0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دگرگونی و تحول روح

معرفی، خرید و دانلود کتاب دگرگونی و تحول روح

درباره دگرگونی و تحول روح

«دگرگونی و تحول روح» گنجینه‌ی کم‌یابی از حکمت، نمادها و داستان‌های فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف است. بخش زیادی از این آموزه‌ها، بازتابی از افکار و مکاتب شرقی و به طور خاص، هندی هستند. آموزش‌های این کتاب جهانی هستند و هیچ مکتب فردی و شخصی در آن دیده نمی‌شود. پس به «باربارا دی آنجلیس» اعتماد کنید، پای حرف‌هایش بنشینید و مراحل رشد و بالندگی را قدم به قدم با او طی کنید.

خلاصه فصل‌های کتاب دگرگونی و تحول روح

بخش یک «دروازه‌های بیداری حقیقی». در این بخش با پرسش‌های اساسی درباره‌ی انسان، زندگی و جهان هستی آشنا می‌شویم. اینجاست که سفر بیداری شما به دنیایی از ناشناخته‌ها آغاز می‌شود.
بخش دو «فناوری دگرگونی و تحول». در این بخش می‌بینید که قوانین فیزیک فقط منحصر به ساختار زمین و کیهان نمی‌شود. در اینجا با فیزیک معنوی آشنا می‌شوید و می‌فهمید که هر چیزی در جهان یک انرژی ارتعاشی است. انواع نبردهای درونی را می‌شناسید و راه مقابله با آن‌ها را هم یاد می‌گیرید.
بخش سه «دگرگونی‌ها و تحول روح برای معنویت عملی». در این فصل می‌آموزید که چطور خرد و شکوه خود را بارور کنید. همچنین با شفای انبساط آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چطور از این پدیده برای رشد و دگرگونی روح خود استفاده کنید. تمرینات متفاوتی برای دگرگونی روح در این فصل آمده است.
بخش چهار «با دگرگونی‌ها و تحول روح خود زندگی کنید». در بخش پایانی به جایی می‌رسید که می‌توانید دستاوردهای روح خود را تشخیص دهید و به آن‌ها افتخار کنید. به معجزه‌ی عشق ایمان پیدا می‌کنید و تاثیر آن را در زندگی خود می‌بینید. در اینجا یاد می‌گیرید که چطور برای نعمت‌های دیدنی و نادیدنی که در زندگی دارید، سپاسگزار باشید.

درباره کتاب دگرگونی و تحول روح

این کتاب جادویی است. نمی‌توانید فقط آن را بخوانید. باید برای دریافت انرژی هم آماده باشید. کلمات این کتاب از سطح عقل و علم فراتر می‌رود و از درون آگاهی گسترده و عمیق نویسنده سرچشمه می‌گیرد. تک تک کلمات این کتاب روح دارند. چون نویسنده به آن‌ها روح داده و آن‌ها را فعال کرده است. دی انجلیس از شما می‌خواهد که هنگام خواندن این کتاب تصور کنید چشمانتان فقط به لحاظ فیزیکی به کلمات نگاه نمی‌کنند. باید با نگاهتان انرژی کلمات را هم جذب کنید. انگار جریان‌های نور و انرژی از هر کلمه بیرون می‌ریزد و به چشمانتان وارد می‌شود. درواقع هدف دی انجلیس از نوشتن این کتاب این است که این تغییرات نه فقط خوب به نظر برسند، که خوب هم احساس شوند. باید اجازه دهید این تغییرات در شما تاثیری بگذارد و ماموریتی که در تحول شما دارد را به انجام برساند.

در این کتاب یاد می‌گیرید که دگرگونی‌های روح شامل دو دسته است: آگاهی دهنده و نوسانی یا ارتعاشی. محتوای آگاهی دهنده‌ای که در این کتاب آمده یرای ضربه زدن و تلنگر به ذهن خواننده طراحی شده است. اندیشه‌ها، مفاهیم و توضیحاتی که راه‌های جدیدی در این کتاب آمده که برای فهمیدن خود و جهان لازم است. محتوای نوسان، لرزشی یا ارتعاشی چیزی است که از طریق ذهن و مغز شما درک نمی‌شود. این ارتعاشات را باید با قلب و آگاهی درونی خود دریافت کنید. اینجاست که انرژی‌های اطراف برایتان واقعی، ژرف و معنادار می‌شوند. محتوای ارتعاشی این کتاب برای این است که به شما کمک کند از درون تغییری واقعی را تجربه کنید.

