0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای موفقیت یک کسب و کار ایرانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهای موفقیت یک کسب و کار ایرانی

یادداشت هایی کارآفرینانه و برای موفقیت در زندگی و کار
درباره رازهای موفقیت یک کسب و کار ایرانی

کتاب‌های زیادی در حوزه موفقیت کسب‌وکارها نوشته شده است؛ اما موضوع مهمی که قبل از خواندن این کتاب‌ها باید به آن دقت کرد درک این موضوع است که موفقیت چیزی نیست که در طول یک شبانه‌روز به دست بیاید یا با یک کتاب همه‌چیز تغییر کند؛ اما استفاده از راهکارهایی که کتاب‌های خوب به ویژه کتاب‌های ایرانیان موفق ارائه می‌کنند می‌تواند برای رسیدن به اهداف بزرگ کاری و موفقیت تاثیر گذار باشد. با روند رشد تکنولوژی در سراسر جهان بسیاری از ایرانیان هم امروزه در کسب و کارهای نوپا فعال شده‌اند و می‌خواهند از این طریق به موفقیت‌های بزرگ کاری و فردی دست پیدا کنند؛ اما ممکن است در میانه‌ی راه با مشکلات و ناامیدی‌هایی مواجه شده باشند و به دنبال راه‌حل‌هایی برای ادامه یا شروع این مسیر باشند. غلامرضا جامعی یکی از کارآفرینان موفق کشور در کتاب رازهای موفقیت یک کسب‌ و کار ایرانی، یادداشت‌هایی کارآفرینانه برای موفقیت در زندگی و کار را به ایرانیان معرفی می‌کند.

درباره کتاب رازهای موفقیت یک کسب‌ و کار ایرانی

کتاب رازهای موفقیت یک کسب کار ایرانی اثر غلامرضا جامعی در دسته کتاب‌های موفقیت در حوزه کسب و کار و کارآفرینی قرار می‌گیرد. غلامرضا جامعی کارآفرین و بنیان‌گذار برند امیران در این کتاب راهکارهایی را برای موفقیت در زندگی و کار ارائه می‌کند تا ایرانیانی که این کتاب را مطالعه می‌کنند بتوانند مسیر موفقیت در کسب و کار خود را درست انتخاب کنند. در حقیقت مخاطبان این کتاب افرادی هستند که می‌خواهند در زندگی و کار خود موفق باشند. غلامرضا جامعی برای نوشتن این کتاب از تجربیات خود که در مسیر کسب و کارش داشته بهره گرفته تا الهام‌بخش کسانی باشد که نیاز به تحول در مسیر کارآفرینی خود دارند. کتاب حاضر برای افرادی که در ابتدای راه کار آفرینی هستند نیز کاربردی است. نویسنده در مقدمه بیان می‌کند که خود او کسب و کارش را از صفر شروع کرده و همه‌ی شرایط به گونه‌ای بوده که او تصور می‌کرده شاید موفقیتی در این کار برای او نباشد؛ اما او به این استدلال‌ها غلبه کرده و با پیش بردن منطق خود به نتیجه‌ی موفقی رسیده است.

نگاهی به سرفصل‌های کتاب رازهای موفقیت یک کسب‌ و کار ایرانی

  1. رویاهای بزرگی که داشتم
  2. اهمیت چشم انداز
  3. وقتی از هدف‌گذاری حرف می‌زنیم، از چه حرف می‌زنیم
  4. ذهنیت خلاقانه یک کارآفرین
  5. عاملی موثر به نام تمرکز
  6. درباره مدیریت
  7. مدیریت زمان و رضایت از زندگی
  8. بازاریابی در خدمت به مردم
  9. ارتباطاتی به ارزش موفقیت
  10. درباره هم تیمی‌ها
  11. آیین مشتری مداری در این روزگار
  12. مثل یک قهرمان فکر کن
  13. تعادل یعنی همه چیز
  14. هوش مالی برای یک کارآفرین
  15. بهترین سرمایه گذاری شما
  16. دستی بگیر
  17. سه توصیه کلیدی در زندگی روزمره

