0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی

نویسنده:
دیل کارنگی
درباره میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی

‌درباره‌ی کتاب میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی اثر دیل کارنگی

میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی اثری خلاصه شده از کتابی به همین نام نوشته‌ی دیل کارنگی است. در این میکروبوک اهم کتاب اصلی جمع‌آوری شده و برای استفاده‌ی علاقه‌مندان در مدت زمان کوتاه در اختیار ایشان قرار گرفته است. انتشارات نوین کتاب گویا کتاب میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی را با ترجمه‌ی گروه مترجمان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. نسخه‌ی اصلی کتاب پایان اضطراب، شروع زندگی برای اولین بار در سال 1948 به چاپ رسید. این کتاب با موضوع خودیاری و خودسازی نوشته شده است. کارنگی دلیل نگارش این کتاب را در مقدمه‌ی آن ناراحتی بسیار خود در نیویورک بیان می‌کند. او می‌گوید که در آن دوره از زندگی‌اش به شکل تمام وقت با نگرانی دست و پنجه نرم می‌کرده است.

‌در بخشی از کتاب میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی می‌شنویم

بیشتر مردم قابلیت بی‌پایانی برای استرس و اضطراب در برخورد با هر تجربه منفی زندگی دارند. درحالی که به راحتی می‌توانند از این وضعیت عبور کنند. مضطرب شدن نامعقول است. با غرق شدن در اضطراب خسارت زیادی به سرمایه شادمانی خود وارد می کنیم.

خب چطور می‌توانیم از اضطراب و نگرانی در برابر سختی‌ها پرهیز کنیم؟ یکی از راه حل های حیرت انگیز، استراتژی مشهوری است که توسط یک معامله‌گر سهام معرفی شد: تکنیک «توقف-ضرر»

«توقف‌ضرر» یعنی سهام به قیمت مشخصی خریداری و سپس رشد قیمت آن بررسی می‌شود. اگر اوضاع بد شود و قیمت سهام به نقطه مشخصی مثلا 10 درصد زير قیمت خرید، برسد باید بلافاصله آن را فروخت. این کار همانطور که نام این استراتژی نشان می دهد. جلوی ضرر بیشتر را می گیرد.

یکی از افرادی که می‌توانست از استراتژی توقف-ضرر در زندگی استفاده کند، اسطوره ادبی روس لئو تولستوی بود. او ازدواج ناموفقی داشت که در آن هر دو طرف تمام تقصیر را گردن یکدیگر می‌انداختند. این وضعیت 50 سال ادامه داشت. چرا تولستوی به اين نتیجه نرسید که «دیگر کافی است» و به افسردگی و ناکامی‌های روحی دیگری که با ماندن در آن زندگی متحمل می شد. پایان نداد؟

در مورد حس کینه هم می توان از روش توقف صرر استفاده کرد. صرف انرژی و وقت ارزشمندتان برای کینه توزی و نفرت از افراد، قطعا رفتار عاقلانه‌ای نیست. مثلا آبراهام لینکلن معتقد بود نزاع و انتقام جویی بی فایده است و کسانی را که به او حمله کرده بودند بلافاصله بخشید.

با تمرکز روی نقاط مثبت زندگی و شاد رفتار کردن. خوشحال‌تر خواهید شد.

بیشتر مردم می‌گویند احساسات آن‌ها، اعمال و افکارشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما طبق گفته روانشناس ویلیام جیمز، این ارتباط صرفا یک طرف نیست. یعنی گرچه نمی توانیم مستقیما احساسات خود را تغییر دهیم. میتوانیم به صورت غیرمستقیم از طریق افکار و اعمال خود، روی آنها تاثیر بگذاریم.