از حرف‌های پیچیده‌ی روانشناسان و مربیان خودپروری در این کتاب خبری نیست. دی آنجلیس خیلی راحت و خودمانی حرف می‌زند. او حتی مفاهیم سنگین و عمیق را هم با ساده‌ترین کلمات طوری توضیح می‌دهد که فهمیدنش برای هیچ کس کار سخت و دشواری نیست. نویسنده خیلی اصراری ندارد مسائل را از  دید علمی و تخصصی نگاه کند. او مانند یک دوست و خواهر دلسوز آمده تا حرفش را بزند و برود. یکی دو خط برای تعریف یک روش یا راهکار کافی است، پس از آن با داستان‌های واقعی و خاطراتی سروکار داریم که درک منظور نویسنده را خیلی آسان‌تر می‌کند. هنر دی آنجلیس در این است که در این کتاب فقط به بیان حقایق خشک علمی اکتفا نکرده است. در تمام مدت رد پای معنویت هم دیده می‌شود. حتی گاهی عبارت‌های دعایی شفابخش را هم با تاکید تکرار کرده است.

باربارا دی انجلیس مربی بزرگی است که رسالتش فقط نوشتن کتاب و شهرت نیست. او اینجاست تا مانند یک دوست و همراه صمیمی، هر چیزی را که در زندگی یاد گرفته، به تمام انسان‌های دنیا نشان دهد، تا همه بتوانند آرامش و سعادت بیشتری داشته باشند. دی انجلیس اینجاست تا دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند. او می‌خواهد مثل یک آموزگار واقعی جام طلایی حکمت و ادراکی را که خودش به دست آورده به شاگردانش دهد.

درباره باربارا دی آنجلیس  

دی آنجلیس در سال 1951 در آمریکا به دنیا آمده است. او روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ی متخصص در زمینه‌ی خودپروری و رشد شخصی است. آثار آنجلیس همیشه از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیای روان‌شناسی هستند. او در سال 1994 با نوشتن اولین کتاب خود به نام «چگونه می‌توان عشق ورزید» دنیا را شگفت‌زده کرد. تا جایی که توانست به عنوان بهترین کتاب سال، برنده‌ی جایزه‌ی اینفومرشیال شود. «رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند»، «رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند» و «آیا تو آن گمشده‌ام هستی» از معروف‌ترین آثار این نویسنده هستند.

در بخشی از کتاب دگرگونی و تحول روح می‌خوانیم

تصور کنید به موزه‌ای آمده‌اید تا مجسمه‌ای مشهور و قدیمی را در اندازه‌ای بسیار بزرگ ببینید. شما می‌خواهید آن مجسمه را به طور کامل بشناسید و زیبایی‌اش را درک کنید. آیا نقطه‌ای از مجسمه را برمی‌گزینید و همان جا می‌ایستید و تنها از همان زاویه به مجسمه نگاه می‌کنید، بدون آن که از جهتی دیگر یا از پشت به آن نگاهی بیندازید؟ بدون تردید پاسخ منفی است.
با این حال، بعضی از آدم‌ها تمایل دارند درست به همین روش به خود و زندگی خویش نگاه کنند، از همان دیدگاهی که زمانی طولانی بر آن می‌ایستند ـ درست مانند خیره شدن به نقطه‌ای از آن مجسمه، یا ایستادن همیشگی در نقطه‌ای، هر وقت که می‌خواهند از منظره، افق شهر یا چشم‌اندازی زیبا لذت ببرند. ما گمان می‌کنیم هرچه را برای دیدن وجود دارد از همان نقطه می‌بینیم، و درک خود را از واقعیت بر آن فرض می‌گذاریم، ولی در حقیقت، ما مجسمه یا چشم‌انداز یا خود را تنها از زاویه‌ای همیشگی می‌بینیم. من این را «تماشای دنیا از دیدگاه خود» می‌نامم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجممنیژه جلالی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Soul shifts: transformative wisdom for creating a life of authentic awkening, emotional freedom, and
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
22,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۵۲ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 250 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
11 ٪
80 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

