0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ارثیه شوم

معرفی، خرید و دانلود کتاب ارثیه شوم

نویسنده:
آلیسون ویر
درباره ارثیه شوم
هرگز روزی را که برایم خبر آوردند خواهرم را گردن زده‌اند فراموش نخواهم کرد. هنوز سیزده سال نداشتم، جوان‌تر از آن بودم که به‌طور کامل درک کنم چرا او باید می‌مرد، اما به اندازه‌ی کافی بزرگ بودم تا صحنه‌ی وحشتناک پایانی را تصور کنم. می‌گفتند مرتکب خیانت شده است، بدترین جنایت ممکنه، اما این برای من هیچ معنایی نداشت، زیرا جین فقط کاری را کرده بود که مجبور شده بود انجام دهد. و به خاطر همین استدلال، من نیز، درست مثل او، یک خائن بی‌گناه بودم. هیچ‌کدام از ما دخترها برای به ارث بردن تاج و تخت به دنیا نیامده بودیم، و با این وجود آن تاج بر تمام زندگی ما سایه افکنده و بر آن آسیب زده بود. زمانی فکر می‌کردم ملکه بودن چیزی بسیار فوق‌العاده است، بر سر گذاردن تاج پادشاهی و در دست گرفتن قدرت ــ ولی حالا نظری بسیار متفاوت دارم. گر در آینده، باقیمانده‌ای از آن نوع شادمانی در این دنیا برای من وجود داشته باشد، فقط هدیه‌ی خداوند متعال خواهد بود، چرا که نمی‌توانم امیدی به فرمانروای زمینی‌ام داشته باشم. در این اثنا، باید در این خانه‌ی زیبا که در حقیقت زندان من است عذاب بکشم، و چیزی به جز روزمره‌گی و تعارف‌های تصنعی با میزبانان بی‌علاقه‌ام نداشته باشم. تنها دلخوشی‌ای که برای من باقی مانده است ــ اگر این کلمه‌ی درستی باشد ــ نوشتن خاطراتم در این دفتر است، که سال‌ها قبل آن را شروع کرده‌ام، و نگاه کردن از پنجره‌ام به دشت سبز و درختان اسکلتی در دوردستِ ممنوعه که در ورای آن مردی زندگی می‌کند که بیش‌تر از خود زندگی دوستش دارم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
672 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۲۴:۰۰
نویسندهآلیسون ویر
مترجمطاهره صدیقیان
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A dangerous inheritance
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
299,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۱۶ مگابایت
۶۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
26 ٪
4
ستاره
46 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
0 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

اوایل کتاب، فوق‌العاده قشنگه. اما زیاد دوام نمیاره. کاراکتر اصلی عوض میشه و شما رو با کلی سوال بی‌جواب، به حال خوتون ول می‌کنه. اون حالت کلاسیک و رمانتیک هم از بین میره. چیزی که باقی می‌مونه، حرفای کسل‌کننده و شعاری درباره فتح قلمروها و دعوای مقامات مختلفه. اگه فکر می‌کنین تمام محتوای این کتاب شبیه چند صفحه اولشه که توی فایل نمونه خوندین، اشتباه می‌کنین.

4

رمان تاریخی زیبایی از آلیسون ویر، هرچند شخصا خائن بی گناه و لیدی الیزابت رو ترجیح میدم، دو روایت از دو راوی ، یکی اول شخص دیگری سوم شخص با فاصله زمانی بیش از ۱۰۰ سال ، این ترکیب دوگانه هرچند به علت تعدد اسامی شخصیت های مختلف گاهی گیج کننده مبشود ولی در عین حال چالش برانگیز و زیباست

4

یه کتاب تاریخی پر کشش بود. بین دو زمان با فاصله تقریبا ۲۰۰ سال فلش بک میزد. بنظرم خیلی خوب بود اما به پای الیزابت نمی رسید.

4

لطفا این کتاب را رایگان کنید

4

کتاب های دیگه دراین سبک اگه کسی میشناسه میشه معرفی کنید

5

کتاب بسیار زیبا، در ژانر تاریخی است ،کسایی که رمان تاریخی دوست دارند ،بسیار زیباست.

5

یک تراژدی تاریخی جذاب درباره ی برهه ای پر کشمکش از تاریخ انگلستان

4

واقعاکه چه لزومی داره انقدگرون باشه لطفا رایگانش کنید

3

همه کتاباشو ویر دارم الا این یکی

4

عالیه

3.8
(15)
209,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ارثیه شوم
ارثیه شوم
آلیسون ویر
انتشارات کتابسرای تندیس
3.8
(15)
209,000
تومان