در بخشی از کتاب رازهای موفقیت یک کسب‌ و کار ایرانی می‌خوانیم

در زندگی دوستانی داشته‌ام که با تلاششان در زندگی به هر میزان ثروتی که فکر کنید. دست‌یافته‌اند. به قدری ثروتمندند که نسل‌های بعدی‌شان می‌توانند به راحتی از این ثروت روزگار بگذرانند و این همه کفایتشان کند. اما وقتی با این دوستانم معاشرت کرده‌ام. متاسفانه ضعف‌های عمیقی در آن‌ها دیده‌ام که تاثیر منفی‌اش را در زندگی‌شان به شکل قابل توجهی گذاشته است. یکی از آن‌ها هر هفته سراغ روان‌پزشک می‌رفت تا چاره‌ای برای افسردگي مزمنش بیاید. يا یکی دیگر اسیر مشکلات اخلاقی پسرش شده بود و به حدی از این ماجرا عاصی به نظر می‌رسید که یک بار به من گفت: «جامعی، حاضرم کل ثروتم را بدهم و پسرم را در وضعیت معقولی ببینم.» مدت‌ها راجع به این قضیه فکر می‌کردم. این دوستانم افرادی خودساخته محسوب می‌شدند که به ایده‌های مالی‌شان جامه عمل پوشانده بودند و زندگی افسانه‌ای برای خانواده‌شان فراهم کرده بودند. پس چگونه بود که از وضعیتشان احساس خوشبختی نمی‌کردند و در اغلب مواقع غم عالم را در چهره‌شان می‌دیدی؟ سوال عمیقی بود که پاسخ دادن به آن برای کسانی که می‌خواهند در مسیر بهبود و پیشرفت دائمی حرکت کنند (از جمله خودم) می‌توانست کلید پاسخ به آن را از خواندن مقاله یکی از اقتصاددانان جهان در مورد کشوری عربی به دست آوردم. آن اقتصاددان در مقاله‌اش نوشته بود که سیاست‌های اقتصادی پیاده شده توسط دولت آن کشور عربی. وضعیت را به این صورت درآورده بود که بخش‌هایی از این کشور زندگی مدرنی را تجربه می‌کردند و بخش‌هایی از آن کشور همچنان اسیر زندگی بدوی بودند. با خودم فکر کردم این الگو را می‌شود در زندگی شخصی هم مشاهده کرد. من دوستانی داشتم که در حوزه کسب ثروت، موفقیت‌های بسیار قابل‌توجهی کسب کرده بودند؛ ولی از حوزه‌های دیگر، غافل مانده بودند و هزینه این غافل ماندن، هر روز بر زندگی‌شان تحمیل می‌شد.

خیلی از هم نسلی‌های من، در دوره‌ای، موفقیت مالی را ملاک اصلی موفقیتشان قرار دادند و تمام هم و غمشان را روی این گذاشتند که پولدار شوند. ولی وقتی به پول رسیدند، دیدند همچنان در بخش‌هایی از زندگی‌شان احساس کمبود دارند؛ مثلا نمی‌توانند با خانواده‌شان ارتباط برقرار کنند، یا با همسر و فرزندشان اختلافات عدیده دارند یا اسیر مسائلی حاشیه‌ای و زیان‌آور شده‌اند که هیچ گریزی از آن ندارند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
686.۰۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهغلامرضا جامعی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۸۶.۰۳ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
5
ستاره
31 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
47 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب بدی نیست. اما پر از اشکالات ویراستاری متعدد است. مطالب به صورت غیر منسجم و تکراری در جای جای کتاب پخش شده اند. صد بار هم اسم برند امیران به کار برده شده. گویی یک هدف از نگارش کتاب، تبلیغ این برند بوده است. البته حاوی نکات مفید و جدید نیز هست. نهایتا کتاب متوسطی است

1

با احترام به نویسنده عزیز که فرد بزرگی هستند ، کتاب بسیار ضغیف. و بی کشش و کم محتوا بود . ایشون برای نوشتن کتاب بهتر است از تکنیکهای نوشتاری و تالیف استفاده کننند تا جذابیت و کشش برای خواننده ایجاد کند . متن کتاب بار علمی و اقتصادی نداشت .

5

برای من کتاب بی نظیری بود. پر از تجربیات ملموس آموزشی در زمینه ی کسب و کار و مشتری مداری. با واقعیتهای بازار ایران هم به نظرم همسو بود و به شکل کاملا کاربردی نوشته شده است.

5

عالی و بی نظیر بود،بنده شخصا خیلی از این کتاب درس گرفتم،خواندن کتاب موفقیت ،به نوشته یک انسان موفق،با افکار ثروتمند، جامع،مانع و کامل نویسنده،انسان رو به وجد میاره و انگیزشو برای موفقیت صد چندان، بیشتر میکنه

1

یعنی واقعا تقلید ناشیانه تر از این امکان نداره طرح روی جلد کپیه طرح جلد بهترین سال زندگیه تو دارن هاردی

1

واقعا خجالت نمیکشه که از کتاب بهترین سال زندگی تو از دارن هاردی کپی کرده خجالتم خوب چیزیه بخدا.. لااقل پیش ی فوتوشاپ کار ماهر میرفتین روجلد اینقدر تابلو نباشه

4

کتاب بی نظیر بود عالی بود به دوستان پیشنهاد میکنم بخون .چکیده از گفت های دارن هاردی و رابرت کیوساکی داره تو کتابشون گفتن داره

3

بله با فروش اجناس چند روز مانده به تاریخ انقضا و یا انقضا گذشته هایی که دوباره تاریخ میخورن ایران دقیقا جای شماهاست

2.7
(19)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای موفقیت یک کسب و کار ایرانی
رازهای موفقیت یک کسب و کار ایرانی
یادداشت هایی کارآفرینانه و برای موفقیت در زندگی و کار
انتشارات نگاه نوین
2.7
(19)
30,000
تومان