0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن

نویسنده:
اریک فروم
درباره میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن

 «ما مدام حالات یا وضعیت‌های مختلف عشق را با هم اشتباه می‌گیریم. در حال عاشق شدن هستیم یا عاشق شده‌ایم؟ آن صمیمیت مجذوب‌کننده و ناگهانی که بعد از عاشق شدن حس می‌کنیم، اغلب نتیجه جذابیت جنسی است. وقتی آن حس از بین می‌رود، حس می‌کنیم عشق هم از میان رفته است. چنین برداشت‌های غلطی از عشق باید کنار گذاشته شوند.» در میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن می‌آموزیم که عشق چیست و عشق ورزیدن باید چگونه باشد.

درباره میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن

میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن نسخه‌ی فایل صوتی این اثر به شکل فشرده و چکیده است تا افراد در زمان بسیار کوتاه بتوانند یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های اریک فروم را به شکل صوتی مطالعه کنند. کتاب هنر عشق ورزیدن در سال 1956 منتشر شد. این کتاب بعد از انتشار بسیار مورد توجه قرار گرفت و چندین میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت. نکته‌ی جالب درباره‌ی این کتاب این است که با وجود این‌که بیش‌از چند دهه از انتشار آن می‌گذرد اما همچنان کتاب هنر عشق ورزیدن به زبان‌های مختلف ترجمه و منتشر می‌شود.

فروم در کتاب هنر عشق ورزیدن یکی از مهم‌ترین مفاهیم و مسائل بشر یعنی عشق را موردبررسی قرار داده است و توضیح میدهد که عشق ورزیدن یک دستور العمل ساده و مشخص ندارد که بتوان با یادگیری آن قلب انسان‌ها را تسخیر کرد. این کتاب توضیح می‌دهد که عشق‌ورزی را باید مثل یک هنر یاد گرفت؛ و برای یادگیری این هنر باید همان راهی را پیش بگیریم که برای یادگیری هنرهای دیگری مثل موسیقی، نقاشی، نجاری، یا هنر طبابت و حتی مهندسی انتخاب کرده‌ایم. این کتاب می‌خواهد خواننده را متقاعد کند که اگر با جدیت دنبال رشد و توسعه شخصیت خود نباشد و اگر به منش مولد دست نیابد، تمام تلاش‌هایی که صرف رسیدن به عشق می‌کند محکوم‌به شکست خواهد بود.

میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن کتاب صوتی کوچکی است که برای کسانی که دنبال دستورالعمل‌های ساده و عملی برای عشق‌ورزیدن هستند مناسب نیست چرا که اریک فروم نویسنده‌ی کتاب، نگاه هنرمندانه‌تری به نحوه عشق‌ورزی دارد. او در این اثر مهارت و توانایی عشق ورزیدن را تقویت و درعین‌حال با اصول دقیق می‌آموزد. 

در میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن می‌آموزیم:

تفاوت میان عشق مادرانه و پدرانه

تاثیر جامعه مدرن بر توانایی عشق ورزیدن ما

چرا تمرین عشق مثل تمرین نواختن ساز است؟

عشق چیست؟

درباره اریک فروم

اریک فروم Erich Fromm یکی از بزرگان مکتب روانشناسی اومانیستی روانكاو و فيلسوف آلمانی است. او سال‌ها با کتاب‌هایی که منتشر کرد الهام‌بخش بسیاری از افراد بوده است. فروم در طول سال‌های عمر خود بسیار تلاش کرد تا روانشناسی زیگموند فروید را بررسی و ارزیابی کند. فروم نظریه‌پردازی است که پایگاه جدیدی را در روانکاوی اجتماعی، فلسفه و جامعه‌شناسی انتقادی بنیان نهاده است. او روانکاوی را علاج مشکلات بشر و راهی به سوی تحقق یک جامعه معقول می‌دانست.

فروم یکی از روانشناسان اجتماعی مطرحی است که در طول جنگ جهانی دوم زمانی که نازی‌ها در آلمان به قدرت رسیده بودند به آمریکا سفر کرد و در دانشگاه‌های معتبر آمریکا مثل دانشگاه‌های معتبر «نیویورک» و «کلمبیا» روانشناسی تدریس می‌کرد. این تجربه‌ها و برخورد با آدم‌های گوناگون باعث شد تا او بیش از قبل بتواند قدم در مسیر رشد و آگاهی افراد بر دارد.

اغلب آثار اریک فروم در ایران ترجمه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های: «انسان برای خویشتن»، «گریز از آزادی»، «روانکاوی دین»، «هنر بودن»، «رسالت زیگموند فروید»، «هنر گوش دادن»، «سرشت راستین انسان»، «جزم‌اندیشی مسیحی» و «فراسوی زنجیرهای پندار» اشاره کرد.

