0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی گلوله برفی

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی گلوله برفی

زندگی و تجارت وارن بافت، ثروتمندترین مرد دنیا
نویسنده:
آلیس شرودر
درباره میکروبوک صوتی گلوله برفی

گلوله برفی اثری است که از یک حالت اولیه کوچک و کم‌اهمیت آغاز می‌شود و در ادامه شکلی جدی‌تر و مهم به خود پیدا می‌کند و در نهایت به زنجیره‌ای از اتفاقات خوب تبدیل می‌کردد. وارن بافت بزرگترین سرمایه‌گذار قرن بیست و یکم، ثروت خود را مانند یک گلوله برفی گسترش داد. او با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خوب که ارزش کمی برای آنها درنظر گرفته شده بود و چاشنی صبر توانست اولین میلیون دلارهای خود را به دست آورد و به نابغه کسب و کار نوین آمریکایی تبدیل گردد.

‌درباره‌ی میکروبوک صوتی گلوله برفی اثر آلیس شرودر

انتشارات نوین کتاب گویا میکروبوک صوتی گلوله برفی را در قالب میکروبوک عرضه کرده است. خوانش میکروبوک گلوله برفی را دکتر مهبد قناعت پیشه به‌عهده داشته‌ است. موضوع این میکروبوک برای افرادی که به سرمایه­گذاری علاقمندند یا به دنبال داستان­های الهام بخش هستند بسیار جذاب است. کتاب گلوله برفی به شما می‌آموزد چطور به جایی برسید که بدون کار کردن مبلغ زیادی پول به حساب‌تان واریز شود.

میکروبوک صوتی گلوله برفی با حجم بسیار کم، دارای 5 بخش است و میانگین زمان لازم برای شنیدن هر فایل صوتی حدود 7 دقیقه و حجم کل میکروبوک صوتی برابر با 69 مگابایت است. شما می‌توانید با صرف سی دقیقه زمان، سرگذشت بزرگترین سرمایه‌گذار بازارهای مالی را بشنوید و از تکنیک‌های او برای سرمایه‌گذاری بهره ببرید.

‌درباره‌ی آلیس شرودر نویسنده‌ی میکروبوک گلوله برفی

آلیس شرودر نویسنده، تحلیلگر بورس و کارشناس صنعت بیمه است. او پیش از آنکه به عنوان نویسنده شناخته شود به عنوان حسابدار و تحلیل­گر در یکی از بانک­های چند ملیتی مشغول به کار بود. شرودر به واسطه شرایط شغلی خود بارها با وارن بافت، چهره جهانی بازارهای مالی و بورس به مصاحبه و گفتگو پرداخته بود. این گفتگوها موجب شد او کتاب زندگی بافت را تحت عنوان گلوله برفی به نگارش درآورد. این اثر یکی از بهترین کتاب­هایی است که توانسته تمام جزئیات زندگی بافت را به نمایش بگذارد و مورد تایید وارن بافت است. کتاب گلوله برفی خیلی زود توانست به صدر لیست کتاب­های پرفروش نیویورک تایمز برسد و از پرفروش­ترین کتاب­های معرفی شده توسط آمازون است. انتشارات نوین کتاب گویا کتاب میکروبوک گلوله برفی را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب میکروبوک صوتی گلوله برفی را شنید؟

وارن بافت موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن شناخته می‌شود و نام او در لیست پولدارترین افراد جهان جایگاه ثابتی دارد. روش‌های سرمایه‌گذاری او الهام بخش بسیاری از افراد جهان بوده و سیستم کسب ثروت او افراد زیادی را ثروتمند کرده است. به همین علت مطالعه سرگذشت او و آگاهی از تکنیک‌های سرمایه‌گذاری‌اش خالی از لطف نیست. میکروبوک گلوله برفی در دسته‌ی کتاب‌های زندگی‌نامه قرار دارد و برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است.

در بخشی از میکروبوک صوتی گلوله برفی می‌شنویم

بافت در اولین سال تاسیس کسب وکارش هشت شراکت را با دوستان مختلف آغاز کرد که مبلغی بین 50 هزار تا 120 هزار دلار برای سرمایه گذاری به او پرداخت کردند. بافت در هر سرمایه گذاری مطمئن می شد که همه فلسفه او را درک کردند.

او به شرکای بالقوه می گفت فقط در سهامی که زیر ارزش ذاتی آن قیمت گذاری شده سرمایه‌گذاری می کند و همه درآمدهای به دست آمده هم دوباره در همین سهام سرمایه گذاری خواهد شد؛ شبیه گلوله برفی که از بالای تپه به پایین قل می‌خورد: ابتدا کوچک است اما به مرور بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.

