0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی 15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی 15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق

نویسنده:
کوین کروز
درباره میکروبوک صوتی 15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق

مدیریت زمان را اگر اصلی‌ترین رکن موفقیت ندانست ولی یکی از اصول‌ اصلی برای راه‌یابی به پیشرفت و موفقیت است همان‌طور که از گذشتگان این مثل قدیمی به ارث مانده است، «وقت طلاست». مدیریت زمان مجموعه‌ای از راهکارهای ساده است که رسیدن به موفقیت و پیشرفت را امکان‌پذیر می‌کند و افراد به کمک آن می‌توانند زندگی بهتری را تجربه کنند چون به احساس عمیق رضایت از خودشان می‌رسند. وجه مشترک همه‌ی افراد موفق سازمان‌دهی زمان و زندگیشان است زیرا از طریق آن می‌توانند کارآمدتر عمل کنند. میکروبوک صوتی «15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق» اثر «کوین کروز» گردآوری شده است تا شما در کمترین زمان ممکن یکی از مهارت‌های مهم برای دستیابی به اهدافتان را بیاموزید.

درباره میکروبوک صوتی 15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق

میکروبوک صوتی «15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق» اثر «کوین کروز» خلاصه‌ای مفید و کاربردی درباره‌ی اصول مدیریت زمان و برنامه‌ریزی کارها و وظایف است. این کتاب کم‌حجم راه‌کارهای عملی و ساده‌ای ارائه می‌دهد تا افراد به برنامه‌ریزی متناسب دست یابند و در این دنیای شلوغ از زمانشان بیشترین بهره‌وری را داشته باشند. این کتاب برای افرادی که همیشه زمان کم دارند، فریلنسرها و دانشجویان و دانش‌آموزان مشتاق به برنامه‌ریزی مفید است. «دیوید آلن» در این اثر درباره‌ی اهمیت چک‌لیست و همراه داشتن همیشه یک دفترچه یادداشت صحبت می‌کند و بر این باور است که زمان دارایی محدودی است بهتر است هوشمندانه از آن استفاده کنیم. «دیوید آلن» سخنران، مشاور و نویسنده‌ی کتاب‌های اصول موفقیت است و تا امروز در چندین استارت آپ گوناگون فعالیت داشته است. او معتقد است افراد بهتر است تنها روی یک وظیفه تمرکز کنند و زمانشان را تنها به آن موضوع اختصاص دهند.

میکروبوک صوتی «15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق» اثر «کوین کروز» در کمتر از 20 دقیقه شما را با مدیریت زمان آشنا می‌کند. فایل صوتی این اثر در دو بخش تهیه شده است و می‌توان آن را هنگام کار، در مترو و تاکسی و ... گوش کرد و از رهنمودهای افراد موفق بهره‌مند شد. این میکروبوک از سوی ناشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده است که در همین صفحه برای خرید و دانلود موجود است.

در بخشی از میکروبوک صوتی 15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق می‌شنویم

اگر کار موردنظر هم مهم است و هم شما بهترین انجام دهنده‌اش هستید، برای انجامش با برنامه‌ریزی پیش بروید. با پیروی از سه اصل ساده می‌توانید مؤثرتر عمل کنید.

اولین اصل شاید عجیب به نظر برسد: استفاده از لیست وظایف را فراموش کنید. اغلب اوقات نیمی از موارد این لیست‌ها انجام نشده باقی می‌مانند؛ شما می‌مانید و لیست ترسناکی از وظایف انباشته ‌شده که نتیجه‌ای جز افزایش استرس ندارد. در واقع، مواردی که در لیست وظایف تیک نمی‌خورند، همان وظایفی هستند که باید به دیگران بسپارید.

اصل دوم این است که جلسات را به حداقل برسانید. فقط جلساتی که مطلقاً ضروری هستند باید برگزار شوند. و حتی همین تعداد کم هم باید با برنامه‌ریزی دقیق و یک دستور جلسه روشن تا حد ممکن کوتاه برگزار شوند. فقط موارد ضروری باید در جلسه موردبحث قرار گیرند. اگر می‌خواهید همه‌چیز را مختصر و مفید باشد، جلسات را ایستاده برگزار کنید. به‌این‌ترتیب همه تلاش می‌کنند بیش از حد طول نکشد!

و اصل آخر این است که صندوق ورودی ایمیل خود را مدیریت کنید. به‌راحتی می‌توان تمام‌روز را با جواب دادن به تک‌تک هدر داد! اما چطور باید از اين وضعیت پرهیز کرد؟ با پاک‌سازی صندوق ورودی ایمیل‌ها شروع کنید. تمام ایمیل‌هایی که طی 48 ساعت گذشته دریافت شدند باید امروز جواب داده شوند. بقیه باید در فولدر جداگانه‌ای ذخیره شوند تا هر وقت لازم شد به آن‌ها رجوع کنید. از این به بعد، باید خود را ملزم کنید دفتر یادداشت و ریتم سالم دو ابزار ساده آما حیاتی برای بهره‌وری هستند.