یکی از راه‌های شادتر شدن، این است که شادتر رفتار کنیم. اگر احساس غم یا ناراحتی می‌کنید. سعی کنید لبخند بزنید و زیر لب آهنگی زمزمه کنید. وقتی بشاش رفتار می‌کنید. غیرممکن است بتوانید غمگین بمانید. اما لازم نیست حتما رفتار بیرونی‌تان شاد باشد؛ می‌توانید افکار شاد به درون ذهن خود راه دهید. مارکوس آرلیوس: امپراتور روم می‌گوید: «زندگی ما را افکار ما می‌سازند»

چرا باید کتاب میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی را شنید؟

کتاب پایان اضطراب، شروع زندگی با این هدف نوشته شده است که خواننده‌ی خود را به سمت زندگی لذت‌بخش و آرام هدایت کند. میکروبوک ارائه شده از این کتاب نیز با جمع بندی و ارائه‌ی سرفصل‌های اصلی کتاب تلاش دارد که در زمان کوتاه‌تر خواننده را به سمت دستیابی به این هدف سوق دهد. اگر وقت بیشتری برای مطالعه داشته باشید می‌توانید پس از مطالعه‌ی میکروبوک موجود کتاب اصلی پایان اضطراب شروع زندگی که نزدیک به 400 صفحه دارد را مطالعه کنید.

  • کتاب میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی در دسته‌ی کتاب‌های میکروبوک قرار دارد.
  • کتاب میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی را اعظم حبیبی به‌عهده داشته‌است.
  • کتاب میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی اثر دیل کارنگی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در شاخه‌ی میکروبوک می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
33.۶۵ مگابایت
مدت زمان
۳۵:۰۶
نویسندهدیل کارنگی
مترجمگروه مترجمان
راویاعظم حبیبی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۳.۶۵ مگابایت
۳۵:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 34 مخاطب
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خانم حبیبی راوی بسیار خوش صدا و خوبی هستند ولی به شما پیشنهاد میکنم هرگز میکروبوک نخونید چون تغریبا ارزش تمام کتاب رو از دست خواهید داد. راوی کارش رو عالی انجام داد و از ایشان خواهش میکنم نسخه کاملش رو هم اجرا کنند. ۵ ستاره برای صدای ایشان هست و نه میکرو بوک

5

۱. صدای روای عالی هست. ۲. در این کتاب صوتی شما چکیده ایی بسیار مفید از کتاب رو گوش می کنید. من نت برداشتم تا هر وقت نیاز داشتم، یادداشت هام رو مرور کنم و هر نکته رو تمرین کنم چون هیچ کتابی و هیچ راه حلی بدون تمرین فایده نخواهد داشت. معجزه در تمرین و تکرار رخ میده به نظرم ارزش گوش دادن رو داره.

4

کتاب راه حل هایی رو به شما نشون میده که شاید خیلی ساده باشن یا پیش پا افتاده، ولی واقعا تاثیر گذارند. ممکنه زندگی تون رو کاملا تغییر بده.

5

کتاب خلاصه بود ولی باید به هر سطرش توجه کرد تا کارایی داشته باشه یه نظر من هر خط این کتاب درسی بزرگ درون خود نهفته داره

5

دیل کارنگی تواین کتاب معجزه میکنه حتما بعدازخواندن میکرو بوکش کتاب اصلی را مطالعه کنید

3

کوتاه اما تاثیرگذار. فقط اس کاش یه مقدار ارام تر خونده میشد تا تاثیرگذاری بیشتر میشد. انگار یکم تو خوندن عجله داشتن

4

همونطوری که از اسم میکرو بوک پیداست این کتاب خلاصه ای از مبحث رو ارائه داده که به نظر من کاربردی و مفید بوده

5

کتاب خیلی خوبیه اگه سعی کنید تن صدای راوی بیشتر باشد بهتر است چون گوش دادن در ماشینهای سنگین مشکل است.

4

کتاب های دیل کارنگی نمره صد میگیرن ولی در نسخه میکرو نمیشه حق مطلب را ادا کرد

4

نمونه فقط موسیقی و معرفی نویسنده بود اصلا فایده نداشت نذارید بهتره

نمایش 15 نقد دیگر
3.9
(34)
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی
میکروبوک صوتی پایان اضطراب، شروع زندگی
دیل کارنگی
نوین کتاب
3.9
(34)
4,000
تومان