چرا باید میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن را شنید

کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن نسخه‌ی چکیده و کوتاه از اصل این کتاب است، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در نحوه عشق ورزی و احساسات و عواطف کمک کند. اگر قصد دارید تا روابط خود را با نوع عشق‌ورزی‌تان تغییر دهید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود. این میکروبوک صوتی را انتشارات نوین کتاب گویا با صدای دل‌نشین مهبد قناعت پیشه منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی اصلی و خلاصه این کتاب برای دانلود در فیدیبو موجود است.

  • میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن جزو کتاب‌های صوتی کوتاه با موضوع اجتماعی و فلسفی است. این کتاب برای افرادی که وقت کمتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی عشق ورزی زمان کمتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن می‌شنویم

بنابراین عشق با اشکال نوظهورش در جوامع غربی جایگزین شده. مفهوم ازدواج موفق را در نظر بگیرید: تصویری از یک تیم کارآمد و بی مشکل که به شدت شبیه یک شراکت تجاری ایدئال است.

زن باید از لباس جدید مرد یا آشپزی او تعریف کند؛ و مرد باید در مقابل، به مشکلات زن در محیط کارش گوش کرده و او را به خاطر دیر رسیدن به خانه ببخشد. این یک شراکت عالی یا توافق همکاری است، اما قطعا عشق و صمیمیت نیست. مفهوم پردازی‌های غلط از عشق بسیار متداول اند و توانایی ما را برای تجربه روابط واقعی محدود می‌کنند. وقت آن رسیده که با تمرین هنر عشق ورزیدن، با عشق‌های موهوم و خیالی مقابله کنیم.

عشق ورزیدن سه اصل محوری دارد: انضباط، تمرکز و صبوری

اگر در این کتابچه به دنبال یک فرمول راحت برای عشق ورزیدن هستید، باید بگوییم متاسفیم!

عشق ورزیدن آن قدرها هم آسان نیست؛ اما سه اصل اساسی وجود دارد که شما در مسیر یادگیری هنر عشق ورزیدن و هر هنر دیگری! هدایت می‌کنند. اصل اول انضباط است. عشق هم مثل هر هنری دیگری نیازمند انضباط است. با بیدار شدن سر یک ساعت مشخص و ورزش و مطالعه هفتگی می‌توانیم زندگی خود را منضبط کنیم. یا سعی کنیم بیش از حد گرفتار فرار از واقعیات نشویم؛ مثلا با تماشای فیلم‌های سینمایی با جایگزین کردن یک رمان رمزآلود به جای زندگی واقعی.

تمرکز دومین اصلی است که کمک می‌کند در مسیر درست بمانید. تمرکز برای یادگیری هر مهارت جدیدی ضروری است، با این حال در فرهنگ غربی بسیار کمیاب است. ما دوست داریم هم زمان چند کار انجام دهیم و از اتلاف وقت بیزاریم؛ اما این باعث می‌شود هرگز منافع تمرکز واقعی را تجربه نکنیم.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی فلسفی و عاشقانه می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید. 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
21.۱۲ مگابایت
مدت زمان
۱۶:۲۱
نویسندهاریک فروم
راویمهبد قناعت‌پیشه
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱.۱۲ مگابایت
۱۶:۲۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
29 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
16 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی ممنون بسیار زیبا بود بسیار تشکر ازینکه کتاب رو رایگان دراختیار گذاشتید مایلم برای زحمتی ک کشیده اید ارزشی قائل بشم اگر امکانش هست این ایدی تلگرامی بنده هستش @sazewolf

4

اگه کتاب رو بصورت کامل میگذاشتید بهتر بود. به این نحو حق مطلب ادا نشده. درضمن بارگذاری کتاب فقط برای یک روز کافی نیست

5

کتاب بسیار عالی بود و میکروبوک نکات اصلی کتاب را می گفت و برای یاداوری کتای که سالها پیش خوانده بودم ، عالی بود

4

ترجمه خیلی بدی داشت . و اونقدر کوتاه و خلاصه بود که متوجه چیزی نشدم

2

خیلی خیلی خلاصه بود. اصلا به درد نمیخوره

4

ممنون ، انگیزه ای شد برای خرید کتاب کامل

4

اگه کتاب رو کامل میگذاشتید عالی میشد

4

لطفا کتاب کامل رو بذارین ممنون

5
پربار 🌳

هرچندوقت یکبار بخونیدش حتما 👍

5

ای کاش کتاب کامل رو میذاشتید

نمایش 2 نقد دیگر
3.6
(24)
پربار 🌳 (1)
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن
میکروبوک صوتی هنر عشق ورزیدن
اریک فروم
نوین کتاب
3.6
(24)
پربار 🌳 (1)
4,000
تومان