در دنیای تقویم‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های سازمانی، دفتر یادداشت کاغذی چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟ اما باور کنید یا نه، دفتر کاغذی یکی از ارزشمندترین ابزارهای موفقیت سازمانی است.

دفتر یادداشت فضایی برای ثبت توصیه‌ها، ایده‌ها، سؤالات و مکالماتی می‌دهد که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. این فرآیند حیاتی به شما امکان ساخت و حفظ برنامه‌ها را می‌دهد. از این گذشته، هر یک از افکاری که از ذهن می‌گذرد می‌توانند جرقه یک پروژه عالی باشند. ریچارد برنسون، رهبر ویرجین گروپ مهم‌ترین وسیله‌اش را دفتر یادداشت خود می‌دانست.

اما ایده‌های ذهنتان هرچقدر هم بزرگ و عالی باشند، تا زمانی که عادات کاری مؤثر نداشته باشید، به واقعیت نمی‌پیوندند. سطوح مناسب انرژی و سلامتی کلید استفاده درست از زمان هستند. همه ما با اين موقعیت ناامیدکننده مواجه شده‌ایم که تصمیم گرفتیم عصر در اداره بمانیم و تا شب روی پروژه‌ای کار کنیم، اما حتی آن‌قدر انرژی نداشتیم که ساده‌ترین کارها را انجام دهیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
13.۶۱ مگابایت
مدت زمان
۱۵:۳۶
نویسندهکوین کروز
راویاعظم حبیبی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳.۶۱ مگابایت
۱۵:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 37 مخاطب
5
ستاره
29 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
18 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

به هیچ عنوان کتاب خوبی نیست. به هیچ نکته ای اشاره نمیکنه. کلی گویی بی ثمر. و در فصل دو از دقیقه ۱۰ تا ۱۲ صدا قطع میشود و درست دقایقی هست که باید نتیجه گیری کرد ،به عبارت دیگه مهمترین بخش کتاب خرابه و کار نمیکنه

4

زمان تنها دارایی ماست ،این دقیقا درسته که زمان رفته به هیچ وجه بر نخواهد گشت،نباید دنبال بهانه بود،گذشته گذشته است از زمان حال برای آینده ای بهتر استفاده کنیم.مهم ترین نکته ی این کتاب صوتی یادگیری تبیین Mit شخصی است.چیزی که من دقیقا در هنگام انتخاب کارها برای انجام به این تکنیک رجوع می کنم.این کتاب صوتی را برای شروع توصیه می کنم.

5

شرکت داربست فلزی بابایی و مجتمع چاپ و تبلیغات بابایی آرزوی موفقیت را برای مدیر وپرسنل این برنامه خوب را دارد جهت اطلاع بیشتربه سایت داربست فلزی بابایی www.darbastbabaei.ir ووب سایت مجتمع چاپ و تبلیغات بابایی www.chapbabaie.ir مراجعه کنید

4

کتاب واقعا جامع مفید و کاملی هست. مخصوصا اینکه کلیشه های قدیمی و همیشگی مثل نوشتن لیست وظایف رو رد میکنه. فقط خیلی خلاصست و باید ب ثانیه ب ثانیه اش توجه کنید

5

خیلی خوبه حتما پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونید یا بشنوید... برای مدیریت زمان خود

4

میتونستید خیلی بهتر کتاب رو خلاصه کنید، ای کاش در قالب ۱۵ نکته، اون هم به صورتی که شماره نکته ها ذکر بشه، میکروبوک رو مینوشتید،

1

فوقالعاده به درد نخور. حالا یا بد خلاصه نویسی شده یا کلا کتابش همینه. شما دوتا راهکارم پیدا نمیکنی توش چ برسه ۱۵ تا.

4

سِیلى بی وقفه از ایمیل، گوینده کتاب اینجا کلمه سِیل رو اشتباه تلفظ میکنند. مشت نمونه خروار

2

نمی‌دونم کلا این کتاب مسخره بود، یا چون میکرو بوک بود مسخره شده بود.

5

از نظر من همین کلی گویی کافیه و میتونه مفید باشه. صرفا چند تا نکته کلیدی یادآوری میشه ?

نمایش 13 نقد دیگر
3.6
(37)
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی 15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق
میکروبوک صوتی 15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق
کوین کروز
نوین کتاب
3.6
(37)
4,000
تومان