.

1

کاسبی یک انسان عاقل از وجود جمعیت زیاد جاهلان

1

خوب از این به بعد کمتر قهو بخورید تا ملیارد بشوید? من که از خود ایلان شنیدم می گفتم از بچگی پول قهوهاشو جمع میکرد تا پولدار شد پس عاقل باشید

5

در بینظیر بودن این کتاب شکی نیس ..ولی در ترجمه انگار یه بچه ۱۳ ساله ترجمه کرده ..لطفا وقت خود را روی کتاب معتبر بگذارید

5

این کتاب و کتاب برتری خفیف واقعا برای رشد شخصیت فوق العاده هستن.

5

خیلی کتاب مفیدی هست. اگه از نظر کاربردی بخوایم نگاه کنیم دیگه بستگی به خود شخص داره چقدر کتابو جدی بگیره. من جای دیگه خوندمش

5

به نظرم یکی از بهترین کتاب های انگیزشی

نمایش 41 نقد دیگر
4.2
(125)
سخت‌خوان 💎 (1)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اثر مرکب
اثر مرکب
دارن هاردی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اثر مرکب
اثر مرکب
آغاز جهشی در زندگی، درآمد و موفقیت شما
انتشارات کتیبه پارسی
4.2
(125)
سخت‌خوان 💎 (1)
18,000
تومان