#از متن کتاب: مازندگی میکنیم تاروحمان رشد کند.پیشرفت روحتان هدف موجودیت شماست .خداوند میخواهد کسانی شبیه خود بسازد ... ................................ چندروزی حال خوب نبود و توی دوراهی بودم ..بعد این کتاب وارد مسیر زندگیم شد و خیلی ارومم کرد ...قشنگ ترین لحظه های زندگیم وقتی بود ک فهمیدم موقع هایی ک خدارو صدا میزدم صدامو میشنیده ...این کتاب ارومم کرد و راهمو روشن کرد ...ممنون .. و ممنون از فیدیبو بخاطر طرح هدیش ..من این کتابو هدیه دادم و از این کار لذت بردم ..

5

بعضی ها یه جوری نظر میدن که بقیه فکفکرککنند طرف پروفسور بالتاذاره یکی میگه کتاب رابرت غلومی خوبه یکی دیگه میگه نه کتاب خانوم استر ننه بلغیس قشنگتره اون یکی میگه بازی کلماته بابا یه کلام بنویس خوبه ید نه که یکی مثل من که کتاب را نخونده بفهمه ارزَ خوندن داره یا نه...! اینجا هم کلاس میزارند والا بخدا

5

فقط خودتون رو در جریان متنش "رها" کنید تا ببینید که با چه حقایق فوق جالبی از خودتون مواجه نمی شوید. همان کتابی بود که دنبالش بودم.

3

این کتاب واقعا فوق العاده است اما من کتاب فیزیکی اش رو هم دارم و اصلا با اون قابل مقایسه نیست چون تو نسخه فیزیکی کلی عبارت های مهم رو بولد کرده (نویسنده خودش گفته من اینا رو بلد کردم که با دقت بیشتری بخونید) و همه اون قسمت ها اینجا مشخص نشده اند

5

من حدود صد و خورده‌ای صفحه از کتاب رو خوندم و واقعا الان به جایی رسیدم که کتاب شکه‌ام کرده. واقعا کتاب ارزشمندیه. دید نو و ارزشمندی به آدم میده.

5

این کتاب یک شاهکاره‌‌..خوندش دقیقا یک راه روشن توی زندگی رو بهت نشون میده.این کتاب کمک کرد من خود واقعیم رو بهتر بشناسم..حتما بخوندیش..اگر وقعا تصمیم دارید تغییر کنید.

5

خیلی خیلی غیر وقعی و کاملا الکی کشداره. همش میگه اطرافتون انرژی منتقل میکنین اما یکم راه حلی چیزی نمیده که خب که چی؟ همشم درحال خاطره گوییه. ارزش خوندن نداشت.

4

کتاب خیلی خوبیه. یکم مطالبش سنگینه باید روش فکر بشه ولی درکل میگه همه دنیا از ارتعاشه منشا این ارتعاش خدا و کایناتن و همه انسان ها و موجودات چ زنده و چ غیر زنده از منشا ارتعاش ک خا هست سرچشمه داره.

4

با کلمات قشنگ میشه اصل ماجرا رو پوشوند و چیزای بد و دوست نداشتنی و با کلمات قشنگ ، زیبا جلوه داد مخصوصا اگه فردی ک داره این حرفارو میشنوه درک و فهمی از تفکر نداشته باشن و هر چیزی رو بدون فکر کردن قبول کنه

4

کتاب خیلی خوب و تاثیر گذاری بود پیامهایی داره که باید سرلوحه زندگی قرار داد بهتر بود اواخر کتاب ترجمه روان تری داشت ولی در کل بسیار خوب بود خصوصا برای کسانی که در جستجوی حقیقت زندگی هستن

نمایش 70 نقد دیگر
3.9
(245)
آموزنده 🦉 (2)
13,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دگرگونی و تحول روح
دگرگونی و تحول روح
باربارا دی آنجلیس
انتشارات البرز
3.9
(245)
آموزنده 🦉 (2)
13,200
تومان