0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنان و غلبه بر فکروخیال جلد 1
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنان و غلبه بر فکروخیال جلد 1

درباره زنان و غلبه بر فکروخیال جلد 1
بسیاری از افراد در طول زندگی خود با ناهنجاری و ناملایمات زیادی مواجه می‌شوند. این افراد بسته به توان و ظرفیت روح و جسم خود در بسیاری از اوقات این ضربه‌ها را رد کرده و پشت سر می‌گذارند اما عوارض آن ضربه‌ها گاه تا آخر عمر با آنها همراه است. یکی از عوارض بسیار مهم این ناملایمات، ایجاد فکر و خیال شدید نسبت به همه چیز است. کتاب حاضر، به بررسی علمی و عملی فکر و خیال، طریقه غلبه بر آن و نیز عوامل ایجاد آن می پردازد. کتاب اول این مجموعۀ دو جلدی شامل دو بخش "فکروخیال شدید چیست و از کجا می آید" و نیز "شیوه های غلبه بر فکروخیال شدید" است. هر چند که در این کتاب بر جنس زنان تاکید شده است،اما بسیاری از مردان نیز با توجه به دغدغه های شخصیتی و فکری خود می توانند از کتاب بسیار بهره ببرند. به عبارت دیگر تاکید می کنیم که فکروخیال شدید شاید در زنان بیشتر باشد اما مختص آنان نیست.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
276 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۲:۰۰
نویسنده سوزان نولن هوکسیما
مترجمشقایق قندهاری
ناشرانتشارات پیدایش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Women who think too much how to break free of overthinking...
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۸/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
52,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۹ مگابایت
۲۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
44 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
13 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من فعلا بخش دوم کتاب که مربوط به ارائه راهکار هست رو مطالعه کردم...راهکارهای تقریبا خوبی ارایه داده ولی اون چیزی که مهم هست اینه که بتونی راهکارها رو عملی کنی خوندن صرف کمکی نمی کنه..راهکاری که من استفاده میکنم این هست که هر وقت متوجه میشم دچار فکر و خیال میشم اون فکر رو مخاطب قرار می دم و می گم زودتر برو و من رو رها کن ...دوم پیدا کردن دوستای جدیده که پیدا کردن دوست بعد از دوران مدرسه و دانشگاه کار چندان آسونی نیست

5

با جزییات مشکلات و راهکارها را دسته‌بندی کرده‌است. راه حل ها کاربردی و قابل اجرا هستند. برای من مهمترین قسمت "بخشیدن اشتباهات دیگران" بود، تا به حال از این زاویه به رفتار دیگران نگاه نکرده بودم. در کل اگر از فکر و خیال رنج می برید و اطرافیان را رنج می دهید حتما بخوانید و عمل کنید.

4

در حالت کلی کتاب خوبیه ، تقریبا تا نیمه های کتاب جمله های تکراری مربوط به صدمه هایی که افکار منفی میتونه به فرد بزنه زیاده، ولی بعدش راهکار های ارائه شده برای حل مشکلات زندگی و مقابله با افکار منفی میتونه کارساز باشه.

5

کتاب بسیار مفیدی بود? من یک سری از راه کار های کتاب رو به صورت نکته روی کاغذ نوشتم و جلوی دید خودم قرار دادم.. این طوری هر وقت که می خوام فکر و خیال کنم خودم رو توجیه نمیکنم و سریع بهش پایان میدم..

5

کتاب قوی ، نویسنده قوی ،به شدت توصیه میکنم به کسایی که نمیتونن افکارشانو کنترل کنن و همیشه در حال دست و پا زدن در افکارشان هستن .

4

من این کتاب رو دوست داشتم، چون خودم درگیر فکر و خیال شدید شدم و می‌شوم و بعضی از مثال‌هاش کاملا برام قابل لمس بود. و خب تونسم از بعضی راهنمایی‌هاش استفاده کنم.

4

من تازه ابتدای کتابم اما به نظرم خوب میتونه ذهن رو روی خوندن کتاب و ادامه دادن بهش متمرکز کنه

4

سلام.کتاب خوبیه، میتونه تا حدودی برای کمک به کم کردن فکرو خیال راهگشا باشه

3

کتاب خوبی برای زنان و کسانی ک بیماری وسواس فکری دارند.

4

من چند کتاب از این سری کتابهارو خوندم و عالی بودن

نمایش 8 نقد دیگر
4
(42)
79,600
٪50
39,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنان و غلبه بر فکروخیال جلد 1
٪50
زنان و غلبه بر فکروخیال جلد 1
سوزان نولن هوکسیما
انتشارات پیدایش
4
(42)
79,600
٪50
39,800
تومان