او همچنین به شرکا اعلام کرده بود از آن دسته سرمایه‌گذاران نیست که اگر سهامش به رقم مشخصی برسد. آن را نقد کند، بلکه بسیار صبور است. و این صبوری نهایتا سودآور بود. در پایان سال 1956 شراکت‌های او 4 درصد رشد داشتند. در پایان 1957، 10 درصد و در پایان 20،1960 درصد. گلوله برفی در حال حرکت بود.

در آغاز دهه1960 بافت بیش از یک میلیون دلار سرمایه ر اداره می کرد. در این زمان بازار سهام چرخشی رو به بالا داشت اما بافت ضد خیلی از سرمایه گذاران روش خود را تغییر نداد. او همچنان به دنبال شرکت‌هایی بود که زیر ارزش ذاتی خود ارزش‌گذاری شده بودند و اگر گزینه مطلوبش را پیدا می‌کرد تا می‌توانست سهام می‌خرید.

خرید درصد بالایی از سهام شرکت ها بافت را وارد هیئت مدیره می‌کرد و او از این فرصت استفاده می‌کرد تا اجازه ندهد مدیران آن شرکت با تصمیمات نادرست پول‌های سرمایه‌گذاران را هدر دهند.

بافت هم زمان با مدیریت چندین میلیون دلار کارهای دفتری را هم خود انجام می داد. اما در 1962 تصمیم گرفت از پیچیدگی کسب وکارش بکاهد و همه شراکت های فردی اش را تبدیل به یک شرکت واحد کرد: بافت پارتنرشیپ با مسئولیت محدود. حوالی همین زمان بود که موفقیت بافت به خارج از اوماها گسترش یافت و به وال استریت رسید. او به عنوان یکی از معدود بازیگرانی که در نیویورک کار نمی‌کند، مشهور شد. اما برخی از تاثیرگذارات معروف وال استریت معتقد بودند که او روزی ورشکست خواهد شد. در اواسط دهه 1960 شرکت بافت آنقدر رشد کرد که می‌توانست کل سهام کسب و کارها را یکجا بخرد.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد میکروبوک صوتی گلوله برفی اثر آلیس شرودر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی سرگذشت‌نامه می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
53.۵۳ مگابایت
مدت زمان
۴۳:۱۴
نویسندهآلیس شرودر
راویمهبد قناعت‌پیشه
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۳.۵۳ مگابایت
۴۳:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
29 ٪
4
ستاره
35 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
17 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من خوندمش وجذبش شدم ولی ای کاش بجای میکروکتاب کتاب کاملش روبه صورت صوتی میذاشتید. کسی که به این چیزهاعلاقه داره ترجیح میده کتاب روباتمام مطالبش بدونه نه فقط قسمت هایی ازاون رو... اگه کتاب کامل اون روبه صورت صوتی بذاریدممنون میشم البته اگربذاریدوواقعانظرات روبخونین وبراتون مهم باشه...

1

اگر علاقه مند به خوندن صرفا داستان هستید، این کتاب رو بخونید. در غیر اینصورت اگر میخواهید علم بازاریابی، فروش و این ها رو یاد بگیرید این کتاب هیچ حرفی برای گفان نداره. صرفا یه داستانه معمولیه.

5

خیلی خوب بود. در واقع ۰ تا ۱۰۰ یک کسب و کار موفق داشتن این که هر روز و هر ساعت به این فکر کنی که مهم نیست چه کاری میکنی،مهم اینه که گلوله برفیت رو بسازی و قِل بدی.

5

بیشتر حالت داستان زندگی داشت و خیلی آموزشی نبود ولی من دوستش داشتم و از خریدش راضی هستم

4

#کتاب_بعدی_من علاقه مند هستم که این کتاب رو گوش بدم

4

بیشتر از زندگینامه بودن آموزش اقتصاد بود

5

عالی فقط کاش میشد همزمان متن رو هم دید

5

با این همه پول زنش راضی نبوده چه بد

1

اصلا مفید نبود !!

4

اصلا مفید نبود

نمایش 1 نقد دیگر
3.6
(17)
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی گلوله برفی
میکروبوک صوتی گلوله برفی
زندگی و تجارت وارن بافت، ثروتمندترین مرد دنیا
نوین کتاب
3.6
(17)
4,000
تومان