0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یی چینگ یا کتاب تقدیرات

معرفی، خرید و دانلود کتاب یی چینگ یا کتاب تقدیرات

کهن ترین کتاب حکمت و فالنامه ی چینی
نویسنده:
لفرد داگلاس
درباره یی چینگ یا کتاب تقدیرات
"یی چینگ" یا "کتاب تقدیرانت" کتاب مقدس چینیان است، و کهن‌ترین متن به جا مانده از چین باستان. این کتاب مقدس که بیش از چهار هزار سال قدمت دارد، از آیین ‌های اولیه چین باستان نشئت گرفته است، و از شصت و چهار علامت و تفسیر این علائم تشکیل شده است. اعتقاد چینیان قدیم بر این بوده که تمام تحولاتی که در درون و برون آدمی رخ می‌دهد، در این شصت و چهار علامت خلاصه می‌شود. این کتاب طی قرن‌ها، نسل اندر نسل مورد تکریم چینیان بوده است، و جنان نفوذی در زندگی و اندیشه آنان داشته که فرزانگان چینی، چون شاه ون، لائوتسه و کنفوسیوس کوشیده‌اند تا روابط درونی و علائم رمزآمیز این کتاب را کشف و تفسیر کنند، و از آن حکمتی روشن برای زندگی آدمیان و جامعه، ارائه دهند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۷ مگابایت
تعداد صفحات
356 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۵۲:۰۰
نویسندهلفرد داگلاس
مترجمسودابه فضایلی
ناشرنشر ثالث
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The oracle of change
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
58,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۷ مگابایت
۳۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
11 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب یی چینگ کتاب بی نظیری است و نباید آن را با یک فالنامه معمولی اشتباه گرفت. ترجمه خانم سودابه فضایلی هم ترجمه روان و گویایی است. این نسخه از یی چینگ مختصر و مفید است و برای شروع کار با یی چینگ مناسب است. مقدمه یونگ هم خواندنی است. اگر بخواهید اثر جامع تر و مفصل تری را مطالعه کنید، کتاب نگرشی ژرف به یی چینگ و مفاهیم آن ترجمه و گردآوری فرامرز جواهری نیا را پیشنهاد می کنم. البته زبانی که سودابه فضایلی به کار گرفته آسان تر است. شاید بهتر بود که کتاب به جای نسخه پی دی اف با متن شناور منتشر می شد. تصاویر کتاب چندان ضروری نستند و هگزاگرام ها را هم میتوان با فونت درست کرد. اگر ناشر کمی روی نسخه متنی کتاب کار کند فکر می کنم بشود کتاب را با متن شناور هم روی فیدیبو منتشر کرد. خواندن این کتاب را به کسانی که به حکمت چین باستان و فلسفه یین و یانگ علاقه دارند توصیه می کنم.

5

فیدبو عزیز ، لطفا قسمت بیشتری از کتاب رو برا نمونه بذار، تمام نمونه‌ی کتابهاتون فقط مقدمه و سخن و مترجم و نویسنده و پیشگفتار و اینچیزها هست، اصلا آدم نمیفهمه با چی طرف هست، از ۳۰۰ صفحه کتاب لااقل ۴۰ صفحه‌ش رو بذار ، اگه کسی دنبال چیزی باشه مطمئن باش خرید رو انجام میده

1

خود کتاب خوبه. ولی صفحه بندی و ویرایش دیجیتالیش خیلی نامناسبه. امکان تنظیم سایز فونت وجود نداره. صفحات مثل عکس هستند باید دستی تنظیم کنی. صفحه بندی مناسب گوشی موبایل نیست. توی ویندوز هم اصلا و ابدا باز نمیشه درست. در اَشکال کتاب ایراداتی هست.مثلا شماره ۲۶.فهرست، آخر کتاب است و کاملا اشتباه.در حالی که فهرست برای استفاده از کتاب کلیدی است.به طور کلی خرید خود کتاب رو پیشنهاد می کنم، اما این نسخه اش رو در این برنامه اصلا. من هم باید دومرتبه هزینه کنم و نسخه ی قابل استفاده ای از اون رو تهیه کنم.

4

این کتاب با توجه به فبشفه فکری چین باستان و یین و یانگ نوشته شده و میشه با سه روشی ک توی گتاب نحوه استفاده ازشون رو یاد داده ( یا با سه سکه یا با تکه هایی چوب ) و بعد میشه با این روش ها از پیشگویی ها استفاده کرد . روش جالبی داره ۰و۱ هست

4

قسمت اول کتاب رو خیلی دوست دارم بقیش مدل اموزش های فال گرفتن به روش های چین باستان رو میگه..

5

نسخه ی قدیمی توضیحات بهتری داره ، اما بنظر من واقعا کتاب خپبیه

4

کتاب جالبیه تقریبا همون حس تفال به حافظ رو داره

4

جالب بود.

4.2
(18)
29,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یی چینگ یا کتاب تقدیرات
یی چینگ یا کتاب تقدیرات
کهن ترین کتاب حکمت و فالنامه ی چینی
نشر ثالث
4.2
(18)
29,250
تومان